• Omdat het kan.

    Nummer 1: Blub.
    Nummer 2: Blub.
    Nummer 3: Blub.
    Nummer 4: Blub.
    Nummer 5: Blub.
    Nummer 6; Blub.
    Nummer 7; Blub.
    Nummer 8; Blub.


    Joinen maar geen idee wat RPG's zijn?
    Kijk hier!


    Inspringen altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting aan mij en ik zal je helpen met in het verhaal komen (;

    Het verhaal
    Het gaat over een stel kinderen die om de een of andere reden in een verlaten villa in het bos komen. Denk aan weddenschap, weggelopen, verdwaald etc. De villa is enorm, heeft alles wat je maar wensen kan, ookal is het stoffig en wat oud. Maar wat ze niet weten is dat de villa die zo verlaten lijkt al bewoond is, niet door mensen of dieren. Door vampiers. Twee sorten nog wel, de slechte kennen geen medeleven en drinken van alles en iedereen en houden zich vaak niet in, de 'goede' doen het zo lang mogelijk met dierenbloed, maar moeten af en toe ook dat van een mens. Ze nemen dan zo min mogelijk en doen de mensen verder niks. Die twee soorten vampiers haten elkaar, obviously.
    Dan nu het grootste probleem, als een mens eenmaal binnen de poorten die rond de villa staan stapt, kan die niet meer terug. Enkel vampiers kunnen naar binnen en naar buiten. Overleven ze het?

    Rollen
    Normale tiener: Dewi - Candy - Timothy - Jamie
    Goede vampier: Elif - Gawyn
    Slechte vampier: Faith - Savoy - Odile

    Weetjes over vampiers
    - Ze kunnen in het daglicht, maar niet de hele dag. Eerst gaat het jeuken als ze te lang zien en dan pijn doen, als ze dan nog te lang blijven is er logisch wat er gebeurt.
    - Als een vampier van een mens drinkt wordt dat mens geen vampier, dat gebeurt pas als een vampier gif 'inspuit'
    - Een vampier die een mens ook tot nachtwezen maakt creëert als het ware een band en is eigenlijk verplicht die persoon te begeleiden in het begin.
    - Vampier worden is een zeer pijnlijk proces.
    - Als vampiers elkaar écht mogen drinken ze elkaars bloed zodat ze een sorot band krijgen ^^
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers kunnen sluipen zonder geluid te maken en kunnen haast opgaan in de schaduwen.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Vampiers hebben bijna geen slaap nodig.
    - En als laatst; Elke vampier heeft een soort kleine gave, geen vuursturen of iets dergelijks maar denk aan gedachten lezen. Hier een

    lijstje met ideeën.
    Gedachten lezen door op persoon te concentreren of door aanraking
    Iemands hele verleden zien door simpele aanraking
    Persoon pijnigen als je wilt door enkel te kijken
    Dingen verplaatsen zonder aan te raken
    Hypnose
    Iemand in slaap kunnen laten vallen
    Zelf kunenn beslissen hoe je eruit ziet
    Ogen verkleuren naar je emotie
    Gedachten kunnen 'verzenden'
    Als iemand slaapt en je raakt die persoon aan kan je droom meekijken
    Dromen manipuleren
    Genezen
    Emoties aanvoelen
    Weten of iemand de waarheid spreekt
    Visioenen
    En ga zo maar door.

    HAVE FUN :'D
    Lijst met mensen die niet willen dat hun personage door anderen wordt gebruikt.
    (Als je niet wilt dat jouw personages af en toe door anderen worden gebruikt voor kleine dingetjes zoals simpele vragen dan moet je het melden en zet ik je hier neer!)
    - nog niemand

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 14:07 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ash.
    Spelfouten door mijn Ipod :(

    Als de vampier binnenkomt die me hiervoor gebeten heeft verstjf ik even, zou ze langskomen om de klus te klaren. Maar ze doet iets wat ik ,en chase denk ik ook niet had verwach, ze bied haar excuses aan. Vooral aan Lewis, als ze klaar is met haar zegje loopt ze naar weg maar nog net kan ik de tranen in haar ogen zien. 'excuseer me even' ik glimlach flauwtjes en Loop dan achter haar aan, even raak ik de weg kwijt maar al snel weet ik al waar ze zt door gesnik. Zuchtend haal ik een hand door mijn haren heen, ik ga een softie worden. Zachtjes loop ik naar de deu toe en klop er tweemaal op vordat ik hem openmaak. Wat onwennig sta ik in de deuropening 'het was niet jou schuld' meteen kijk ik haar aan 'het was die andere vampier, jij kon er niks aandoen' ik glimlah even 'ik neem het je niet kwalijk'.


