• De stelling van vandaag luidt:
    Huisdieren zijn een soort kinderen voor eenzame mensen

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, zoals mijn tante. Ze is eenzaam & ze behandelt haar huisdier als haar eigen kind.


    -

    Quixotic schreef:
    Niet altijd, maar soms wel, als je erg gehecht bent aan je huisdier, dan. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Ligt eraan, een oude vrouw neemt soms een kat om mee leven in huis te hebben. Maar wij hebben ook gewoon huis dieren en geloof me, ik ben geen eenzaam persoon.
    Dus een en oneens


    Daarom staat er ook: '... voor eenzame mensen.'...


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    het heefty niks met eenzaam te maken


    You can't not look cool with a crossbow.

    Kan zijn, het houdt hen gezelschap.
    Skip the rest, ik had de stelling eerst verkeerd gelezen.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 10:18 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Honden en paarden vind ik wel. Maar huisdieren als een poes, die voortdurend weg zijn, een konijn of een vis hebben niet zoveel nut. Heb zelf vissen en een konijn gehad ;D. Eens en oneens dus =D


    When I was born the devil said damn competition >.<

    Oneens.
    Huisdieren zijn heel anders dan mensen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Pff, nu gaan we weer iedereen over één kam scheren. Sommigen zien hun huisdieren inderdaad als hun kinderen, anderen niet. Er zijn heel verschillende redenen waarom mensen huisdieren hebben, dat heeft niets met eenzaamheid te maken.
    Vreemde woordkeuze trouwens. Wordt hier eenzaam of alleen bedoeld? Die woorden hebben namelijk een andere connotatie...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oneens.. (:

    Ik heb zelf ook een hond, en ik woon op mezelf, en het betekend dus niet altijd dat je meteen eenzaam bent als je een huisdier heb xD gehe


    What is youre favo scary movie?

    Nou, dan ben ik eenzaam. :'D
    Nee, ik zie mijn katten echt heel graag en zonder zou ik me we eenzaam voelen, maar ik denk dat zoiets wel normaal is? Eerst heb je een hele hoop aandacht om je heen en moet je er voor zorgen en dan -poef- is er niets meer? Dan zou iedereen wel eenzaam zijn.


    Let the Night embrace you

    Voor sommige mensen is dat inderdaad het geval c:

    ja ik bener mee eens:D


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Voiceless schreef:
    In sommige gevallen wel, denk ik.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk in de meeste gevallen wel.
    Bij somige oudere mensen komt niemand meer dan hebben ze
    in iedergeval een dier waar ze wat aan hebben en mee kunnen knuffelen
    Voor kunnen zorgen dat soort dingen


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Oneens. Wij zijn met z'n vijven thuis, en we hebben op dit moment 7 huisdieren. Dat is weinig, normaal hebben we er meer.
    En een huisdier blijft een huisdier, of je nou eenzaam bent of niet. Kinderen zijn iets heel anders.

    [ bericht aangepast op 30 april 2011 - 12:39 ]