• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Fearow schreef:
    (...)
    Ja, dat vind ik wel waar, maar het is zo:
    De ene doet veel meer en die krijgt dan toch hetzelfde als degene die minder doen.
    Korting zou redelijker zijn.


    Maar bekijk het eens anders. Wát voor extra's krijgen ze nou eigenlijk? Wat extra smilies, geen reclame, ze mogen wat extra foto's en vrienden en ze kunnen een back-up maken. Het is niet zo dat zij toegang krijgen tot aparte fora, als enigen dingen in de spotlight mogen zetten, dat zij standaard zoveel kudo's hebben voor hun verhalen of iets dergelijks.
    Het stelt niet veel voor, hoor. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dudes, gaan we trouwens over alles zeiken?
    Gun ze het, ze verdienen het.
    Ze doen veel voor Q en ze zijn niet lid van de crew voor de GM geworden, right?
    Ik bedoel; Kijk hoe druk de beta-readers het hebben en alle andere crew-leden
    zijn ook erg belangrijk op Q. Zonder hun was het hier een puinhoop.

    Gun het ze gewoon en stop met zeuren, er gaat toch niks aan veranderen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    -

    Soundeffect schreef:
    (...)

    Maar bekijk het eens anders. Wát voor extra's krijgen ze nou eigenlijk? Wat extra smilies, geen reclame, ze mogen wat extra foto's en vrienden en ze kunnen een back-up maken. Het is niet zo dat zij toegang krijgen tot aparte fora, als enigen dingen in de spotlight mogen zetten, dat zij standaard zoveel kudo's hebben voor hun verhalen of iets dergelijks.
    Het stelt niet veel voor, hoor. (:

    Het stelt inderdaad niet veel voor nee (:


    effort never betrays you

    It would be the same as the Belgians would have to saw that we have to pay more but you see here now about a topic?

    I know why you do that. you're jealous.

    Vertaling

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:33 ]


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Opzich is het wel oneerlijk ja, en mods doen misschien wel wat meer voor Q. Maar het is niet dat anderen dat niet ook zouden willen doen?! toch?
    Nja ik ben goldmember omdat ik het wou proberen maar na deze maand is het ook afgelopen. Het is niet iets waar ik het geld voor over heb, het slaat namelijk nergens op. Dik zonde geld. :Y) Mijn mening don't kill me.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jij vindt het voortrekkerij, wel, dan mag jij eens een maandje gaan beta-readen. Er kruipt daar echt heel veel tijd en moeite in. En ja, we wisten dat we er niets voor zouden krijgen, maar nu krijgen we een GM wat ik wel normaal vind.
    Jij als user ziet het misschien als voortrekkerij, maar als je je in onze positie zou bevinden, zou je het ook prettig vinden als je iets krijgt als 'beloning' voor al de tijd die je in jouw functie zou steken.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 16:05 ]


    Never run out of reasons to smile...

    CrazyChicken schreef:
    Een korting mag van mij wel, omdat ze wel meer doen, volgens mij. Maar helemaal GRATIS vind ik inderdaad een beetje ver gaan.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Optimistic schreef:
    Jij vindt het voortrekkerij, wel, dan mag jij eens een maandje gaan beta-readen. Er kruipt daar echt heel veel tijd en moeite in. En ja, we wisten dat we er niets voor zouden krijgen, maar nu krijgen we een GM wat ik wel normaal vind.
    Jij als user ziet het misschien als voortrekkerij, maar als je je in onze positie zou bevinden, zou je het ook prettig vinden als je iets krijgt als 'beloning' voor al de tijd die je in jouw functie zou steken.

