• Ik ben bezig met het schrijven van een opinie stuk over overgeproduceerde muziek en ik heb gemerkt dat Tokio Hotel in Europa heel veel fans is kwijt geraakt. Persoonlijk vind ik dat ze hun fans hebben bedrogen door in Europa veel minder op te treden. Ook vind ik hun nieuwe nummers niet meer goed, ze zijn hun eigen stijl kwijt.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Maar ik vind niet dat ze de Europese fans bedrogen hebben. Ze hebben fans gekregen over de hele wereld en die verdienen het ook om een concert te krijgen en dan kun je gewoon niet meer zo vaak in Europa zijn. En inderdaad in Europa zijn de fans minder geworden, maar in Azië.. Daarom zijn ze daar nu vaker, denk ik.


    Je moet worden wie je bent.

    Ze hebben de europese fans niet bedrogen,
    Dat denken ze alleen maar omdat ze ze zo erg missen,
    Doordat ze het nu druk hebben met andere dingen, zoals het nieuwe album hebben ze geen tijd om te touren. In November gaan ze waarschijnlijk weer touren, omdat ze het nieuwe album hebben uitgebracht.
    Ik zelf ben ook nogsteeds fan, sinds Mei 2007, nu 4 jaar dus. En ik vind dat als je een echte fan bent, het niet uitmaakt of de band anders word in muziek. Ik vind hun muziek nog steeds geweldig, en de jongens ook. Maar dat is mijn mening. Het belachelijkste vind ik, dat er zich 2 groepen aan het vormen zijn. Sommige ex Tokio hotel fans zijn nu Justin Bieber fans, en praten heel hatelijk over de band, terwijl ik dat persoonlijk niet vind kunnen omdat je ook van ze gehouden hebt. Dat kan niet opeens overslaan in haat.
    En ik geloof dat Tokio hotel nog een comeback gaat maken, en er weer een hype voor Tokio hotel komt, en daar blijf ik in geloven, tot het einde, punt (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 22:01 ]

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.



    nee, ik vond omdat hun muziek gwn slechter werd. muziek gaat ng steeds om muziek, niet om de pretty faces erachter.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik ben anders nogsteeds fan. De muziek is inderdaad veranderd, maar bij welke artiest gebeurd dat nou niet?


    Life's a journey, not a destination

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    Ik was ooit fan, nu niet meer dus. En dat wil niet zeggen dat ik daarom een valse fan was. Ik vond hun muziek leuk, tot hun nieuwe album uitkwam. Nu is het echt slecht! En nee ik blijf geen fan omdat ze wel nog een leuk koppie hebben.
    Eenmaal je ouder wordt veranderen die dingen ook wel. Andere dingen worden belangrijker, dan constant tokio hotel, tokio hotel, ... Vroeger zei ik steeds, ik blijf m'n hele leven fan van hun.. haha, nu lach ik alleen maar om mijn uitspraken. Ooit zal je me wel begrijpen ;)
    Maar hé leuk voor degene die wel nog fan zijn.. het was een leuke fase in mijn leven. Maar die is nu voorgoed voorbij.

    ik ben nog steeds fan!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind ook dat ze minder hebben opgetreden in Europa, en we moesten steeds weer wachten op het nieuwe album, en toen bleek het tegen te vallen.


    Food.

    Dwaalspoor schreef:
    Het lijkt alsof ze zijn afgedwaald van wat ze ooit waren.
    Veel mensen zeggen denk ik dat ze zichzelf niet meer zijn, en misschien dat ze ook daarom geen fan meer zijn.
    Zelf twijfel ik, misschien zijn ze zichzelf wel echt niet meer, aan de andere kant, toen ze begonnen waren ze nog pubers, en die worden ook ouder, dus misschien zijn ze zichzelf nog wel, maar zijn ze gewoon verandert.

    Hun vorige albums vind ik mooi, maar ik vind Humanoid óók goed, en ben nogsteeds fan.


    I agree! :D
    Sommige liedjes van Humanoid vind ik wel iets minder, maar de meeste zijn nog steeds supergoed! 2 vriendinnen van mij waren ook fan, maar die zijn geen fan meer omdat ze vonden dat bill er te vrouwelijk uit zag. Ö dat vind ik dan weer nergens op slaan, want dat heeft niks met de muziek te maken...


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen