• Ja, Selena Gomez. Opeens is ze samen met Justin Bieber gaat iedereen opeens zeiken over d'r. Zijn er ook een paar mensen die het wél leuk vind voor d'r, dat ze samen met iemand is. Ik erger me dood, maar dit moest er even uit.


    -

    Dwaalspoor schreef:
    Ik haat er niet, maar ik heb haar nooit leuk gevonden.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik mag haar gewoon niet omdat ze zo'n irritant hoofd heeft en dat heb ik altijd al gevonden, dat ze nu samen met iemand is die óók een irritant hoofd heeft boeit me niet 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    1968 schreef:
    (...)
    Kom op zeg, hij moet toch ook een beetje tijd geven voor z'n vriendin? En trouwens niet iedereen blijft hetzelfde: lief & alles doen wat z'n fans vragen.


    ja natuurlijk moet hij tijd voor haar vrij maken maar ook voor ons.

    raplove schreef:
    (...)

    ja natuurlijk moet hij tijd voor haar vrij maken maar ook voor ons.

    Doetie al genoeg met concerts, ik weet niet of je het weet maar hij ziet er doodmoe uit door die concerts, dus hij geeft wel wat voor z'n fans.


    -

    raplove schreef:
    (...)

    ja natuurlijk moet hij tijd voor haar vrij maken maar ook voor ons.

    Als hij geen tijd voor jullie vrij maakte stond hij zich ook niet uit te sloven op het podium voor jullie.


    Rainbows on my staircase ~

    1968 schreef:
    (...)
    Doetie al genoeg met concerts, ik weet niet of je het weet maar hij ziet er doodmoe uit door die concerts, dus hij geeft wel wat voor z'n fans.
    lol haha dat dacht ik dus ook al.


    Rainbows on my staircase ~

    0VERD0SE schreef:
    (...)
    Als hij geen tijd voor jullie vrij maakte stond hij zich ook niet uit te sloven op het podium voor jullie.


    Ja maar als hij niet eens twee seconden tijd vrij kunt maken voor een foto dat gaat er bij mij niet in,

    0VERD0SE schreef:
    (...)Nou leg uit dan.


    Jonas brothers waren in, ze ging met Nick.
    Twilight was in, ze ging met Taylor Lautner.
    Bieber is in, ze gaat met Bieber.
    & Glee is in, en nu loopt ze met zo'n gozer ervan te kloten.
    ;)


    To infinity and beyond •

    0VERD0SE schreef:
    (...)lol haha dat dacht ik dus ook al.


    ja hahaha dat weet ik ook wel...

    -damn nu voel ik me een slechte fan-

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar als hij niet eens twee seconden tijd vrij kunt maken voor een foto dat gaat er bij mij niet in,

    Ik zou ook gek worden hoor. Dat hij niet op de foto wil omdat die kapot is kan ik wel begrijpen hoor. Zo een ramp is het ook weer niet.


    Rainbows on my staircase ~

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar als hij niet eens twee seconden tijd vrij kunt maken voor een foto dat gaat er bij mij niet in,

    Hij doet al genoeg, en hij hoeft niet telkens een foto te nemen met een fan..


    -

    raplove schreef:
    (...)

    Ja maar als hij niet eens twee seconden tijd vrij kunt maken voor een foto dat gaat er bij mij niet in,


    Tsja, als hij bij iedere fan een foto van 'twee seconden' moet maken, is hij meer dan 5 uur per dag bezig. Stel je niet zo aan.


    I love you

    Vivere schreef:
    (...)

    Jonas brothers waren in, ze ging met Nick.
    Twilight was in, ze ging met Taylor Lautner.
    Bieber is in, ze gaat met Bieber.
    & Glee is in, en nu loopt ze met zo'n gozer ervan te kloten.;)


    Echt waar? Wie?(cat)

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 15:47 ]


    I love you

    Vivere schreef:
    (...)

    Jonas brothers waren in, ze ging met Nick.
    Twilight was in, ze ging met Taylor Lautner.
    Bieber is in, ze gaat met Bieber.
    & Glee is in, en nu loopt ze met zo'n gozer ervan te kloten.
    ;)

    Bieber was al langer in, en Twilight is nu nog steeds hot. De Jonas Brothers wat minder. Maar dit is geen patroon, misschien kende ze ze vantevoren nog niet en voelde ze een klik toen ze ze ontmoette. Waarom hebben bijna alle sterren iets met een ander van Hollywood en niet met een gewoon iemand? Vraag jezelf dat maar eens af.
    Oh en meid, ga je niet te groot voelen met je knipoogjes, hè ;)


    Rainbows on my staircase ~

    Vivere schreef:
    (...)

    Jonas brothers waren in, ze ging met Nick.
    Twilight was in, ze ging met Taylor Lautner.
    Bieber is in, ze gaat met Bieber.
    & Glee is in, en nu loopt ze met zo'n gozer ervan te kloten.
    ;)

    1) Dat noem ik geen patroon
    2) Twilight was nog niet in toen ze wat met Taylor kreeg, want anders had ik dat wel geweten.
    3) Glee is altijd al in geweest vanaf het moment dat het op tv kwam en waarom zou ze met zo'n gozer kloten als ze iets met Justin Bieber heeft? Sorry hoor, maar ik ben het echt niet met je eens


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful