• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een korting mag van mij wel, omdat ze wel meer doen, volgens mij. Maar helemaal GRATIS vind ik inderdaad een beetje ver gaan.


    Felix

    Aan de ene kant snap ik het ook wel hoor, maar je hebt wel gelijk. Al vind ik wel dat omdat ze al zoveel voor Quizlet hebben gedaan, ze best een maand gratis mogen krijgen, maar voor altijd zou niet zo eerlijk zijn.
    Voor mods snap ik het wel, maar voor de rest niet.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 15:47 ]


    Your make-up is terrible

    Waar heb je dat dan gelezen?
    En als het waar is, vind ik het dikke bullshit, ze worden dan gwn voorgetrokken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Van betareaders snap ik het wel een beetje eigenlijk.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Achja. t is oneerlijk, but so is life.

    Maryland schreef:
    Waar heb je dat dan gelezen?
    En als het waar is, vind ik het dikke bullshit, ze worden dan gwn voorgetrokken.

    Hier:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=95969


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik snap het wel hoor, ze steunen en helpen Q, dan is dit toch een mooi bedankje?
    Zie het als een loon dat ze krijgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    stop whining.
    het is geen jack pot ofzo, het zijn maar een paar extra functies. gun iemand anders eens wat.


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Hier:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=95969

    I see.
    Oneerlijk. Een maand of korting zou ik nog snappen, maar voor altijd is het belachelijk.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.

    En wij doen niks wil je zeggen,zonder ons bestond q helemaal niet.
    Ik snap wat je bedoelt maar ik vind het gewoon oneerlijk dat ze voorgetrokken worden. Zeker omdat GM er is om geld in het laatje te krijgen,en zo krijg je geen geld.

    @Crowstorm
    Het gaat niet om het GM zijn maar om het punt dat ze voor getrokken worden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.

    Ja, dat vind ik wel waar, maar het is zo:
    De ene doet veel meer en die krijgt dan toch hetzelfde als degene die minder doen.
    Korting zou redelijker zijn.


    effort never betrays you

    Ze doen iets voor Quizlet en Quizlet geeft hun iets terug als een soort loon
    en het is toch niet 500 euro of zo
    zo erg is het toch niet


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Ik vind dit heel erg dom gedaan eigenlijk.

    Ik dacht dat iedereen de kloof tussen de Mods en users wilden verminderen ofzo, maar dit maakt het er niet beter op lijkt me (';


    Me so good.

    Ze moeten ontzettend veel doen. Écht ontzettend veel en dan gaan jullie lopen mierenneuken over het feit dat ze dat gm-ship krijgen. Logisch toch als je je bedenkt wat ze allemaal voor Rutger doen maar er verder niet voor betaalt krijgen.

    Jij ziet het als voortrekken, ik zie het als iets wat ze verdienen voor het werk wat ze hier doen.

    En het wordt volgens mij gewoon steeds moeilijker elkaar dingen te gunnen of ligt dat aan mij? Dit is verder geen aanval op jou, want ik snap het vanuit jouw oogpunt dat je het oneerlijk vindt ofzo. Maar kun je niet gewoon blij zijn voor een ander als ze iets krijgen als beloning voor wat ze doen?

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 15:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.