• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom je haar een hoer/slet vind? :')

    Zoals Vivere zegt, zit er een patroon in haar vriendjes. In ieder geval, zo lijkt het, het kan ook niet zo zijn, but i doubt that.

    Dit had een Belieber getweet:
    ''I'm a proud Belieber and I support Justin with all my heart, but just because I support Justin doesn't mean I have to support his gf do I?''

    ^^
    daar ben ik het helemaal mee eens.


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom je haar een hoer/slet vind? :')


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Yosemite schreef:
    (...)
    Zoals Vivere zegt, zit er een patroon in haar vriendjes. In ieder geval, zo lijkt het, het kan ook niet zo zijn, but i doubt that.


    Oke. Ik weet niet met wie ze allemaal gehad heeft, al waren er wel geruchten over haar en Nick Jonas volgens mij. Ik ga eens opzoeken om te kijken wie haar vriendjes geweest zijn(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jaloersheid misschien? :')
    Maar ik heb niet echt problemen met haar


    As travars

    raplove schreef:
    ik haat haar niet. ik vind alleen dat zij hem veranderd heeft

    Ughh, dat vind ik raar. Je kent hem niet eens? En misschien is hij nu wel gelukkiger of zo?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Omdat die hele extreme Justin Bieber fans (waar er veel te veel van zijn) een haat hebben aan iedereen die in de buurt van Justin komt.


    Rainbows on my staircase ~

    Ik haat ze niet, maar ik moet ze niet :p
    Ik heb ze nooit moeten hebben en nu ze samen is met Justin da boeit mij echt ni xD


    Stop wishing, Start doing..

    RESURGAM schreef:
    (...)
    Ughh, dat vind ik raar. Je kent hem niet eens? En misschien is hij nu wel gelukkiger of zo?


    Ik ben al fan sinds one time uitkwam. en eerst was hij gewoon lieff,alles voor zijn fans over enzo. en nu heb IK het gevoel dat hij alleen nog maar om selena geeft.

    raplove schreef:
    (...)

    Ik ben al fan sinds one time uitkwam. en eerst was hij gewoon lieff,alles voor zijn fans over enzo. en nu heb IK het gevoel dat hij alleen nog maar om selena geeft.

    Kom op zeg, hij moet toch ook een beetje tijd geven voor z'n vriendin? En trouwens niet iedereen blijft hetzelfde: lief & alles doen wat z'n fans vragen.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:32 ]


    -

    Serieus stel je niet zo aan. Een patroon in d'r vriendjes? Jezus, ja misschien omdat het allemaal jongens zijn. En al mocht dat zo zijn, wat ik betwijfel, is dat nog geen reden om een haat voor haar. Je kent haar niet in het echt, dat is punt een, en punt twee; dat iemand een ''slet'' is betekent niet dat ze niet aardig kan zijn. Ik heb een vriendin die zoent met alles wat los en vast zit, maar ze is een van de beste die ik me had kunnen wensen. Zo.


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    Serieus stel je niet zo aan. Een patroon in d'r vriendjes? Jezus, ja misschien omdat het allemaal jongens zijn. En al mocht dat zo zijn, wat ik betwijfel, is dat nog geen reden om een haat voor haar. Je kent haar niet in het echt, dat is punt een, en punt twee; dat iemand een ''slet'' is betekent niet dat ze niet aardig kan zijn. Ik heb een vriendin die zoent met alles wat los en vast zit, maar ze is een van de beste die ik me had kunnen wensen. Zo.

    Zo mee eens. _O_


    -

    Er zit wel een patroon in ;)


    To infinity and beyond •

    Persefoneia schreef:
    (...)

    Oke. Ik weet niet met wie ze allemaal gehad heeft, al waren er wel geruchten over haar en Nick Jonas volgens mij. Ik ga eens opzoeken om te kijken wie haar vriendjes geweest zijn(krul)

    Ze heeft wat gehad met Nick Jonas en met Taylor Lautner en nu met Justin Bieber. Verder zou ik het niet weten. Ik zie er alleen niet echt een patroon in.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Vivere schreef:
    Er zit wel een patroon in ;)
    Nou leg uit dan.


    Rainbows on my staircase ~