• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een Evil Knievil die Chase, lol c: Ik zie zijn kop echt al voor me _O_


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Je zei Marleen! -trots- Eh, ik zei toch ook leeszaal?(baby)

    Chase - Vampierjager.

    Als ik zie hoe Odile zichzelf met Lew probeert te beschermen, schiet ik in de lach. "Ik eh.." 'Ja, te laat Odile,' lach ik verder. 'Het uitzicht was niet slecht hoor,' zeg ik terwijl ik langs Lew probeer heen te kijken om Odile's lichaam te kunnen zien. 'Al moet ik zeggen dat jij een beetje in de weg staat, zo kan ik Odile niet zien,' vervolg ik daarom tegen hem.
    'Het is niet echt slim, en daarbij ook niet echt netjes zoiets hier in het openbaar te doen. Ik dacht dat vampieren dat na al die jaren wel geleerd zouden hebben.' Met een doodserieus neem ik nog een trek van mijn sigaret, heerlijk is dat. Er gaat niets boven een goede sigaret. 'Maar nu ik er toch ben, zal ik mee doen?' Niet dat ik daar serieus in ben, ik zou zoiets nooit doen met vampiers. Maar het is toch altijd leuk hen te pesten. En maar denken dat ze je bang kunnen maken. Maar moet je ze nu eens zien, beide beschaamd. Waarom zou je je schamen voor een goed lichaam? Want ik moet toegeven, ik heb de grootste hekel aan Odile, maar wát ik van haar zie ziet er absoluut niet slecht uit.


    everything, in time

    Geschrokken staarde hij naar de jongen in de deuropening, waarna hij in frustratie zijn hoofd achteruit tegen de achterkant van de stoel liet vallen. Wie denkt dat joch wel niet dat hij is? Lew voelde hoe Odile haar lichaam beschermend tegen hem aandrukte en gaf haar de trui die over de leuning van de stoel hing, terug. 'Dit ga je toch niet menen...?' fluisterde hij zacht terwijl hij haar hielp om haar lichaam te bedekken. 'Nu heb ík een hekel aan hem,' Zijn onbegrensde opwinding was als sneeuw voor de zon verdwenen. Betrapt worden was niet bepaald een turn-on... 'Ja. Je stoort. Ga weg,' snauwde hij de jongen bot toe terwijl hij lichtelijk teleurgesteld opstond en Odile voorzichtig van zich afduwde. Echt beschaamd was hij niet. Eerder ontgoocheld. 'Ga maar ergens anders rukken, jongen. Je vriendje wacht op je.'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Omfg, dit is geweldig om te lezen (': Jullie fleuren mijn zieke dag op. :A


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    "Ja, te laat Odile." De triomfantelijke blik verraadt weinig goeds. Hij doet zijn uiterste best wat van mijn lijf te zien te krijgen. Verdomme ga weg, denk ik wanhopig. Nog steeds verstijfd van schrik en schaamte hou ik Lew tegen me aan gedrukt. "Het uitzicht was niet slecht hoor," vervolgt hij rustig, terwijl hij zo nu en dan ontspannen een trek van zijn peuk neemt. "Al moet ik zeggen dat jij een beetje in de weg staat, zo kan ik Odile niet zien." 'Rot op,' sis ik zowel kwaad als beschaamd. De grijns op zijn gezicht verbreedt als hij mijn wanhopig kwade blik ziet. Lew drukt me de trui in handen en ik kijk met een schuin oog naar James. Ik kan mezelf de moeite besparen om hem te vragen of hij zich wil omdraaien. Als hij voorstelt of hij mee mag doen worden mijn lichtgrijze ogen zo groot als schoteltjes. Zo snel als ik kan trek ik het ding over mijn hoofd en Lewis komt overeind. Verbaasd kijk ik in zijn richting. Ik zie geen.. schaamte. Of kan hij het zo goed verbergen? Hij lijkt eerder.. kwaad.
    "Ga maar ergens anders rukken, jongen. Je vriendje wacht op je." Ik ben allang blij dat ik mijn trui over het hoofd heb getrokken. Ik durf James niet meer aan te kijken, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit me nog lang gaat heugen. Dat ellendige misbaksel kennende gaat hij nu in geuren en kleuren de details van mijn bovenlijf aan zijn maat vertellen. Kon ik hem maar voor eens en altijd zijn kop laten houden! Langzamerhand komt de oude Odile weer terug, zij het moeite kost.
    'Wil je nu opflikkeren,' zeg ik dan op een ijzingwekkende toon.


