• Ik ben bezig met het schrijven van een opinie stuk over overgeproduceerde muziek en ik heb gemerkt dat Tokio Hotel in Europa heel veel fans is kwijt geraakt. Persoonlijk vind ik dat ze hun fans hebben bedrogen door in Europa veel minder op te treden. Ook vind ik hun nieuwe nummers niet meer goed, ze zijn hun eigen stijl kwijt.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Like Justin Bieber? :')


    Nee. Want daar zat best wel een tijdje tussen
    - Ja, belieber.


    To infinity and beyond •

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Maar waarom zou de hype dan over gaan?

    Elke hype is tijdelijk. Dat is altijd zo. Vroeger was pokémonkaarten of flippo's ook echt in. Heb jij nu nog flippo's, I don't think so =).
    Simpel, een hype verdwijnt altijd, heeft niet echt een reden, mensen haken gewoon af =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.

    hier stem ik volledig mee in :)


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    Ik zou dit toch willen tegenspreken. Ik heb het recht om te zeggen dat ik een echte fan was. Ik was al fan sinds december 2005, het jaar dat ze beroemd werden en ben tot augustus 2008 fan geweest. Ik ben afgehaakt omdat ik een andere muziek richting ben ingeslagen en toen ik hun nieuwe album hoorde was ik teleurgesteld. De reden voor mij om ooit fan te worden was omdat ze Duits zongen en hun muziek een ziel en een boodschap had. Dat gevoel heb ik helaas niet meer bij het album Humanoid. Ik heb Tokio Hotel achter me gelaten, maar ik kijk altijd met een melancholische glimlach terug op mijn tijd als fan.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.


    Meid,Je haalt de woorden uit m'n mond.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    EnviousHeart schreef:
    (...)

    Ik zou dit toch willen tegenspreken. Ik heb het recht om te zeggen dat ik een echte fan was. Ik was al fan sinds december 2005, het jaar dat ze beroemd werden en ben tot augustus 2008 fan geweest. Ik ben afgehaakt omdat ik een andere muziek richting ben ingeslagen en toen ik hun nieuwe album hoorde was ik teleurgesteld. De reden voor mij om ooit fan te worden was omdat ze Duits zongen en hun muziek een ziel en een boodschap had. Dat gevoel heb ik helaas niet meer bij het album Humanoid. Ik heb Tokio Hotel achter me gelaten, maar ik kijk altijd met een melancholische glimlach terug op mijn tijd als fan.

    Misschien, maar, er zit nog heel wat boodschap achter de liedjes!
    Ik heb ook het recht om te zeggen dat ik even lang fan ben en ik wed, als je een hele dag naar die liedjes luistert, je ze ook mooi zal vinden.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Misschien, maar, er zit nog heel wat boodschap achter de liedjes!
    Ik heb ook het recht om te zeggen dat ik even lang fan ben en ik wed, als je een hele dag naar die liedjes luistert, je ze ook mooi zal vinden.


    Ik ben bang dat ik die niet kan vinden, ik heb alle liedjes van het nieuwe album geluisterd, meer dan eens, maar ik vind het minder overtuigend. Er zitten leuke deuntjes tussen, maar daar blijft het eerlijk gezegd bij. Nummers als Spring Nicht, Wenn nicht mehr geht en Rette Mich (het nummer waar ik fan door geworden ben) kunnen mij nog altijd aan het huilen maken, maar die feeling krijg ik niet bij de Humanoid nummers. Ik vind het iets te electronisch allemaal en ik hou daar absoluut niet van.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)

    Ik ben bang dat ik die niet kan vinden, ik heb alle liedjes van het nieuwe album geluisterd, meer dan eens, maar ik vind het minder overtuigend. Er zitten leuke deuntjes tussen, maar daar blijft het eerlijk gezegd bij. Nummers als Spring Nicht, Wenn nicht mehr geht en Rette Mich (het nummer waar ik fan door geworden ben) kunnen mij nog altijd aan het huilen maken, maar die feeling krijg ik niet bij de Humanoid nummers. Ik vind het iets te electronisch allemaal en ik hou daar absoluut niet van.

    Dat kan,
    iedere persoon is anders en ik had het over de meeste.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Dat kan,
    iedere persoon is anders en ik had het over de meeste.

    Ja, dat is waar, maar ik had het gevoel dat ik mezelf moest verdedigen, omdat het toch een nogal gevoelig punt voor me is, ook al ben ik geen fan meer. Ik verdedig Bill zelfs nog altijd als mensen stomme dingen over hem zeggen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    EnviousHeart schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar, maar ik had het gevoel dat ik mezelf moest verdedigen, omdat het toch een nogal gevoelig punt voor me is, ook al ben ik geen fan meer. Ik verdedig Bill zelfs nog altijd als mensen stomme dingen over hem zeggen.

    (Y) je bent een voorbeeld voor vele ex fans (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    (Y) je bent een voorbeeld voor vele ex fans (:

    (/ buigt ) dank u.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.
    Op wat slaat dit? Fan betekent niet dat je eeuwig naar hetzelfde bandje blijft luisteren. Als de band van muziekstijl verandert, wilt het niet zeggen dat je het zelf ook moet doen, dat is meer meeloperij.
    En ze raken niet per se fans kwijt door hun uiterlijk, maar de fans worden ook ouder, en de band ook. Iedereen wordt volwassener en smaken veranderen nu eenmaal.
    Ook blijven hun cd's lang uit, je kan er niet op blijven wachten..
    Minder populair zijn is absoluut geen reden om fan 'af' te zijn. Luister naar de laatste cd, en vergelijk die met de eerste. Een totaal verschil, niet?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:12 ]


    Get outta my head!

    Supposed schreef:
    Niks.
    Ben nooit fan geweest, ze zijn niet echt mijn smaak.


    <3

    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat al die fans opgegroeid zijn en gewoon een andere muzieksmaak ontwikkelen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alcatraz schreef:
    Niet waar.
    Ik vind, als je een echte fan bent, ga je mee, welke smaak je ook hebt. Het was in het begin ven wennen aan de muziek, maar, wat maakt dat uit?
    De meeste fans die ze zijn kwijt geraakt zijn vast valse fans, net als toen ze hun uiterlijk veranderden. Nu heeft Bill een baardje, nu gaan ze weer fans verliezen.
    Exuse-moi, niet zo vaak in Europa optreden?!
    Ze zijn bij elke tour in Europa geweest! Maakt het wat uit dat ze niet naar alle stadjes gaan om elke keer weer op te treden.
    Mijn mening blijft :
    Ze zijn zoveel fans kwijtgeraakt omdat zoveel mensen te bekrompen zijn en omdat ze minder populair werden. Ze waren niet meer 'cool' en de meeste fans, valse fans waren.

    Dat slaat nergens op.
    Ik was echt fan,vanaf het alle eerste begin,dus vanaf schrei. Alleen zij en ik zijn verandert,hun muziek en mijn smaak is gewoon verandert.
    Als fan gaat het toch om de muziek,niet om de personen,toch? Als je de muziek niet meer leuk vind ben je dus geen fan meer,of ben ik nou gek?

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 19:17 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall