• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    Amen!*O*


    I solemny swear i am up to no good

    Stubby schreef:
    Ze doen iets voor Quizlet en Quizlet geeft hun iets terug als een soort loon
    en het is toch niet 500 euro of zo
    zo erg is het toch niet


    Ik ben het hier mee eens. Er zit heel veel tijd in lijkt me, dus ik vind ook dat ze wel er wat voor verdienen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Optimistic schreef:
    Jij vindt het voortrekkerij, wel, dan mag jij eens een maandje gaan beta-readen. Er kruipt daar echt heel veel tijd en moeite in. En ja, we wisten dat we er niets voor zouden krijgen, maar nu krijgen we een GM wat ik wel normaal vind.
    Jij als user ziet het misschien als voortrekkerij, maar als je je in onze positie zou bevinden, zou je het ook prettig vinden als je iets krijgt als 'beloning' voor al de tijd die je in jouw functie zou steken.

    Daar heb je zelf voor gekozen,dan moet je ook niet gaan zeuren dat het veel werk is. Ik wist dat ik dat niet wilde doen dus ik heb me er niet voor aangemeld. Ik zie het als eigen schuld dikke bult.
    Ik snap gewoon niet dat jullie voorgetrokken worden,of een beloning krijgen wat jij wilt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh... nu laat je 't net klinken alsof wij geen flikker doen en 't daarom niet verdienen. Maar da's echt niet waar :') (krul)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fearow schreef:
    (...)
    Ja, oké, maar jij hebt nog al tijd gevraagd om beta te worden hè, niemand heeft je gedwongen het te worden. Zij niet.

    Ik zeg toch niet dat ik het niet graag doe? Als je het zelf een tijdje gedaan zou hebben, zou je beseffen hoeveel tijd en moeite wij erin steken en dan zou je dat GM-gedoe misschien al een beetje meer begrijpen (:
    Niet aanvallend bedoeld ;D


    Never run out of reasons to smile...

    StJimmy schreef:
    (...)
    Daar heb je zelf voor gekozen,dan moet je ook niet gaan zeuren dat het veel werk is. Ik wist dat ik dat niet wilde doen dus ik heb me er niet voor aangemeld. Ik zie het als eigen schuld dikke bult.
    Ik snap gewoon niet dat jullie voorgetrokken worden,of een beloning krijgen wat jij wilt.

    Het zijn een paar extra smileys, foto's en vrienden.. o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Maar ik bemoei mij er niet meer mee, er zal toch niets veranderen...


    Never run out of reasons to smile...

    Exorcist schreef:
    Eh... nu laat je 't net klinken alsof wij geen flikker doen en 't daarom niet verdienen. Maar da's echt niet waar :') (krul)

    Dat bedoel ik niet,ik bedoel dat jullie er zelf voor gekozen hebben en ik niet begrijp waarom jullie nu opeens dit krijgen terwijl het voor geld moet zorgen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Daar heb je zelf voor gekozen,dan moet je ook niet gaan zeuren dat het veel werk is. Ik wist dat ik dat niet wilde doen dus ik heb me er niet voor aangemeld. Ik zie het als eigen schuld dikke bult.
    Ik snap gewoon niet dat jullie voorgetrokken worden,of een beloning krijgen wat jij wilt.

    In dat geval moet jij niet gaan zeuren dat ze ook wat terug krijgen voor dat werk. Punt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat gebeurd ook zo vaak. (cat) Nu overdrijf je een beetje haha.
    Het zijn allemaal voorbeelden van. In de periode dat ik mod ben geweest heb ik nooit voor ook maar een moment stil gezeten. Dus ik overdrijf niet... in tegenstelling tot veel mensen hier. Maarja.. ik zeg al niets meer. Want dit is dus gewoon een kansloze puberale kutdiscussie. Waarin iedereen hun gelijk wil hebben, terwijl ze niet eens weten waar ze over praten.


    Wie du mir, so ich dir.

    serieus als jullie hier ruzie om gaan lopen zoeken zijn jullie echt lame (bat)

    Mods,Beta's etc doen hun best voor quizlet dus daar mag best wat tegen overstaan!
    And quit wanking about it


    I solemny swear i am up to no good

    Omdat Rutger ons wil bedanken dat we helpen met de site?


    Olive

    Bekijk het van deze kant; Al die mensen die zich hebben aangemeld voor mod of beta's en het niet geworden zijn vinden dat echt superjammer en dan krijgen ze er ook nog eens gratis GM-schap boven op. Hoe zou jij dat vinden?

    Maar aan de andere kant, de mods, beta's en bemiddelaars kunnen er ook niets aan doen. Die krijgen het gewoon, klaar uit.


    Your make-up is terrible

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat bedoel ik niet,ik bedoel dat jullie er zelf voor gekozen hebben en ik niet begrijp waarom jullie nu opeens dit krijgen terwijl het voor geld moet zorgen.

    Wij hebben hier dan wel zelf voor gekozen - het moderatorschap, maar als dit ons nu aangeboden wordt, tja? 8) Niet dat 't mij wat uitmaakt of ik 't nou wel/niet ben. En eigenlijk is 't wel een soort beloning voor 't werk wat wij doen. Het is allemaal vrijwillig en we steken er best veel tijd in, dus ik vind zoiets best kunnen. Al snap ik 't heel goed van jullie kant, maar ja. So be it.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 16:14 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat KirstenSnaps op pagina 1 zegt ben ik het mee eens!

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:33 ]