• Hoi.
    Ik las net in dit topic dat beta-reade's gratis GM zijn,en ik neem aan dat dat voor mods en bemiddelaars ook geldt.

    Over oneerlijk gesproken! Wij moeten betalen en leden van de crew worden(weer eens)voor getrokken. Ik vind het echt nergens op slaan. Waarom zou het voor hun gratis zijn en voor ons niet. Allen omdat zij een "functie" hebben? Ze doen misschien iets meer voor q,wat ik betwijfel maar ok, maar ze hebben er zelf voor gekozen. Ze wisten dat ze er niks voor kregen en toch deden ze het. Wij doen toch ook dingen voor q,zonder ons zou het niet eens bestaan.
    Daarbij Ik dacht dat die GM was om geld in het laatje te krijgen,zo krijg je natuurlijk geen geld.

    Ik vind het echt oneerlijk,en ik vind dat zij ook gewoon moeten betalen en niet voorgetrokken moeten worden.
    Wie nog meer?

    Edit: Het gaat niet om het GM maar om het punt dat ze voorgetrokken worden.
    Daarbij anderen doen ook veel en die krijgen niks.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 20:30 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En wat maakt het uit dat zij gratis Golden Member geworden zijn? Het zijn maar een paar extra smileys hoor, is het dat nou waard om daar zó stikjaloers op te zijn? Ik weet zeker dat de mods, beta's en bemiddelaars ontzettend hun best doen om alles op Q zo goed mogelijk te laten verlopen en ze krijgen daar nooit eens iets voor terug. Of nee wacht: een snauw en een beet kunnen ze krijgen. Ik vind het juist goed dat ze eens een keertje beloond worden.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 17:27 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb geen zin om hier een hele discussie over te houden. De moderators, beta's en bemiddelaars doen elke dag zo veel mogelijk hun best om deze site draaiende te houden, samen met Rutger. Voor niets!
    Is het dan niet gewoon redelijk dat de crew er een beloning voor krijgt?
    Wat gunnen we elkaar weer veel, jezus.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Omg, waar de fuck slaat dit nou weer op. Ik heb er geen verstand van, maar volgens mij doen de beta's, mods en bemiddelaars teringveel voor Q, dus ze mogen er wel is iets voor terugkrijgen. Dit is gewoonweg kinderachtig dat je dit vind.

    Ixora schreef:
    Ik heb geen zin om hier een hele discussie over te houden. De moderators, beta's en bemiddelaars doen elke dag zo veel mogelijk hun best om deze site draaiende te houden, samen met Rutger. Voor niets!
    Is het dan niet gewoon redelijk dat de crew er een beloning voor krijgt?
    Wat gunnen we elkaar weer veel, jezus.
    Dat is dus precies wat ik ook dacht :$


    Life is hard and then we die

    Serieus er zijn tegenwoordig echt veel zeiktopics :')

    Kijk velen van jullie zitten nu allemaal te jammeren over dat mods's, bemiddelaars en beta-readers GM gratis krijgen.

    Maar zullen we ten eerste even naar 1 punt kijken: Zelfs de slechtste mod zit er wel minstens 10 uur op per maand ofzo aan quizlet om modzaken te regelen schat ik zo. Dan moet je dus na gaan dat de 'loon' van die gene dus 1.50/10=0.15 cent per uur is. En als je dus een serieuze mod hebt etc. of beta readers die zitten er dus nog langer aan, en krijgen dus een nog lagere 'loon'.

    Dan punt 2. Velen van jullie vinden het allemaal erg dat hier GM is etc. Maar ga wel na dat het helemaal niet duur is. En wees blij dat hier alle functies je al had gewoon blijft bestaan! Bij heel veel van die dingen (forums/sites etc.) is het gewoon dat je dan alleen nog de basis kan. Terwijl je eerst alles kon.

    En punt 3. Sommigen reageren met: Zonder de quizlet users gaf het ook geen quizlet! Nou zonder mods was er hier waarschijnlijk ook al geen quizlet meer omdat sommigen van jullie dan allang de tent afgebroken hebben -_-"

    Sorry dat ik eventueel zo 'agressief' terug reageer, maar tegenwoordig is een groot gedeelte van wat ik lees allemaal: zeiktopics :S


    Ligt and Darkness are both very different..

    Sorenos schreef:
    Serieus er zijn tegenwoordig echt veel zeiktopics :')

    Kijk velen van jullie zitten nu allemaal te jammeren over dat mods's, bemiddelaars en beta-readers GM gratis krijgen.

