• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Odile - Goede vampier.

    'Hé Vladimir, doe er eens één van deze!' roept hij en heft het glas. 'Je had wat vaker langs moeten komen,' glimlacht hij dan naar me. 'Ja. Weer eens een meidenavond, zoals vroeger,' voegt Masha met twinkelende ogen toe. Ik glimlach.
    'Hoe erg is het er aan toe?' vraag ik aan Yue, doelend op de situatie thuis. Het verbaast me dat ze me heeft kunnen vinden. Ik weet dat vampiers een behoorlijk sterk reukvermogen hebben, maar het feit dat ze mijn geur heeft kunnen onderscheiden van de talloze geuren in de stad is toch zeker wel bijzonder, vooral voor een nieuwe vampier. Masha werpt een waarschuwende blik naar Julian dat hij zich in moet houden. De barman zet het witte drankje neer voor Yue.
    'Wat is dit voor verneukerij! Ga me niet vertellen dat Calvin van Jozef heeft gewonnen! Wat hebben ze die kerel gegeven? Anabolen?' Ik draai me om naar twee mannen aan de bar. De ene heeft lang blond haar, is midden dertig en ziet eruit als een Hells Angel. 'Ik zeg je, hij sloeg hem helemaal verrot, nadat ze dat mens hadden leeggezogen. Nog eentje?' 'Prima. Balen dat ik daar niet bij was.' Ik wend me weer tot het groepje en werp een blik op Yue, wachtend op het antwoord. Eigenlijk weet ik niet eens zeker of ik het wíl weten. Ik neem nog een paar flinke slokken van het kokosachtige spul. 'Goed spul hoor,' zegt Julian. 'Kan een vampier tenminste flink zat van raken,' voegt hij grinnikend toe. Ik glimlach. Ja. Daar heb ik wel behoefte aan. Ik heb immers toch geen verplichtingen aan wie dan ook.

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 20:37 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Lew's stem klonk zo breekbaar, ik had hem nog nooit zo gezien. Ik wist me niet zo goed een houding te geven, hij leek altijd zo goed te weten waar hij mee bezig was en hij leek niet te kwetsen en nu.. Hij leek zo hulpeloos en klein ineens. Liefde was iets ingewikkels, dat was wel duidelijk. Ik had het vermoeden dat Odile ook boos op zichzelf was en zich schaamde, dat ze daarom vertrokken was.
    ''Het verleden valt niet ongedaan te maken helaas, maar je kan er voor zorgen dat je in de toekomst niet weer dezelfde fout maakt..'' ik beet even op mijn onderlip en zuchtte toen zachtjes.
    ''Sorry, ik weet het ook niet.'' mompelde ik toen zachtjes, opeens vroeg hij of wat te eten wilden. Het was een rare overgang en veel trek had ik niet, maar het zou zorgen voor een beetje afleiding en dat was wel welkom en nodig momenteel. Daarom knikte ik maar.
    ''Is goed.'' zei ik en keek toen naar de twee jongemannen.
    ''Ik heb me nog niet voorgesteld he? Ik ben Dewi.'' stelde ik mezelf aan hun voor en dwong mezelf tot glimlachje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    x Goede Vampier - Amaranta Ryder

    Ik liep naar de voordeur van de villa. Ik had geen idee wat ik kon verwachten na ongeveer 50 jaar weg te zijn geweest. Wie weet wat de mede vampiers zouden denken/ zeggen? Toch waagde ik het erop en duwde ik met mijn rechterhand de deur van de villa open.
    "Hoi, allemaal," zei ik, niet zo goed van hoe ik het moest beginnen. "Ik ben er weer..."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yue
    Ik haal mijn schouders op. "Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Ik ben zo snel mogelijk weg gegaan om jou te zoeken. Het gaat volgens mij al wel weer beter met die jongen." Ik kijk naar de twee mannen aan de bar. Ze zien er beide eng uit, en snel draai ik me weer om. Er staat in middels ook een glas voor mij klaar, en voorzichtig neem ik een slokje. Het smaakt een beetje zoet, maar de onmiskenbare smaak van alcohol zorgt er voor dat ik het bijna weer uit proest. Gelukkig kan ik het nog binnen houden, en snel slik ik het door. "Goed spul hoor, kan een vampier tenminste flink zat van raken." Aha, er zit dus inderdaad alcohol in. Ik kijk naar Odile, terwijl ik voorzichtig nog wat het witte spul drink. "Wat ben je van plan om te doen? Je komt toch wel weer naar huis?"

