• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Ach, sommige mensen :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat haar zeker niet, ze heeft leuke liedjes en ik vind haar ontzettend schattig met Justin. Und ik ben bieberfan. (:
    Ik gun het ze echt.


    Smile and live.

    Ze is leuk als actrice, als zangeres wat minder, al heeft ze een paar goede liedjes. Ik haat 'r niet, nooit gedaan, zal waarschijnlijk ook nooit gebeuren, ik vraag me alleen heel erg sterk af hoe ze van Nick Jonas bij Justin Bieber beland kan zijn geraakt, maar ach, als ze hem leuk vindt, moet ze het lekker zelf weten (:


    It ain't broke, so don't fix it.

    ehm ik mag d'r niet.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.

    1968 schreef:
    (...)
    Dat zie ik dus niet, hij is alleen maar gelukkiger geworden.


    ik weet niet.... ik denk dat het gwn allemaal wennen is.

    Yosemite schreef:
    Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.

    Dude ga is niet schelden --', we zullen jou ook is een hoer of slet noemen.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Calm schreef:
    (...)
    Dude ga is niet schelden --', we zullen jou ook is een hoer of slet noemen.

    Ben ik onderhand al aan gewend, doet me practisch niks meer.

    Dat vind ik best wel raar dat mensen haar gaan haten , omdat ze met Justin Bieber gaat.Ik ben fan van Justin en ik wil alleen maar dat hij gelukkig is.


    I love BTR and One Direction!

    Ik vind het raar dat ze haar dan opeens haten. Als je 'echt' fan bent van Justin Bieber, dan ben je blij voor ze dat ze samen gelukkig zijn.
    Ik heb geen oordeel over hun, ik ken ze niet, dus ik kan moeilijk zeggen dat ik ze haat. Ik vind hun alleen een beetje arrogant overkomen(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Yosemite schreef:
    Ik haatte haar al voor ze met Bieber had. Niemand die gelooft me dat als ik dat zeg aangezien ik een fan van Bieber ben. Natuurlijk ben ik blij voor hem als hij gelukkig is. Ik kan alleen die hoer van een Selena niet uitstaan. Slet.


    Mag ik vragen waarom je haar een hoer/slet vind? :')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik haat d'r. Maar dat was al ver voordat ze met Bieber ging.


    To infinity and beyond •

    + het feit dat er een dik patroon in d'r 'vriendjes' zit.


    To infinity and beyond •

    1968 schreef:
    (...)
    Oké, dat snap ik nog, maar bieber fans die wél fan van d'r waren haten haar nu opeens, omdat ze met Justin is -.-'

    die zijn jaloers doh 8D
    het boeit me niet zo wat ze doen
    moeten zij weten als ze met elkaar hebben x)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    1968 schreef:
    (...)
    Oké, dat snap ik nog, maar bieber fans die wél fan van d'r waren haten haar nu opeens, omdat ze met Justin is -.-'


    dat zijn dan geen bieberfans, want die willen niet dat hun idool gelukkig is.

    gesproken door een Selenist, en anti-belieber.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.