    No growth of the heart is ever a waste

    Haha, dit is geniaal :']
    Ik kan me helemaal voorstellen hoe ze allemaal kijken enzo :']

    Yue
    "Misschien is ze gevlucht? Of was ze aan het jagen?" Ik ga naast Dewi zitten en bijt op mijn lip. Als ze over de nieuwe jongens begint kijk ik verbaasd haar kant op. "Echt waar? Ze leken me juist wel aardig.. maarja, ik ben meestal te goed van vertrouwen dus dat zegt niet veel." Ik kijk even naar Dewi en trek haar dan overeind. "Kom, je moet je echt beter aankleden." Ik ga haar voor naar boven en loop mijn kamer in. Uit een plastic tas haal ik een blauw vest. "Hier, trek dit maar aan." zeg ik glimlachend terwijl ik het vest aangeef.

    Savoy
    Na een tijdje gerend te hebben kom ik bij een open plek. Ik smijt Elifs lichaam neer, en blijf nog even staan. De zon zal haar snel verbranden, maar dat kan me niet veel schelen. Ik ken Elif toch niet goed, en het wordt met wat minder goodguys makkelijker om de mensen te pakken te krijgen. Snel sprint ik terug naar de villa, en ik klim over het hek. De zon prikt meteen op mijn armen, dus loop ik vlug naar binnen. Eens zien of er nog wat te beleven valt...

    [ bericht aangepast op 17 april 2011 - 13:47 ]

    Dewi
    "Ik weet niet.." Opeens trok ze me overeind en zei dat ik me beter moest kleden, het klonk als een belediging, maar zo bedoelde ze het waarschijnlijk niet. Ik liet me meetrekken en al gauw stond ik met een blauw vest in mijn handen.
    "Heb je misschien ook een lange broek? En iets voor onder het vest?" Vroeg ik haar. Ik baalde ervan dat ik zo afhankelijk van haar was, maar het was nou eenmaal niet anders. Als 't niet gaat zoals 't moet, moet 't maar gaan zoals 't gaat.. Dat was me vroeger geleerd, toen vond ik het onzin, maar nu begreep ik eht enigszins wel.
    -dude, als jij kort schrijft kan ik ook niet langer :'d Faaail :x-

    Faith
    Ik was een tijdje weggeweest, had me in de villa koest gehouden en mezelf gevoed met mensen in de stad. Helaas voor Savoy was het me niet ontgaan dat hij Jamie vermoord had, en de good guys ook niet. Toen ik rook dat Savoy terug was liep ik de trap af en keek hem aan.
    "Ze hebben het lijk gevonden." Zei ik met grijnsje. "Ze verdenken waarschijnlijk jou of mij." Voegde ik er toen geamuseerd aan toe, hij ging hier nog problemen mee krijgen.
    "Trouwens? Het is onbeschoft dat je niks voor mij overgelatne hebt." Voegde ik er toen serieus aan toe en prikte met mijn vinger tegen zijn borstkas.
    "Tssk, egoïst." Mompelde ik, maar ging al gauw weer over op ander onderwerp.
    "Er zijn trouwens twee nieuwe mensen in het huis heb ik geroken. Jij vast ook al. Wat denk je van ze?" Vroeg ik hem, misschien had hij ze al gezien of zelfs gesproken en wist hij er het een en ander van af.


    Dude, ik merk dat af en toe mooiere woorden gebruik als eerst :Y) -proud-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chase - vampierjager.

