• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    ''Gaat het?'' hoorde ik iemand naast me flusiteren, ik keek Damiën aanen knikte.
    ''Gaat wel, ben erger gewend.'' zei ik met flauw glimlachje, dat kwam er weer eens geweldig overtuigend uit zeg, ze zouden me vast niet geloven. Opeens schreeuwde hij, een kreet va pijn, precies toen hij weer buiten het veld probeerde te komen. Ik fronste verbaasd, hij was er toch imuum voor? Ik krabbelde overeind en realiseerde me dat ik kippenvel had van de vreselijke kou. Ik keek neer naar Damiën en stak mjin hand naar hem uit me bedoeling hem overeind te helpen.
    ''Zeker weten dat jullie hier willen blijven? De pijn is hier bijna dagelijkse kost die je voor je kiezen krijgt.'' Zei ik hem, als ze weg konden moestn ze vertrekken. Dat was beter voor ze. Inmiddels had ik het voor elkaar gekregen de beelden weer uit mijn gedachten te verbannen en de pijn was ook al grotendeels weg, het kriebelde alleen nog wat in mijn lichaam na. Alsof er nu miljoenen mieren door mijn aderen marcheerden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Geschokt kijk ik hoe Dewi door de knieën zakt.
    'Dewi..' zeg ik bezorgd en zak naast haar neer. 'Het spijt me, ik dacht..' Ik ondersteun haar met een arm en help haar overeind. Als tot mijn verbazing de jongen die zo makkelijk naar buiten liep weer terug wil komen merk ik dat hij ook vreselijke pijn ondervindt. Wat is hier aan de hand? Ik heb toch net naast hem gestaan, buiten de poort? Hoe kan dit?
    Nu kijk ik hem argwanend aan.
    'Hoe zijn jullie zo makkelijk naar buiten gekomen? En hoe komt het dat jullie zo veel weten over vampiers? En ga me niet vertellen dat jullie in de bieb hebben rondneuzen bij de sectie 'mythologie.'" Ik haar geërgerd mijn neus op. God, wat heb ik er toch een gruwelijke hekel aan als ik dingen niet kan verklaren. 'En vertel me dan ook meteen jullie namen maar. Ik ben Odile, maar ik denk dat jullie dat inmiddels weten.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Chase - vampierjager.

    Opnieuw spreek ik de spreuk uit zodat ik terug kan lopen naar de rest. 'Je had haar er niet zomaar door mogen laten gaan,' zeg ik zowel tegen Ash als tegen Odile. Met die eerste heb ik geen medelijden, hij moet zelf maar op zijn spreuken letten.
    Odile stelt allerlei vragen en ik kijk haar strak aan. 'James. Mijn naam is James. En het spijt me, maar dat kan ik niet vertellen, dat zal ik geheim moeten houden,' glimlach ik. Denk aan je imago, Chase. Jullie mogen elkaar dan wel haten, Dewi moet geloven dat je geen slechte bedoelingen hebt. Zij moet je kunnen vertrouwen, de rest kan erin stikken.


    everything, in time

    Dewi
    Ik keek Odile aan en knikte. ''Het is okay, je kon het niet weten.'' zei ik haar toen ze zich verontschuldigde.Ik keek van haar naar James, die twee leken elkaar echt niet te mogen.
    ''We houden niet van geheimen hier.'' zei ik kalm en keek hem aan. ''Er zijn al weinig personen te vertrouwen, maar mensen met geheimen al helemaal.'' ik keek even naar het drietal en toen kort naar de villa.
    ''Ik ga weer naar binnen voordat ik nog doodvries.'' mompelde ik. ''Ga je mee?'' vroeg ik aan Odile. Om de een of andere manier vertrouwde ik ze niet, waarschijnlijk omdat ze zo naar buiten konden. Ze waren anders, dat was duidelijk en James had al geheimen. Ik draaide me om en liep terug naar de villa, hopelijk was die gozer inmiddels weer opgeflikkerd. Ik had geen zin in een wilde achtervolging bedacht ik me terwijl ik zwijgend weer naar binnen liep. Missie; Warme kleren zoeken en daarna uitzoeken wat die gasten te verbergen hadden.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 20:33 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Ik kijk hem verbaasd aan.
    'Mag ik je erop wijzen dat je je nu in de positie bevindt het leven te redden van onschuldige mensen? Er zijn vampiers die op haar bloed azen. En op dat van jullie. En er zijn er ook nog die het een ware marteling vinden keer op keer aan die geur blootgesteld te worden. Het is erg lastig om je.. in te houden. En ik wil voorkomen dat ik de fout nog eens maak en mezelf niet meer in de hand heb. Want ik weet niet hoe lang en goed ik mezelf kan controleren.' Mijn blik blijft even rusten op hem en ik moet toegeven dat die glimlach me helemaal niet bevalt. Ik vermoed dat hij een aantal mensenjaren jonger is dan ik, maar nog torent hij boven me uit. Tsja, ik heb het nooit echt moeten hebben van mijn lengte. 'Ik heb veel over om het leven te redden van de mensen die hier gevangen zitten en hen te beschermen tegen vampiers met een grote bloedlust, waaronde ikzelf. Als er iets is wat ik in ruil voor het geheim van de poort kan doen, zeg het maar.' Ik lijk wel gek, maar ik blijf hem doordringend en zelfs lichtelijk smekend aankijken. Ik moet mijn trots maar even opzij zetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    dudette, Dewi was wleer naar binnen he (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Eh ja..? Maar heeft dat met mijn laatste post te maken? Of ben ik scheel.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh laat maar, had het eerder verkeerd gelezen blijkbaar xd

