• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Assassin schreef:
    Bekijk het van deze kant; Al die mensen die zich hebben aangemeld voor mod of beta's en het niet geworden zijn vinden dat echt superjammer en dan krijgen ze er ook nog eens gratis GM-schap boven op. Hoe zou jij dat vinden?

    Maar aan de andere kant, de mods, beta's en bemiddelaars kunnen er ook niets aan doen. Die krijgen het gewoon, klaar uit.

    Kijk en zo zie ik het[


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    Ze moeten ontzettend veel doen. Écht ontzettend veel en dan gaan jullie lopen mierenneuken over het feit dat ze dat gm-ship krijgen. Logisch toch als je je bedenkt wat ze allemaal voor Rutger doen maar er verder niet voor betaalt krijgen.

    Jij ziet het als voortrekken, ik zie het als iets wat ze verdienen voor het werk wat ze hier doen.

    En het wordt volgens mij gewoon steeds moeilijker elkaar dingen te gunnen of ligt dat aan mij? Dit is verder geen aanval op jou, want ik snap het vanuit jouw oogpunt dat je het oneerlijk vindt ofzo. Maar kun je niet gewoon blij zijn voor een ander als ze iets krijgen als beloning voor wat ze doen?
    Je hebt zeker en vast gelijk, maar dat ze het helemaal gratis krijgen is er ook een beetje over. Een paar maanden tot daar. En er zijn leden die ook heel veel voor Q doen zonder een fucntie te hebben en die worden dan bijvoorbeeld niet beloond. Er zijn trouwens een paar crewleden die het hier niet zo goed doen - vind ik persoonlijk - en sommige mensen zouden veel beter beta zijn dan bepaalden hier en die krijgen dan niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 16:26 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ze verdienen het. punt

    Ik heb ook gewoon betaald voor mijn GM hoor. Kreeg vandaag pas te horen dat we het als cadeautje krijgen.
    Maar ik snap je punt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ze verdienen geen geld, maar krijgen gewoon een gratis GM. Niks mis mee vind ik :')
    En anders vind ik het ook niet echt iets om er zo'n groot probleem van te maken.


    As travars

    Martyr schreef:
    Ze verdienen geen geld, maar krijgen gewoon een gratis GM. Niks mis mee vind ik :')
    En anders vind ik het ook niet echt iets om er zo'n groot probleem van te maken.
    Binnekort worden ze toch allemaal weer vervangen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind dat GM gedoe niks.
    Ik zeg er niks over, en negeer het gewoon maar. Zelf wil ik helemaal geen GM zijn of worden.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ja je kan ook overal een probleem van maken zeg.. (no_chears)


    -

    Dat hier serieus een probleem van wordt gemaakt, gun elkaar eens iets.
    Dat is toch hetzelfde als je vrijwilligers werk gaat doen bv in een disco dat je dan gratis drinken kunt krijgen. fair enough.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vind dat GM gedoe niks.
    Ik zeg er niks over, en negeer het gewoon maar. Zelf wil ik helemaal geen GM zijn of worden.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 17:01 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ben blij dat de beta's het ook krijgen. Want ze doen net zo veel voor Quizlet als de mods en de bemiddelaars. (bat)


    SLOAN.

    Geen wonder dat de crew als eerste zo'n GM had. (een paar dan)
    Maar ik ben het ermee eens dat het oneerlijk is.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 17:10 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Kijk.
    Ik heb dit zonet zelf ontdekt.
    Ik ga niet lopen zeiken dat ik beter ben en dat verdien, want dat is niet zo. Maar willen jullie aub een beetje redelijk zijn? Het is niet dat wij hierom gevraagd hebben, Rutger heeft het ons gegund. De crew doet meer voor Quizlet dan jullie denken, ik had dit zelf ook onderschat. De moderators enz doen veel meer dan jullie denken. Dus neem dit niet verkeerd op, maar wees eventjes niet jaloers? Het zijn verdomme enkele smileys die we meer krijgen, als bedankje omdat we willen helpen met de site. Ik denk dat ik voor HEEL de crew spreek, als ik zeg dat wij ook tevreden waren geweest zonder. Maar wees alsjeblieft eventjes niet jaloers, we krijgen het niet voor niets.


    Has no one told you she's not breathing?

    Wij steken ontzettend veel tijd in deze site voor jullie. Rutger heeft nooit echt iets terug kunnen doen daarvoor. Nu kan hij dat wel. Dat is de reden.


    Life is hard and then we die