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    Al snel merk ik dat er een mens deze kant op komt gelopen. Als deze op de deur klopt schrik ik even en sta op. Nog voor hij de kans krijgt de deur open te doen veeg ik de tranen uit mijn ogen. Ik dwing mezelf niet meer te huilen, iets wat me moeite kost, maar waar ik door mijn koppige trotse houding wel in slaag.
    "Het was niet jouw schuld," hoor ik de jongeman zeggen - een onbekende voor mij, overigens. "Het was die andere vampier, jij kon er niks aan doen." Om vervolgens toe te voegen: "Ik neem het je niet kwalijk." Ik kijk hem verbaasd aan, waarna ik me omdraai en de gordijnen bij het raam sluit om het zonlicht te blokkeren. De tranen van net maken al gauw plaats voor mijn gewoonlijke, zakelijke houding. 'Ik had me gewoon niet uit moeten laten dagen. Het zal altijd een zwakte van me blijven. Er kleeft bloed aan deze handen, ik wil dat je dat weet. Ik ben geen heilige, ik ben een moordenaar. Ik heb veel mensen het leven afgenomen en ik genoot er nog van ook. Er is niks beters dan warm, vers, zoet mensenbloed in je keel en een spartelend slachtoffer waar het licht van in de ogen dooft, als een prooi die zich over geeft aan zijn jager. Maar er is meer dan dat. Een vampier moet niet leven om te doden, maar om te leven. En dat is wat ik probeer.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Met grote ogen staarde hij naar het meisje met de rode haren die uit het niets opdook. Even dacht hij dat ze een illusie van zijn brein dat haar zo graag terug wilde zien, was. Hij was niet in staat om een spier te veroeren, er nog steeds van overtuigd dat hij haar had ingebeeld. Ze verdween, met de tranen in haar ogen en Lew voelde zich slechter dan ooit. Miste hij haar zo erg dat hij waanbeelden kreeg? Toen de jongen Ash echter achter haar aan rende, schoot er een opgewonden gevoel door hem heen. Hij had het zich niet voorgesteld! Even was hij nog steeds niet in staat om zich een vin te veroeren, maar toen hij haar hoorde uitleggen tegen de mens schoot hij meteen naar boven en glipte langs hem Odile's kamer binnen. Het leek wel alsof zijn stem vast zat toen hij haar betraande wangen zag en haar rode ogen hem op een trieste manier aan keken. Een stokkende adem ontsnapte aan zijn lippen, voor hij naar haar toe stapte en haar tengere lichaampje eindelijk tegen zich aan drukte. 'Het spijt me zo, Odile,' fluisterde hij zacht in haar nek. 'Ik had je niet achter mogen laten...'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Odile - Goede vampier.

    Even blijf ik de sterveling aankijken tot ik me omdraai en een flinke hap adem neem. Wellicht is het 't beste om me nu even op te frissen. Ik wil me weer omdraaien, tot ik een bekende geur op vang. Het is Lewis die de armen om me heen slaat en me tegen zich aandrukt.
    "Het spijt me zo, Odile. Ik had je niet achter mogen laten." Ik ben verdoofd en weet niet wat te doen. Vampiers uitmoorden en mensen leegzuigen zijn de zaken waar ik goed in ben. Maar nu komt er geen geluid uit mijn keel en is mijn lijf verlamd. Wat moet ik zeggen? Dat het me niet uit maakte en dat alles prima is? Was het maar waar. Ik wil niet tegen hem liegen, maar ik wil hem ook geen groter schuldgevoel aanjagen. Ik draai me om in zijn omhelzing en zeg: 'Het was nooit mijn bedoeling geweest jullie te verraden. En ik wens uit de grond van mijn hart dat het nooit gebeurd was. Ik heb voor het eerst meegemaakt dat vampiers, mensen me vertrouwden. Ik ben niet gewend om met zoiets als vertrouwen om te gaan. Er zijn zoveel dingen in de afgelopen dagen en weken die nieuw voor me zijn. Maar ik wil niks rechtvaardigen, zoals ik al zei. Ik wil het alleen uitleggen.' Nu maakt dat verdoofde gevoel langzaam plaats voor opluchting. Hij wil me nog steeds vasthouden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dyvon ~ Bad Vampire.

