• Ik ben bezig met het schrijven van een opinie stuk over overgeproduceerde muziek en ik heb gemerkt dat Tokio Hotel in Europa heel veel fans is kwijt geraakt. Persoonlijk vind ik dat ze hun fans hebben bedrogen door in Europa veel minder op te treden. Ook vind ik hun nieuwe nummers niet meer goed, ze zijn hun eigen stijl kwijt.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Soundeffect schreef:
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat al die fans opgegroeid zijn en gewoon een andere muzieksmaak ontwikkelen.


    Dit geldt wel voor mij (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben het wel met je eens eigenlijk (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    &

    Soundeffect schreef:
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat al die fans opgegroeid zijn en gewoon een andere muzieksmaak ontwikkelen.


    Helemaal mee eens.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 20:12 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ze hebben minder fans, omdat Justin Bieber de hype van gillende tiener meisjes heeft overgenomen. Niks slechter geworden, ze zijn gewoon geen hype meer. Er zijn nu alleen nog de 'echte' Tokio Hotel fans overgebleven.

    Ik vind ze nog steeds even goed, ik blijf fan. :Y)


    I changed.

    Confused schreef:
    Ze hebben minder fans, omdat Justin Bieber de hype van gillende tiener meisjes heeft overgenomen. Niks slechter geworden, ze zijn gewoon geen hype meer. Er zijn nu alleen nog de 'echte' Tokio Hotel fans overgebleven.


    Dat ja!


    Some people feel the rain, others just get wet.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?

    Ik denk dat het te wijten valt aan het feit dat Tokio Hotel de wereld wilt veroveren. Doordat ze zo vaak weg zijn en zo weinig hier in Europa, missen de fans hun. En daardoor denken de fans dan dat de jongens hun bedriegen. Dat is echter niet het geval. Het lijkt gewoon zo omdat ze het in andere werelddelen ook willen maken.
    Het nieuwe album is iets nieuws. Het valt eigenlijk niet goed te vergelijken met de andere albums, maar ik vind dit nieuwe album wel goed. Het heeft misschien dan wel niet dezelfde 'sound' als hun vorige albums, maar ik vind het wel goede muziek. De jongens hadden trouwens gezegd dat ze een totaal nieuwe "sound" ging produceren. Dus ik vind het eigenlijk nog wel goed. Ik ben benieuwd naar het volgende album.


    One Day you'll remember me...

    Confused schreef:
    Ze hebben minder fans, omdat Justin Bieber de hype van gillende tiener meisjes heeft overgenomen. Niks slechter geworden, ze zijn gewoon geen hype meer. Er zijn nu alleen nog de 'echte' Tokio Hotel fans overgebleven.


    Je verwoordt perfect wat ik bedoel.


    One Day you'll remember me...

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    Jup, zo is het helemaal. : (


    Love is louder.

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    Ik ben het totaal met jou eens,

    Wat Bill nou ook doet, een baardje of niet, het gaat toch nog steeds om de muziek en om hun als persoon, en niet om hun uiterlijk, of wat ze ermee doen! Amen! :9~


    I changed.

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    Eh, sorry, maar van mij hoeven ze nu niet bepaald af te komen met techno want dan ben ik ook weg hoor, en dat terwijl ik wel fan ben. (:

    Nee, ik denk persoonlijk dat ze zoveel fans zijn verloren omdat we er een hele tijd niets meer van hebben gehoord en omdat ze gewoon niet van de nieuwe muziek houden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Confused schreef:
    Ze hebben minder fans, omdat Justin Bieber de hype van gillende tiener meisjes heeft overgenomen. Niks slechter geworden, ze zijn gewoon geen hype meer. Er zijn nu alleen nog de 'echte' Tokio Hotel fans overgebleven.

    Niet helemaal mee eens. Sommige fans zijn te oud geworden of vinden de nieuw muziek gewoon niet zo leuk als de vorige. Dan heeft het niks te maken met wel of niet een 'echte' fan zijn. Jij zult ook wel vroeger ergens fan van zijn geweest (paarden, K3, god knows what) maar daar nu je interesse in verloren hebben omdat je er of te oud voor bent geworden of omdat je een nieuwe weg bent ingeslagen met nieuwe interesses. Ook wat jij echte fans noemt kunnen afhaken om puur persoonlijke redenen. Ik ben ook geen fan meer en ik moet eerlijk bekennen dat ik een bloedhekel heb aan Justin Bieber en vind dat er naast een TH filter ook een JB filter moet zijn. (als de filters nog bestaan)


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Confused schreef:
    Ze hebben minder fans, omdat Justin Bieber de hype van gillende tiener meisjes heeft overgenomen. Niks slechter geworden, ze zijn gewoon geen hype meer. Er zijn nu alleen nog de 'echte' Tokio Hotel fans overgebleven.


    ars moriendi

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Maar waarom zou de hype dan over gaan?

    Omdat meisjes groot worden, zou ik zeggen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Maar waarom zou de hype dan over gaan?

    een hype gaat altijd weer over


    Je moet worden wie je bent.