• De stelling van vandaag luidt:
    Huisdieren zijn een soort kinderen voor eenzame mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    soms lijkt het daar wel op ja

    maar als ik op mezelf zou wonen dan zou ik wel graag een huisdier hebben gewoon omdat het dan minder stil is en je altijd wel kan wandelen met een hond bijvoorbeeld en je hebt standaard een knuffel om je heen.


    I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!

    Oneens,wij hebben ook huisdieren en wij zijn niet eenzaam.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Quixotic schreef:
    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    I´m nothing special.

    StJimmy schreef:
    Oneens,wij hebben ook huisdieren en wij zijn niet eenzaam.

    Jij draait de stelling om. 8D En ik ben het eens.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    GeniusFerb schreef:
    Eens


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    SunnySideUp schreef:
    pfff, mensen die niet eenzaam zijn kunnen toch ook huisdieren nemen? Er hoeft echt niet altijd een gedachte achter te zitten van: Ik ben eenzaam, dus ik neem een huisdier.
    oneens


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    eens, mijn buurvrouw haar man is gestorven en ze hebben geen kinderen en toen haar kat voor 1 dag vermist was dan was ze helemaal niet op haar gemak

    Iwanna schreef:
    Ligt eraan, een oude vrouw neemt soms een kat om mee leven in huis te hebben. Maar wij hebben ook gewoon huis dieren en geloof me, ik ben geen eenzaam persoon.
    Dus een en oneens


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Uuuhm eens en oneens...

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 16:51 ]


    There is nothing more badass than being yourself

    Eens niet voor iedereen maar zeker wel voor sommige


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Niet altijd.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Er zullen mensen zijn die hun huisdier zo zien, maar dat is niet in ieder geval zo.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    niet altijd... maar soms zijn er mensen die kopen zelfs kleding voor hun dieren en sommigen openen soms zelfs een spaarrekening.. kijk dan natuurlijk wel..
    xxx


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Nee :P
    Wij hebben een heel gezellig gezin en een leuk leven enzo én een huisdier (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    XxTaraxX schreef:
    Eens niet voor iedereen maar zeker wel voor sommige


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.