    Toch zal ik die stappen maar nemen om naar binnen te lopen. Kijken of er nog wat lol te beleven valt. Dat niet alleen, maar ook wat te eten. Mijn reukzintuigen laten me nooit alleen; zelfs nu niet, dat ik die 3 heerlijke mensengeurtjes ruik.
    Ik loop richting de keuken, en er komt een grijns op mijn gezicht. 'Well, hello.' zeg ik, en ik leun tegen een muur.

    [ bericht aangepast op 12 april 2011 - 15:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ash.

    Ik glimlach even als Lewis ook naar binnen komt lopen 'ik laat jullie alleen' fluister ik en loop dan weer terug. Al snel kom ik de woonkamer weer binnen waar nu nog een derde persoon bij is. Natuurlijk, nog een vampier schiet er door mijn hoofd. 'Well Hello' haar ik de persoon zeggen, en iets in die stem geeft mij het teken dat dit foute boel is. Snel kijk ik naar Chase in de hoop dat hij een spreuk weet, maar als ik zijn aandacht niet kan krijgen probeer ik zo zachtjes mogelijk weg te lopen. EN natuurlijk op dat moment glij ik over iets uit en kom met een knal op de grond terrecht 'verdomme' mompel ik terwijl ik naar de vampier kijk.


    Trust me. I'm the doctor

    Odile - Goede vampier.

    'Lewis,' fluister ik en maak me voorzichtig los uit zijn omhelzing. 'Problemen.' Ik ga hem voor naar buiten, waar ik in de keuken terecht kom. Tot mijn verbazing is daar die nieuwe, onbekende vampier weer. Ik leg opnieuw een lok haar achter mijn oor en kijk hem vernietigend aan, terwijl ik voor de menselijke jongen kom te staan. Nu zal die eikel eerst langs mij moeten. Hij is zo ontzettend slecht voor mijn al beroerde humeur. Ik trek mijn mes en hou het wapen in de aanslag. 'Wat doe jij hier nog?' sis ik vol nijd. 'Ik snap niet waarom ik niet meteen je strot heb doorgesneden,' voeg ik er nietsverhullend aan toe. 'Wegwezen jij.' Ellendige vampier. Hij moest me eens meemaken als het de tijd van de maand was, dan had ik niks van hem heel gelaten. Luckily for him zijn vampiers niet in staat zich voort te planten. 't Zou een grote ellende zijn ook. Ik haat baby's.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dewi
    Ik had net mijn pizza op toen Odile plots binnenkwam en alles zeer snel ging. ''Odile!'' Ik was zo blij dat Odile en Yue er weer waren en mijn gezicht klaarde op. Odile verbaasde me toen ze haar excuses aanbood. Plotseling vluchtte ze naar boven, gevolgd door Damiën en Lew. Toen bleef ik nog alleen met James. Ik stond wat besluiteloos op toen ineens de vampier die me eerder achterna had gezeten weer binnenkwam. Nee he..
    'Well, hello.' zei hij met een onheilspellend grijns. Ik wilde net mijn mond opendoen toen Odile weer terugkwam, ik glimlachte kort naar haar. Ondertussen vroeg ik me af of ze liever had dat ik het op een rennen zette.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Yue
    Ik zwaai naar Masha en Julian en loop samen met Odile terug naar de villa. We zijn beiden stil, en ik merk dat Odile zich zorgen maakt. Ik zou haar wel willen troosten, maar ik heb het idee dat ze niet wil praten. Als ik het huis in kom loop ik meteen naar de keuken, waar ik Dewi ruik. "Dewi!" roep ik blij, en ik val om haar nek. Dan pas merk ik dat Odile en een andere vampier tegenover elkaar staan, klaar om aan te vallen. "Wat is er aan de hand?" fluister ik zacht terwijl ik weer naar Dewi kijk.

    Savoy
    Ik slik nog een keer en loop dan naar binnen. Ik snap gewoon niet waarom ik haar opving. Ik had bloed, mensenbloed. En ik heb mijn kans laten gaan. Mijn mond verstrakt tot een streep en ik been naar boven, waar ik het andere mens ruik.. Jamie. Ik stop abrupt en grijns als ik merk dat Elif er niet bij is. Misschien heb ik toch nog geluk vandaag...

    Chase - Vampierjager.