    Maar zullen we ten eerste even naar 1 punt kijken: Zelfs de slechtste mod zit er wel minstens 10 uur op per maand ofzo aan quizlet om modzaken te regelen schat ik zo. Dan moet je dus na gaan dat de 'loon' van die gene dus 1.50/10=0.15 cent per uur is. En als je dus een serieuze mod hebt etc. of beta readers die zitten er dus nog langer aan, en krijgen dus een nog lagere 'loon'.

    Dan punt 2. Velen van jullie vinden het allemaal erg dat hier GM is etc. Maar ga wel na dat het helemaal niet duur is. En wees blij dat hier alle functies je al had gewoon blijft bestaan! Bij heel veel van die dingen (forums/sites etc.) is het gewoon dat je dan alleen nog de basis kan. Terwijl je eerst alles kon.

    En punt 3. Sommigen reageren met: Zonder de quizlet users gaf het ook geen quizlet! Nou zonder mods was er hier waarschijnlijk ook al geen quizlet meer omdat sommigen van jullie dan allang de tent afgebroken hebben -_-"

    Sorry dat ik eventueel zo 'agressief' terug reageer, maar tegenwoordig is een groot gedeelte van wat ik lees allemaal: zeiktopics :S


    Daar ben ik dus half mee eens

    Ik vind dat je gelijk hebt.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sorenos schreef:
    Serieus er zijn tegenwoordig echt veel zeiktopics :')

    Kijk velen van jullie zitten nu allemaal te jammeren over dat mods's, bemiddelaars en beta-readers GM gratis krijgen.

    Maar zullen we ten eerste even naar 1 punt kijken: Zelfs de slechtste mod zit er wel minstens 10 uur op per maand ofzo aan quizlet om modzaken te regelen schat ik zo. Dan moet je dus na gaan dat de 'loon' van die gene dus 1.50/10=0.15 cent per uur is. En als je dus een serieuze mod hebt etc. of beta readers die zitten er dus nog langer aan, en krijgen dus een nog lagere 'loon'.

    Dan punt 2. Velen van jullie vinden het allemaal erg dat hier GM is etc. Maar ga wel na dat het helemaal niet duur is. En wees blij dat hier alle functies je al had gewoon blijft bestaan! Bij heel veel van die dingen (forums/sites etc.) is het gewoon dat je dan alleen nog de basis kan. Terwijl je eerst alles kon.

    En punt 3. Sommigen reageren met: Zonder de quizlet users gaf het ook geen quizlet! Nou zonder mods was er hier waarschijnlijk ook al geen quizlet meer omdat sommigen van jullie dan allang de tent afgebroken hebben -_-"

    Sorry dat ik eventueel zo 'agressief' terug reageer, maar tegenwoordig is een groot gedeelte van wat ik lees allemaal: zeiktopics :S
    Mooi verwoord Sander =)


    Life is hard and then we die

    Zo duur is het nou ook weer niet, en het is wel nodig op de site draaiende te houden toch. Het is niet oneerlijk als je het mij vraagt.


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Als ons mod-zijn stopt, stopt het GM ook voor ons.
    Het GM is een vergoeding waar ik heel blij mee ben. We steken echt wel veel van onze vrije tijd in deze site, dus in feite kan je het zien als een soort van 'werk'. Natuurlijk is het niet zo zwaar en doen we het met plezier, maar een vergoeding is wel altijd leuk om ervoor terug te krijgen. :x


    Let the Night embrace you

    Soundeffect schreef:
    MOD's, Beta's en Bemiddelaars doen iets voor Quizlet; Quizlet geeft ze iets terug. Da's niet oneerlijk, da's redelijk.

    Agree. *O*


    Everything is worse without music.

    Mooi voor ze toch?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Nimf schreef:
    Als ons mod-zijn stopt, stopt het GM ook voor ons.
    Het GM is een vergoeding waar ik heel blij mee ben. We steken echt wel veel van onze vrije tijd in deze site, dus in feite kan je het zien als een soort van 'werk'. Natuurlijk is het niet zo zwaar en doen we het met plezier, maar een vergoeding is wel altijd leuk om ervoor terug te krijgen. :x

    Ik vind het wel oké en begrijp de mod's ook wel.
    Misschien vind jij dit oneerlijk.
    Natuurlijk als je veel doet voor de site qua stories en quizzen terwijl je een 'normaal' lid bent kun je dit oneerlijk vinden. Maar je hebt altijd nog badges en leuke reacties van mensen die jouw verhaal lezen of jouw quizzen doen. Zolang er niets van mij afgenomen wordt en we niet gaan discrimineren vind ik alles wel oké.:)

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 18:04 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eerlijk gezegd vind ik jullie mening gewoon bekrompen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik lees nu pas je stukje goed. Jij betwijfelt of wij meer doen voor Q? En bedankt.


    Life is hard and then we die