• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Ik bleef staan en keek hem aan.
    ''Luister, ik zit hier al een week, misschien 2. Ik weet echt wel hoe het eraan toe gaat hier en ik weet ook dat het gevaarlijk is.'' ik beet even op mijn onderlip toen ik terugdacht aan Candy en Jamie.. Waar was Jamie?
    ''En ik ben nog de enige hier die mens is, althans, wás. Voordat jullie kwamen.'' ik keek Damiën aan die ook ineens kwam.
    ''Kom met ons mee en je bent veilig.'' verzekerde hij me en ik twijfelde geen eens over mijn antwoord.
    ''Nee, heel lief, maar.. Nee.'' zei ik en keek ze aan. Vampieren waren sterker als mensen, dus waarom zou ik bij hun veiliger zijn dan bij Lew, Odile en Yue? Ik draaide een lok haar rond mijn vinger.
    ''Waarom zou ik veiliger zijn bij jullie?'' vroeg ik toen en keek ze onderzoekend aan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chase - Vampierjager.

    "Nee, heel lief, maar... Nee." Verdomme, dit was toch niet zo'n moeilijk meisje? 'Waarom? Omdat wij nooit problemen hebben met vampieren, Dewi, je kunt hen écht niet vertrouwen. Je zag het aan Odile, zij dronk ook van een mens. Let maar op, als ze dorst heeft en jij bent toevallig in de buurt, zal ze jou ook nemen. Het is hun aard.' Ik moet mijn best doen de frustratie in mijn stem weg te houden en vriendelijk te blijven klinken. 'Ik wil alleen het beste voor je, je lijkt me zo aardig.' Complimenteren, altijd een strakke move, denk ik zo.


    everything, in time

    Odile - Goede vampier.

    Met een wat verrast gezicht kijk ik toe hoe Dewi de twee jongens hier weghaalt. Ik werp gauw een blik op de nieuwe en leg de losgekomen lok haar weer achter mijn oor.
    'Maak het jezelf niet lastig en vertrek uit dit huis.' Ik draai me dan van hem af en loop richting Dewi en de twee jongens, die in een gesprek zijn verwikkeld. Ik vang er slechts delen van op, maar genoeg om te weten dat ze geen benul hebben waar ze zich in hebben gewerkt. De jongen noemt mijn naam en ik trek een wenkbrauw op. Ik wist het. Dit zou tegen me gebruikt worden. Ik slaak voorzichtig een zucht en leun tegen de trap aan. 'Jullie snappen het nog steeds niet, he? Jullie kúnnen niet weg. Jij..' zeg ik en wijs naar één van hen.
    'Jij beweert dat je door de poort kan als sterveling. Laat maar eens zien. Wellicht ben jij dan de oplossing tot dit alles,' zeg ik en kijk hem afwachtend aan, terwijl ik de armen over elkaar sla.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 19:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ash - Vampierjager

    Met een grijns van afschuw op mijn gezicht kijk ik naar Odile, waarom heb ik in hemelsnaam ooit gezegd dat het niet haar schuld was. Zij beet mij, haar probleem. 'Jij beweert dat je door de poort kan als sterveling. Laat maar eens zien. Wellicht ben jij dan de oplossing tot dit alles' zegt ze terwijl ze naar Chase wijst, natuurlijk kunnen we hier weg. Wij kunnen haar vermoorden met een paar simpele spreuken. Natuurlijk kunnen we dan ook wel hiervandaan, als we natuurlijk de spreuk kunnen opheffen. 'Ch' ik kucht even 'James ga jij maar voor'


    Trust me. I'm the doctor

    Jullie realiseren het je dat het groot iets is als ze die hele speuk kunnen ongedaan maken he? xd Je kan ook doen dat ze zichzelf tijdelijk immuum kunnen maken voor spreuken of dat ze dat al zijn of iets dergelijsk en er daarom door heen kunenn.

    Dewi
    ''Je hebt geen recht om zo over te spreken, je kent ze niet eens.'' Ik keek hem uitdagend aan, met complimentjes kreeg hij me echt niet om hoor. Uit het niets kwam Odile erbij, ik keek haar kort aan. 'Jij beweert dat je door de poort kan als sterveling. Laat maar eens zien. Wellicht ben jij dan de oplossing tot dit alles,' vertelde ze en trok daarmee meteen mijn aandacht. kon hij werkelijk weer buiten dit terrein treden? Waarom zou hij het wel kunnen en andere nie? Het was onlogisch, waarschijnlijk had hij gelogen. Afwachtend keek ik hem aan. Het leek even alsof Damiën zich versprak, maar ik ging er verder niet op in, te nieuwsierig of het waar was.

    -geez, kort ;$-

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 19:18 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chase - Vampierjager.

    En daar is Odile weer, zij zit ook echt met haar neus overal bovenop. Ik vind haar nu al irritant. 'Als je er op staat,' antwoord ik met een subtiele grijns. Ash verspreekt zich bijna en ik werp hem een woedende blik toe, maar hij verbetert zichzelf al. Ik laat Dewi voorgaan, dames gaan tenslotte voor. Vampieren tellen niet, dus loop ik achter Dewi aan. Buiten loop ik door naar de poort, vlak vóór de poort spreek ik zachtjes een aantal Latijnse woorden uit, waarna ik een stap door de poort zet en vanaf de andere kant naar hen zwaai. 'Het is als magie, toch?' lach ik. Owned, Odile.


    everything, in time

    I know, you know, but Ash don't know haha.
    Ik begrijp natuurlijk wel dat dat niet gaat lukken maar Ash is gwn z'n gastje die denkt alles wel ff op te kunnen lossen (a)