    Het is ook heus niet dat ik niet met je wil ruilen, ik word er gewoon niet voor gekozen. Dus opzich zit er iets oneerlijks in, dat moet je toch toegeven. Je hebt geluk gehad.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Okey, mensen die geen moderator zijn geweest.. die kunnen dus gewoon niet zeggen wat moderators doen. Klaar :Y). Zo simpel is het. Ja i know ik kan me hier kwaad om maken, wat ik eigenlijk niet moet doen. Maar jullie weten niet half hoeveel en hoe hard oa ik hier me uit mijn naad heb lopen werken voor deze site en met mij zoveel anderen. Dus.. moderatorwerk ziet er misschien wat simpel en oppervlakkig uit, maar bedenk je een wat er gebeurd als er een geheel nieuw forum opgezet wordt? Of als een site crasht? Of als er ontelbare nieuwe functies bijkomen? Of als het ledenaantal ineens ver-twintigvoudigd.


    Wie du mir, so ich dir.

    Stubby schreef:
    It would be the same as the Belgians would have to saw that we have to pay more but you see here now about a topic?

    I know why you do that. you're jealous.

    Vertaling

    Ik ben niet jaloers,ik geef niks om dat hele GM gedoe.
    Ik kan alleen niet tegen oneerlijkheid wand daar komen alleen maar slechte dingen van.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Optimistic schreef:
    Jij vindt het voortrekkerij, wel, dan mag jij eens een maandje gaan beta-readen. Er kruipt daar echt heel veel tijd en moeite in. En ja, we wisten dat we er niets voor zouden krijgen, maar nu krijgen we een GM wat ik wel normaal vind.
    Jij als user ziet het misschien als voortrekkerij, maar als je je in onze positie zou bevinden, zou je het ook prettig vinden als je iets krijgt als 'beloning' voor al de tijd die je in jouw functie zou steken.


    Dat is ook wel waar, maar sommigen doen ook vaak niets. Net als de bemiddelaars, iets wat echt niet hun schuld is maar ze worden gewoon niet vaak ingeroepen maar het zijn er 2 en die kan je dan toch echt niet achter laten liggen en het niet geven.


    Your make-up is terrible

    Hush schreef:
    (...)
    Het is ook heus niet dat ik niet met je wil ruilen, ik word er gewoon niet voor gekozen. Dus opzich zit er iets oneerlijks in, dat moet je toch toegeven. Je hebt geluk gehad.

    Ja, maar bij alles hoort geluk, toch? En ja, ik ben blij met mijn GM, maar het is niet zo dat ik het beta-readen nu zo veel leuker vind :')


    Never run out of reasons to smile...

    KirstenSnaps schreef:
    Okey, mensen die geen moderator zijn geweest.. die kunnen dus gewoon niet zeggen wat moderators doen. Klaar :Y). Zo simpel is het. Ja i know ik kan me hier kwaad om maken, wat ik eigenlijk niet moet doen. Maar jullie weten niet half hoeveel en hoe hard oa ik hier me uit mijn naad heb lopen werken voor deze site en met mij zoveel anderen. Dus.. moderatorwerk ziet er misschien wat simpel en oppervlakkig uit, maar bedenk je een wat er gebeurd als er een geheel nieuw forum opgezet wordt? Of als een site crasht? Of als er ontelbare nieuwe functies bijkomen? Of als het ledenaantal ineens ver-twintigvoudigd.


    Ja dat gebeurd ook zo vaak. (cat) Nu overdrijf je een beetje haha.


    Your make-up is terrible

    Optimistic schreef:
    Jij vindt het voortrekkerij, wel, dan mag jij eens een maandje gaan beta-readen. Er kruipt daar echt heel veel tijd en moeite in. En ja, we wisten dat we er niets voor zouden krijgen, maar nu krijgen we een GM wat ik wel normaal vind.
    Jij als user ziet het misschien als voortrekkerij, maar als je je in onze positie zou bevinden, zou je het ook prettig vinden als je iets krijgt als 'beloning' voor al de tijd die je in jouw functie zou steken.

    Ja, oké, maar jij hebt nog al tijd gevraagd om beta te worden hè, niemand heeft je gedwongen het te worden. Zij niet.


    effort never betrays you