• Ik ben bezig met het schrijven van een opinie stuk over overgeproduceerde muziek en ik heb gemerkt dat Tokio Hotel in Europa heel veel fans is kwijt geraakt. Persoonlijk vind ik dat ze hun fans hebben bedrogen door in Europa veel minder op te treden. Ook vind ik hun nieuwe nummers niet meer goed, ze zijn hun eigen stijl kwijt.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Niks.
    Ben nooit fan geweest, ze zijn niet echt mijn smaak.

    Supposed schreef:
    Niks.
    Ben nooit fan geweest, ze zijn niet echt mijn smaak.

    wat doe je dan op het TH forum? :')


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    wat doe je dan op het TH forum? :')


    Als je naar actieve topics gaat, zie je het (: zo ben ik hier ook terecht gekomen?


    To infinity and beyond •

    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Vivere schreef:
    (...)

    Als je naar actieve topics gaat, zie je het (: zo ben ik hier ook terecht gekomen?

    goed argument


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    De reden die jij zei is precies de reden dat ik geen fan meer van ze ben


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Sommige nummers vond ik goed van ze, was nooit een fan. Maar ik ken meiden die fan waren en nu totaal niet meer omdat ze vinden dat de muziek verslechterd is.


    To infinity and beyond •

    Niet zo zeer omdat ze buiten Europa actiever werden, maar omdat ze steeds allemaal dingen beloofden en er niks van terecht kwam. De datum dat het nieuwe album uit zou komen is tig keer verplaatst en ga zo maar door. Het duurde te lang.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Het lijkt alsof ze zijn afgedwaald van wat ze ooit waren.
    Veel mensen zeggen denk ik dat ze zichzelf niet meer zijn, en misschien dat ze ook daarom geen fan meer zijn.
    Zelf twijfel ik, misschien zijn ze zichzelf wel echt niet meer, aan de andere kant, toen ze begonnen waren ze nog pubers, en die worden ook ouder, dus misschien zijn ze zichzelf nog wel, maar zijn ze gewoon verandert.

    Hun vorige albums vind ik mooi, maar ik vind Humanoid óók goed, en ben nogsteeds fan.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Omdat ze eerder een hype waren =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    Omdat ze eerder een hype waren =)

    Maar waarom zou de hype dan over gaan?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    "Don't look back, you're not going that way."

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Maar waarom zou de hype dan over gaan?

    Andere artiesten werden populair?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Andere artiesten werden populair?

    Like Justin Bieber? :')


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.