    Savoy
    Nog even sta ik doodstil. Lew tilt Dewi uit mijn armen, en een raar gevoel overvalt me. Waarom heb ik Dewi opgevangen als ik ook het bloed van die jongen had kunnen drinken. Die twee slokken hebben mijn dorst niet gestild, en het idee dat ik meer had kunnen drinken geeft me een enorm gevoel van spijt.

    Odile - Goede vampier.

    'Maar goed, waar was ik. Ik zei dus dat iemand het voor je op moet nemen en in dit geval ben ik dat. En je bent altijd welkom bij ons.' 'Dank je,' zeg ik. Masha legt een arm om me heen. 'Dan gaan we weer ingewikkelde gerechten maken, zoals we vroeger deden. De keuken is weer een mannenvrije zone.' Ik grinnik.
    "Wat ben je van plan om te doen? Je komt toch wel naar huis?" hoor ik Yue ineens vragen. Ik zwijg even voor ik tot een antwoord kom. 'Ik voel eigenlijk weinig voor een confrontatie,' zeg ik dan. 'Ik heb jullie verraden en dat spijt me. Ik heb het nooit gewild. Nou ja, dat is gelogen. Ik wilde het wel - ik had zo'n dorst - maar ik kon mezelf niet meer tegenhouden. Het spijt me,' zeg ik nogmaals. Ik neem nog een slok en vraag me af hoe Yue hier tegenover staat. Ondanks Julian's bemoedigende woorden blijf ik me schuldig voelen. 'Ik snap dat jullie me niet meer vertrouwen. Ik heb het geprobeerd. Ik heb het zo hard geprobeerd..' Ik blijf kijken naar een onzichtbaar punt in de verte. Het café is erg donker door de getinte ramen. Het voorkomt dat het zonlicht naar binnen schijnt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ash

    Net als ik me ook wil voorstellen aan het mensenmeisje genaamd Dewinter komt er nog iemand naar binnen, haar uitstraling laat al zien dat ze een vampier is. Even kijk ik Chase veelbetekend aan, dit zou een moeilijke klus worden. Als het meisje vertelt 'ik ben er weer' schieten er verschillende scenario's van wat ze gedaan kan hebben door mijn hoofd heen. 'hallo' groet ik haar en draai me dan weet om naar Dewi 'ik ben Damian' meteen zou ik mijn eigen naam tegen haar willen zeggen, haar willen zeggen dat we hier zijn om haar te bevrijden. Maar wie weet is er hier een vampier die bezit over je kan nemen? Of werkt ze uit eigen belang met ze samen.


    Trust me. I'm the doctor

    Yue
    Ik kijk Odile verward aan. "Ik ben niet boos op je, Odile.. Ik kan niet voor de rest spreken, maar zoiets kan toch gebeuren. Ik vind het knap van je dat je het probeert. De jongen leeft toch nog." Ik slik en kijk naar het tafelblad. "En ik wil niet dat je weggaat." zeg ik zacht. Dan kijk ik weer naar haar op. "Als je weggaat wil ik mee."

    Savoy
    Nog even sta ik doodstil. Lew tilt Dewi uit mijn armen, en een raar gevoel overvalt me. Waarom heb ik Dewi opgevangen als ik ook het bloed van die jongen had kunnen drinken. Die twee slokken hebben mijn dorst niet gestild, en het idee dat ik meer had kunnen drinken geeft me een enorm gevoel van spijt.

    Odile - Goede vampier.

