• De stelling van vandaag luidt:
    Huisdieren zijn een soort kinderen voor eenzame mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    wth.

    Niet altijd want ik heb er ook 3 gehad fzow maar zegmaar als je als een oude vrouw fzow geen man hebt en dat allemaal katten neemt dan wel jah!

    Ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    In sommige gevallen wel, denk ik.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oneens. Dat heeft niets met het feit te maken of mensen eenzaam zijn of niet (naja in sommige gevallen misschien weer wel. Maar de eenzaamheid zit in een mens zelf, en niet in hoeveel gezelschap die persoon om zich heen heeft)


    Wie du mir, so ich dir.

    pfff, mensen die niet eenzaam zijn kunnen toch ook huisdieren nemen? Er hoeft echt niet altijd een gedachte achter te zitten van: Ik ben eenzaam, dus ik neem een huisdier.
    oneens

    Quixotic schreef:
    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    soms maar vaak wel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, maar zo worden ze vaak wel behandeld.


    everything, in time

    Ligt eraan, een oude vrouw neemt soms een kat om mee leven in huis te hebben. Maar wij hebben ook gewoon huis dieren en geloof me, ik ben geen eenzaam persoon.
    Dus een en oneens


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quixotic schreef:
    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    In sommige gevallen wel. Maar ik denk dat het meer anders is.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eens


    Firm believer of all that is magic

    Quixotic schreef:
    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    KirstenSnaps schreef:
    Oneens. Dat heeft niets met het feit te maken of mensen eenzaam zijn of niet (naja in sommige gevallen misschien weer wel. Maar de eenzaamheid zit in een mens zelf, en niet in hoeveel gezelschap die persoon om zich heen heeft)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.