Ligt eraan, een oude vrouw neemt soms een kat om mee leven in huis te hebben. Maar wij hebben ook gewoon huis dieren en geloof me, ik ben geen eenzaam persoon.
Dus een en oneens
Daarom staat er ook: '... voor eenzame mensen.'...
If people are trying to bring you down, it means you're above them.
Honden en paarden vind ik wel. Maar huisdieren als een poes, die voortdurend weg zijn, een konijn of een vis hebben niet zoveel nut. Heb zelf vissen en een konijn gehad . Eens en oneens dus
When I was born the devil said damn competition >.<
Nou, dan ben ik eenzaam. :'D
Nee, ik zie mijn katten echt heel graag en zonder zou ik me we eenzaam voelen, maar ik denk dat zoiets wel normaal is? Eerst heb je een hele hoop aandacht om je heen en moet je er voor zorgen en dan -poef- is er niets meer? Dan zou iedereen wel eenzaam zijn.
Ik denk in de meeste gevallen wel.
Bij somige oudere mensen komt niemand meer dan hebben ze
in iedergeval een dier waar ze wat aan hebben en mee kunnen knuffelen
Voor kunnen zorgen dat soort dingen
Oneens. Wij zijn met z'n vijven thuis, en we hebben op dit moment 7 huisdieren. Dat is weinig, normaal hebben we er meer.
En een huisdier blijft een huisdier, of je nou eenzaam bent of niet. Kinderen zijn iets heel anders.
maar als ik op mezelf zou wonen dan zou ik wel graag een huisdier hebben gewoon omdat het dan minder stil is en je altijd wel kan wandelen met een hond bijvoorbeeld en je hebt standaard een knuffel om je heen.
I rather be a freak than a follower like you! SHINee saranghae fighting!!!