    'Nou nou, dat is nou ook niet erg aardig, Lewis. En laat Ash vooral hierbuiten.' dit is zo heerlijk. Ik weet dat ze me het liefst zouden vermoorden, maar helaas, dat feest gaat niet door. Dan krijgen ze Dewi hier nooit uit. Ik zal hen wel allemaal vermoorden, Odile eerst. Ik zou haar op de tafel leggen en natuurlijk vastbinden. De gordijnen zullen de hele tijd open blijven en ik zou beginnen met het zetten van kleine krasjes overal op haar lichaam. Langzaam maar zeker zullen de sneeën dieper worden en is het tijd om met haar bloed en de stukjes huid te spelen. Misschien laat ik haar wel wat van haarzelf opeten. Het lijkt me geweldig om de walging in haar ogen te zien. Ik begin te grijnzen bij het idee en moet mijn vest doen niet te gaan kwijlen. Rustig Chase, geduld jongen.
    "Wil je nu opflikkeren?" 'Nee. Jullie mogen het spel maar ergens anders voortzetten. Dit is een leeszaal, toegankelijk voor iedereen dus ook voor mij. Wie weet wil ik wel wat lezen.' Er is alleen één probleem; ik kan niet lezen.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Oh, we gaan dus bijdehand doen? Ik leg driftig de lok haar achter mijn oor.
    Alsjeblieft, laat me hem afmaken. Wat zou ik hem toch graag bij dat keeltje willen grijpen en dat willen breken, zodanig dat je het knarsen van de nekwervels hoort en het licht in zijn ogen ziet doven. Oh yes, I'd kill for that! Over dat bloed nog niet gesproken. Ik wend me gauw af om daar niet al te veel aan te denken.
    'Ik vind het uitermate jammer dat we geen uitzondering kunnen maken voor dit ellendige mormel,' zeg ik daarom bijzonder kil en kijk James vernietigend aan. 'Een moord meer op mijn lijst waar ik prima mee kan leven,' vervolg ik even kil tegen de jongen.
    'Ik geef je een advies, jochie. Stop met uitdagen nu het nog kan. Ik hou me in nu, maar mijn genade is een gunst en geen recht. Zullen we?' vraag ik dan aan Lewis. Het kan me niks schelen wat die nu van me denkt, ik ben zo kwaad het bloed uit mijn lijf is weggetrokken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Twijfeld keek hij naar Odile, die lichtelijk begon over te koken van woede. Hij verwachtte half en half dat ze de mens zou bespringen en zijn nek zou over bijten en stond eigenlijk klaar om haar bij haar middel te grijpen om haar tegen te houden. Desondanks snapte hij heel goed waarom ze de jongen dood zou willen. Dat irritante jong had hem niet alleen van een héél gezellige tijd met Odile beroofd, ook had hij een soort krankzinnige air om zich heen waardoor Lew in de war raakte over zijn eigenlijke bedoelingen. Hij wilde dat hij zijn gave even kon inschakelen om het karakter van dit joch te lezen, maar alas. Dat ging niet. 'Kalm nou Odile. Hij is je woede en je schaamte echt niet waard,' fluisterde hij zacht, zodat alleen zij het kon horen terwijl hij haar naar buiten volgde. Hij mocht dat een uiterste vervelende rotte hond zijn, ze hadden hem wél nodig. Dus doden was geen optie. Bovendien ging dat ook in tegen Lew's belofte om geen mensen meer te doden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Boem, je noemde Ash Ash en niet Damian :)