    'Moet ik de schuur klaarmaken voor jullie? Het zijn prima leefomstandigheden voor een vampier,' hoor ik Julian zeggen. Nog wat verbaasd kijk ik Yue aan. Wil ze echt mee? Er is iets dat me verplicht om terug te gaan, maar ik wil het niet. Ik ben er nog niet klaar voor. Ik weet namelijk nu al dat ik op weinig compassie kan rekenen van Lew. En ik weet ook dat dat enorm veel zeer gaat doen. Waarom zou ik mezelf blootstellen aan emotionele zelfmoord? Het lijkt net of ik dan helemaal geen flikker heb geleerd van die vijftig jaar!
    'Bedankt, Julian. Ik neem het aanbod aan.' 'Prima. Dat regelen we. Vladimir, je krijgt nog geld van me.' Hij staat op en overhandigt de barman de centen. Ik gooi het laatste beetje drank naar binnen en sta op. Ik merk dat Yue nogal moeite heeft met de drank. 'Je kan het ook laten staan,' zeg ik glimlachend. 'Als je wil. Ik ben van plan om bij Julian en Masha te overnachten en op krachten te komen. Het zijn goede vampiers. Je mag mee als je daar wat voor voelt. Het is hier niet ver vandaan.' 'Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En mijn huis is mensenvrij. Ik heb nog wat ingevroren bloed in de vriezer - gejat bij de bloedbank - dus jullie kunnen je hart ophalen.' Ik werp een blik op Yue en ineens vraag ik me af of ze die tirade van Julian heeft gehoord. En met name het deel waarin hij sprak over de verkrachting en Fjodor. Ik hoop van niet.

    [ bericht aangepast op 8 april 2011 - 13:44 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Halloooow.
    ik zit hier met een vriendin en zij wilt ook Joinen 8D -geeft laptop aan haar-

    Juist, eum, ja x'D Nou, ik wil doen joinen enzo, want deze storyline -noemen jullie dat hier zo? lol- is echt veat 8D Ik doe zelf al een tijd aan RPG enzo maar dan in het Engels. Heb zelf een -niet bepaald actief e_e- account op Quizlet enzo, iKryptonite, dus, ja, niet dat ik een nieuwe acc. moet maken ofzeuw.
    Anyway. Om een lang verhaal kort te maken..
    Kan ik joinen zonder dat het echt een probleem is ofzo? x'D



    Amber Again 8)
    ik ben morgen de hele dag weg ivm met Movie Park Germany 8D
    Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Ik ben het weekend weg i.v.m. school en logeren en dansles :'D
    Ben er dus weeeeeinig.

    En sure, je amg joinen hoor :'D Maak maar goede, die zijn triest in de minderheid. Poor Lew :']


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dewi
    ''Damian? Leuke naam.'' ik glimlachte en keek naar de ander. ''En jij heette James toch?'' plotseling hoorde ik iemand roepen dat ze terugwas. Ik fronste even en gluurde naar Lew, zolang hij niet gealarmeerd ging kijken vertrouwde ik het. Mijn blik gleed weer naar de jongens en ik keek Damnien aan, het leek alsof hij een vraag had.
    ''Je hebt vragen he?'' vroeg ik grijnzend, ''Brand los.'' voegde ik er toen aan toe. Ik kon begrijpen dat hij en zijn vriend vol vragen zaten.
    ''Ik zal trouwens even kijken wat we aan voedsel hebben.'' we waren nu toch in de keuken. Ik liep naar de kastjes en trok wat open, helaas vond ik niks bijzonders. Pas toen ik de koelkast opentrok trof ik een pizza aan, die lagen er zat, dan maar weer pizza.
    ''Jullie lusten vast wel pizza magerita toch?'' vroeg ik terwijl ik de pizza eruit haalde en de koelkast weer dicht deed. Ik legde hem op het aanrecht neer en zette de oven aan zodat die alvast kon opwarmen. Vervolgens nam ik mijn standaard plaats op het aanrecht weer.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vanuit zijn ooghoeken merkte Lew dat Dewi naar hem keek om zijn reactie te peilen over de twee nieuwe mensen. Hij had echter weinig fut om daarop te reageren en keek daarom afwezig uit het raam, lurkend aan de sigaret tussen zijn duim en wijsvinger. Hij had eigenlijk weinig zin om zich druk te maken om onbenullige dingen als gevaarlijke mensen, aangezien de verre toekomst er toch al grauw uitzag. Hij wist maar al te goed dat het een onmogelijke taak was om deze drie jongelingen op zijn eentje te beschermen. Elif was kwijt, Odile was weg en dat jonkie had blijkbaar ook de benen genomen. Hij stond er alleen voor. 'Luister-' deed Lew kortaf, terwijl hij hun vrolijke gesprek bot afkapte. 'Ik ga niet liegen, we staan er slecht voor. Daarom moeten jullie exact doen wàt ik zeg wànneer ik het zeg. Als ik zeg lopen, dan lopen jullie. Als ik zeg gillen dan gillen jullie en als ik zeg pissen, dan pissen jullie. Begrepen? De kans dat jullie dit overleven is al miniem en ik kan jullie niet helpen als jullie me met je puberale koppigheid tegen gaan steken.' Er was iets in hem geknapt, waardoor zijn verbloemende houding van eerder was opgehoffen. Hij had genoeg van al dat gezeik. Vanaf nu zei hij rechtuit wat er aan de hand was. En het was ook gedaan met zich te binden aan mensen of vampiers, dat liep toch slecht af. Met een moe gezicht dacht hij aan Odile. Ze was amper een paar uurtjes weg en hij miste haar al alsof ze gestorven was. Waar zou ze zijn? Dacht ze aan hem? Hou op!snauwde hij zichzelf toe. Ze was een verrader, ze had hen misbruikt. Maar had ze het zo bedoeld? Zijn hoofd barstte bijna in tweeën bij die tweestrijd, waardoor hij automatisch weer naar zijn goeie vriend Jack greep. Die zou hem wel troost en verlossing bieden.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vertrek trouwens morgen op vakantie naar NYC tot 14 april. Normaal gezien heb ik internet, maar hou rekening met het tijdsverschil (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nice nice, mag ik mee? haha, anyway. have fun 8D
    Ik ben er dit weekend ook niet veel.
    Ga logeren & heb veel toetsen ineens o-o