    Weet je wat het is? Als ik boos ben, kan ik helemaal opgaan in dat gevoel. En dat gebeurt nu ook, mensen kunnen me vragen stellen, maar ik zal het niet horen. In mijn hoofd ben ik de vampiers hier allemaal al aan het afslachten. Wel heb ik het echter door als de roodharige vampier weer terugkomt, Dewi roept blij haar naam, waardoor ik haar nu voortaan zo kan noemen, dit moet ik onthouden. Odile, een echte naam voor een vampier. De andere vampier heet blijkbaar Lewis, nu ken ik al vele namen. Waarom is Odile in godsnaam teruggekomen? Nu moeten we er weer een afslachten, twee, bedoel ik, Yue is ook weer terug. Verdomme, denk ik terwijl ik op mijn lip bijt. Dit zijn er meer dan verwacht. Dan komt er nóg een vampier naar binnen. "Hello there," grijnst hij. Een grijns die me kippenvel bezorgd, niet van angs, maar van afschuw. Ik wil zijn keel doorsnijden en wel nu. 'Wat moet je?' vraag ik aan hem, maar waarschijnlijk heeft hij dat niet eens gehoord, want Odile kletst door me heen. Hoe durft ze? Ze heeft lef, daar moeten Ash en ik nodig wat aan doen.


    everything, in time

    Dewi
    Opeens viel Yue me om de nek, ik knuffelde haar terug.
    ''Yue1 Ik ben zo blij dat jullie terug zijn.'' fluisterde ik en glimlachte.
    ''Wat is er aan de hand?'' vroeg ze me toen.
    ''Dat is die gast die me had willen vermoorden.'' fluisterde ik terug en wierp een blik op de slechte vampier van wie ik de naam nog niet wist. Ik liet haar weer los en keek naar Chase die zich ermee ging bemoeien, niet slim. Ookal deed ik het vroeger ook en bleef ik het doen bij Savoy. Ik moest weg hier merkte ik wel. Ik kon ze niet helpen, liep ze hier alleen maar in de weg en bracht mezelf in gevaar. Ik keek Yue even aan en hoopte dat ze het begreep, ik liep naar de deur. Onderweg liep ik langs James en ik pakte zijn hand.
    ''Kom.'' ik keek hem kort aan en trok hem mee de gang in. ''Je moet je niet bemoeien met hun.'' ik keek hem kort aan en liep met hem de trap op.
    ''Dat is het beste.'' ik glimlachte even flauwtjes naar hem en liet zijn hand inmiddels los, er vanuit gaande dat hij uit zichzelf wel mee zou lopen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik liet haar weer los en keek naar Chase die zich ermee ging bemoeien, niet slim - BOEM. het is James voor jou foei :Y)


    Trust me. I'm the doctor

    Hihi, je zegt een keer Chase!:'D

    Chase - Vampierjager.

    Net als ik een stap dichter bij de vampier die erbij is gekomen wil zetten, trekt Dewi me aan mijn hand mee. Ik wil me lostrekken en terug rennen, maar bedenk me dat ik me aan mijn imago moet houden. Wanneer ze mijn hand los laat, loop ik dan ook braaf met haar mee. 'Je bezorgdheid is lief, Dewi, maar ik red me wel. Ik wil alleen niet dat jou, of een van de andere mensen iets overkomt. Of ben jij, naast Ash en mij de enige hier? Want je loopt groot gevaar, kom met ons mee, dat is veiliger,' zeg ik op een rustige toon en glimlachte naar haar terug.


    everything, in time

    deed ik het alsnog? Haha xd Ik wilde nog wel james typen :x


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ash.

    Ik kan de gedachten van Chase gewoon horen, opeens pakt Dewi zijn hand en samen lopen ze weg. Natuurlijk, laat mij maar hier achter. Ik zucht een keer diep en kijk dan alle vampiers in de kamer aan, dit word moeilijk. Als we ze allemaal willen martelen, hun willen laten smeken om gedood te worden; dan moeten we maatregelen nemen. 'Doei' ik staar iedereen even dood aan en loop dan naar dezelfde trap als waarop Chase en Dewi net verdwenen.Als ik ze zie hoor ik Chase praten dat ze veiliger bij ons is, slim. Eerst de mensen hiervandaan halen en dan de vampiers afslachten. Ik kan nog wel eens wat leren van Chase. 'Dat is waar Dewi'ik glimlach als ik achter ze kom lopen 'kom met ons mee en je bent veilig'

    [ bericht aangepast op 14 april 2011 - 18:59 ]


    Trust me. I'm the doctor