    Edit; Ohja, Dewi zei zo van; kom je :'D tegen Odile.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik wacht nog op antwoord van die andere gast :'D Chase geloof ik. Ah, Suusijsje is nu wel online.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tsja, ze heeft druk met school volgens mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, heb iig een bericht in GB gepleurd. Ik zie wel wat ze antwoordt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Suusijsje heeft een naam, ik dacht dat jij die toch wel wist! Tsssss. -gayhand-

    Chase - Vampierjager.

    Ash en Dewi zijn naar binnen, waardoor Odile en ik nu nog alleen buiten staan. Ik ben zeker twee koppen groter dan haar, en hoewel ze een vampier is, geeft me dit een grote egoboost.
    'Als je daarmee bedoelt dat ik Dewi moet redden hoef je niet bang te zijn, daar was ik allang mee bezig,' ik kan mijn imago niet meer langer ophouden bij Odile, ze lok me teveel uit en ik heb nu eenmaal een kort lontje.
    'Er is niets wat jij mij kunt geven, Odile. Niets. Want jij hebt met je nutteloze vampierleven niets meer te bieden, je moet nu niet onschuldig doen. Je wil mensen misschien nu redden, maar daarmee compenseer jij al je moorden niet mee. Is dat duidelijk?' Ik ben niet bang voor haar. Ik heb al genoeg vampieren gedood, dus als zij me aan zou vallen had ik haar zo te pakken. Vandaar dat ik haar met gemak de rug toekeer en ook richting het huis loop.


    everything, in time

    Ghehe, macht der gewoonte :']

    Odile - Goede vampier.

    Ik blijf hem kil aankijken, maar toch maken zijn woorden indruk op me. Meer indruk dan ik eigenlijk zou willen. Voor ik echter wat heb kunnen zeggen heeft hij zich al van me af gedraaid en is richting huis gelopen. Ik bedenk me niet lang, spring overeind en achtervolg hem. Ik snij hem de pas af en ga voor hem staan.
    'Stop. Ik wil dat je één ding weet, miezerige sterveling, namelijk het volgende: ik heb nooit, maar dan ook nooit mijn daden geprobeerd te rechtvaardigen. En dat zal ik ook nooit doen. Je kijkt nu naar een gewetenloze moordenaar. In fact zou ik je nu kunnen doden en over vijf minuten in slaap kunnen vallen zonder een aanslag op mijn geweten. I've done it before. Maar wij willen beiden hetzelfde, niet waar? Dewi en Jamie uit dit huis krijgen. Dus bespaar me dat gezanik over wat voor een slechte vampier ik wel niet ben en help ons liever met het zoeken naar een oplossing. En als je zo'n groot probleem met me hebt, vertrek dan of ruim me dan uit de weg,' voeg ik simpel toe. Het komt er venijnig hard en spottend uit. Ik blijf hem strak aankijken, trek een mondhoek subtiel, maar vol spot omhoog en leg een stijle lok haar achter mijn oor. Kom op, alsof een mens me wat kan maken. Dit gastje heeft echt een te hoge dunk van zichzelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chase - Vampierjager.

    Ze snijdt mijn pas en lult een heel verhaal. Ik, een miezerige sterveling? Ha, laat me niet lachen.
    'Mooi, begin daar dan ook maar niet aan, dat gaat je nooit lukken,' zeg ik en ik buig me wat meer over haar heen, waarbij mijn stem iets zachter, maar daardoor niet liever klinkt. 'In die tijd dat jij mij zou willen doden, had ik jou al gedood. En hoewel het inderdaad mijn doel is de mensen hier weg te krijgen, zal ik nooit met jou samenwerken, nooit.' Vooral om haar laatste opmerking moet ik even lachen, al dan niet spottend. 'Geloof me, schat, dat laatste zou ik met alle liefde doen,' grijns ik waarna ik weer om haar heenloop. Dit was een win - win situatie. Ze zal mij niet kunnen vermoorden, want dan krijgt ze Dewi hier niet uit.


    everything, in time