    Dewi
    Waar was Yue trouwens? Was ze bang geworden en gevlucht? Ik merkte nu pas hoe erg ik iedereen miste, het was zo stil en rustig in de villa zonder iedereen. Hopelijk kwamen ze wel terug, ze móésten gewoon terugkomen. Opeens haalde Lew me uit mijn gedachten toen hij begon te spreken. 'Ik ga niet liegen, we staan er slecht voor. Daarom moeten jullie exact doen wàt ik zeg wànneer ik het zeg. Als ik zeg lopen, dan lopen jullie. Als ik zeg gillen dan gillen jullie en als ik zeg pissen, dan pissen jullie. Begrepen? De kans dat jullie dit overleven is al miniem en ik kan jullie niet helpen als jullie me met je puberale koppigheid tegen gaan steken.' Vertelde hij ons, ik slikte even en zweeg. Hij was zo anders, het leek alsof hij Lew niet meer was. Ik zuchtte zachtjes en keek hem aan.
    ''Ik snap hoe je je voelt, maar dat hoef je niet op ons af te reageren, wij hebben je niks misdaan. Trouwens, je hoeft me niet te vertellen dat onze overlevingskans miniem is, alsof ik dat zelf nog niet doorhad.'' ik had mijn vuisten gebald en mijn blik nu op de grond gericht.
    ''Als je het zat bent, zeg het dan gewoon of vertrek.'' ik sprong van het aanrecht en keek opnieuw naar hem.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wow, ik ben jaloers 0_0
    Veel plezier! :3

    Yue
    We gaan dus in een schuur slapen. Ik slik even, maar houd me groot. Ik heb gezegd dat ik met haar mee zou gaan, dus doe ik dat ook. Ik loop achter Odile en de andere vampiers aan. Ik ben blij dat we hier weer weg gaan. Ik voel me helemaal niet op mijn gemak in dit donkere café. Als Julian over bloed begint knik ik. Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik gedronken heb. Dat was toen ik Gawyn vond. Ik ril en pak Odiles hand vast.

    Savoy
    Nog even sta ik doodstil. Lew tilt Dewi uit mijn armen, en een raar gevoel overvalt me. Waarom heb ik Dewi opgevangen als ik ook het bloed van die jongen had kunnen drinken. Die twee slokken hebben mijn dorst niet gestild, en het idee dat ik meer had kunnen drinken geeft me een enorm gevoel van spijt.