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Als we buiten zijn voel ik een vlaag ongeremde woede opkomen. Ik schreeuw van woede de longen uit mijn lijf.
    'Ik lijk verdomme wel helemaal gestoord dat ik dat vuile rotjong heb laten leven! Hoe háált hij het in z'n achterlijke kop?!' Op dit soort momenten wenste ik dat ik nog lid was van Fjodor's clan. Er zaten altijd wel een paar vampiers in die erg.. innovatief waren in de kunst van het martelen en doden. Ik kan het niet helpen. Het is nog altijd die kwade kant van me die opspeelt zodra ze getriggerd wordt. Van woede en onmacht schud ik even het hoofd, waarna ik me op het trapje naar de voordeur laat zakken. Zo zit ik even voor me uit te staren.
    'Kun je nog een peuk missen?' vraag ik dan, enigszins bedaard. Het lijkt wel of het me verdomme niet gegund is. Waarom lijkt er altijd wel íets te zijn dat me weer onderuit moet halen? Murphy heeft me te pakken en dat al vijftig jaar, denk ik gedeprimeerd.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lichtelijk geïntimideerd door haar uitbarsting ging hij voorzicht naast haar zitten en wist even niet wat te zeggen. Dan vroeg ze een stuk rustiger om een sigaret. 'Pak het hele pakje maar,' bood hij snel aan terwijl hij de sigaretten uit zijn broekzak viste en het vlammetje uit zijn aansteker tevoorschijn liet komen. 'We rekenen wel met hem af als de tijd daarvoor gekomen is,' troostte hij haar terwijl hij de sigaret aan stak en toekeek hoe ze inhaleerde. 'Probeer hem zoveel mogelijk te negeren, popje, hij geniet er alleen maar van dat je je zo opwindt voor hem,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Ik begin te glimlachen naar hem als ik een heel pakje peuken in handen gedrukt krijg.
    'Ah, ik ben de verkeerde persoon om afrekeningen mee te bespreken,' zeg ik met een grijns van puur sadisme. Dan haal ik mezelf weer terug in de echte wereld en steek de eerste sigaret aan. Ik zucht als hij me zegt dat ik me niet zo kwaad moet laten maken. 'Ik voel me zo akelig machteloos. Ik weet dat ik hem kan pakken, ik weet dat ik hem me kan laten smeken om genade. En toch denkt dat achterlijke joch dat hij alles hier in zijn handen heeft. Hij is verdomme een gast!' Dan laat ik mijn hoofd tegen zijn schouder rusten als ik trekjes neem van de sigaret. In elk geval zit er één ding mee: mijn haar is zo stijl als wat. Geen enkele krul in te bekennen. Ik haal een aantal keer diep adem en sla dan de armen om hem heen. Dan hef ik het hoofd, blaas de rook van de sigaret uit en druk mijn lippen op de zijne voor een lange, zwoele zoen.
    'Voel je er nog wat voor om het spel voort te zetten in mijn kamer?' vraag ik dan, pak zijn hand en leg die op mijn schouder, waarna ik hem via mijn sleutelbeen en borst naar mijn zij begeleid. 'Ik heb immers nog wat goed te maken.'


    No growth of the heart is ever a waste

    'Ik weet het, maar probeer hem te negeren... We moeten ook niet te vriendelijk zijn natuurlijk. Als die klojo in de mot krijgt hoe belangrijk hij is, dan hebben we pas een probleem,' mijmerde hij terwijl ze haar hoofd op zijn schouder leunde en hij zijn hand achter haar rug liet kruipen en hem rond haar middel liet rusten. Toen ze hem vastgreep en hem meetrok in een lange zoen, ging hij daar gretig in mee terwijl hij opnieuw zacht haar onderrug streelde. Blijkbaar miste het zijn effect niet, want ze stelde voor om verder te gaan waar ze gestopt waren in haar kamer. 'Thought you'd never ask,' grijnsde hij breed waarna hij haar bij haar middel omhoog trok en haar nog een keer verlangend zoende. Daarna volgde hij haar naar haar stekje. 'Momentje,' zei hij toen ze daar aangekomen en hij haar lippen opnieuw op zijn lichaam voelde. 'Ik zou niet willen dat dat joch hier weer binnenvalt,' Met die woorden trok hij een dressoir dat naast de deur stond een eindje aan de kant, zodat het de deur blokkeerde. Tevreden draaide hij zich opnieuw om en grijnsde naar Odile. Snel plakte hij zijn lichaam opnieuw tegen het hare en drukte zijn lippen tegen haar mond, waarna hij op het bed ging zitten en haar op zijn schoot trok. 'Waar waren we gebleven?'


    Frankly my dear, I don't give a damn.