    Trust me. I'm the doctor

    Mehe, dan is het dat? Een spreuk dat je tijdelijk onschaadbaar bent voor andere spreuken. :'D
    Dus kunnen ze er snel doorheen.
    Dat was jouw eigen idee, ergens eerder... ;"D


    everything, in time

    Dewi
    James liet me voor en met tegenzin om weer naar buiten te gaan liep ik door. Uiteindelijk stonden we weer buiten in de ijskoude sneeuw, nog altijd had ik geen kans gehad wat warmers aan te trekken. Ietwat geïrriteerd zuchtte ik zachtjes, je had geen tijd voor jezelf in deze villa. Geen privacy, altijd was er wel iemand bij je in de buurt of zat er iemand achter je aan. Goed bedoelt, soms dan, maar alsnog best vervelend en moeilijk aan te wennen. Ik haalde mezelf weer uit mijn gedachten en keek toe hoe James het voor elkaar kreeg weer naar buiten te lopen. Met grote ogen keek ik toe en toen kort naar Odile, ik wilde het best proberen, maar ik was bang dat ik weer een pak slaag van dat hek zou krjigen. De laatste keer was zeer onplezierig en niet iets wat ik graag nog eens zou doormaken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Odile - Goede vampier.

    Verbijsterd kijk ik naar de jongeman die doodleuk in de sneeuw door de poort wandelt. Mijn ogen zijn haast letterlijk zo groot als schoteltjes.
    'Dewi.. kun jij het ook eens proberen?' vraag ik dan. Zou het kunnen dat de grens ineens opgeheven is?! Maar waardoor? Ik kijk wat verdacht naar de jongeman, die als verklaring "Het is als magie, toch?" geeft. Van verbazing til ik nogmaals een wenkbrauw op en wacht tot Dewi zijn voorbeeld volgt. Mijn lijf zit vol spanning. Als hij het kan, waarom zij dan niet? Ik ga bij de jongeman staan en geef een knikje richting Dewi.
    'Ga je gang.' Vanachter een lok haar kijk ik richting de man. Wie is hij en hoe komt het dat hij zo veel weet van vampiers? Ik moet eens een goed gesprek hebben met deze jongeman. Ik weet zijn naam niet eens, maar hij kennelijk wel de mijne. Iets in me ziet hem als een bedreiging. En ik hou niet van bedreigingen. Die vernietig ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gelukkig had ik de woorden van Chase gehoord, zo onopvallend mogelijk ga ik naast Dewi staan en herhaal de woorden zorgvuldig. De spreuk zou zich nu over haar lichaam moeten verspreiden. Ik glimlach even en spreek de spreuk dan nog een keer uit, deze keer over mij. Met ingehouden adem volg ik hetzelfde pad dat Chase had genomen, zijn voetstappen stonden nog in de witte grond gedrukt. Als ik naast hem sta juich ik kort 'Dewi nu jij'.

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 19:31 ]


    Trust me. I'm the doctor

    Dewi
    Helaas was Odile het er niet mee eens, ze wilde dat ik ook een poging waagde. Ik zuchtte en liep met tegenzin naar het hek toe. Voorzichtig, met enige twijfeling, legde ik mijn ahnden tegen de poort om hem open te duwen. Gelijk schoot er een felle pjinscheut door mijn lichaam, het voelde alsof ik onder stroom stond of alsof er miljoenen naalden in mijn lichaam geprikt werden. Hoe graag ik mijn handen ook terug wou trekken, ik kreeg ze niet los. Opeens schoten er beelden van mijn naarste herinneringen door mijn hoofd. Na een aantal seconden, die voor mij als eeuwen leken, zakte ik op mijn knieën op de grond. Ik had mijn handen weer los weten te krijgen en ik knipperde even met mijn ogen in de hoop de beelden die ik zojuist had gezien weer gauw naar de achtergrond te verdrijven. Ik keek even kort naar mijn handen die ng nabranden en zag dat ze er rood en pijnlijk uitzagen. Ik vloekte zachtjes en keek naar Odile, het was vreselijk om hun naar buiten te zien lopen en dan zelf deze hel te ervaren. Wa had ik fout gedaan dat ik niet naar buiten mocht en kon? Het was zó verdomd oneerlijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    o.o
    The spell didn't work TAM TAM TAAAAAAAAM


    Trust me. I'm the doctor

    Whahaha xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash vampierjager.

    even sta ik versteend naar Dewi te kijken, totdat de engergie van het hek ook mij bereikt. Pijnlijk krijg ik te zien wat zij ook te zien kreeg, herinneringen spookte door mijn hoofd heen. Geschrokken sloeg ik mijn hand voor mijn gezicht, meteen buig ik door mijn kniëen om bij Dewi te komen. Geschrokken ga ik naast haar zitten 'Gaat het' fluister ik terwijl ik haar aankijk, op de een of andere manier ben ik zo gaan zitten dat ik weer binnen 'het veld' zit. 'James help even' , terwijl ik mijn hand uitsteek om de zijne aan te nemen voel ik dezelfde pijn als dewi voelde. Verschillende pijnscheuten schieten door mijn arm heen en automatisch geef ik een schreeuw van schrik, verschillende beelden schieten door mijn hoofd. Beelden het verleden; ik kan een aantal vampiers zien en grote groepen dode mensen. Opeens verdwijnt het beeld weer en neemt de pijn weg, dankbaar kijk ik omhoog.Of chase heeft een spreuk uitgesproken en zo de pijn weggehaald, of ik moest dit zien.


    Trust me. I'm the doctor