• Ik ben bezig met het schrijven van een opinie stuk over overgeproduceerde muziek en ik heb gemerkt dat Tokio Hotel in Europa heel veel fans is kwijt geraakt. Persoonlijk vind ik dat ze hun fans hebben bedrogen door in Europa veel minder op te treden. Ook vind ik hun nieuwe nummers niet meer goed, ze zijn hun eigen stijl kwijt.

    Waarom denken jullie dat TH zo veel fans is kwijtgeraakt, en wat vinden jullie van het nieuwe album in vergelijking met de albums ‘Zimmer 483’ en ‘Schrei’?


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    Omdat die 'fans' meeliepen met de hype en daarom het geduld niet meer hadden om een jaar te wachten op Humanoid.
    Daarbij werden de jongens ook volwassen en daar konden sommigen dan blijkbaar ook niet tegen, want bij iedere verandering schreeuwde ze de hele boel bijeen dat het niet goed was. >.<
    Sorry, maar als je volwassen wordt, is het volkomen gewoon om te veranderen en je een beetje anders te gaan gedragen. Niemand blijft helemaal hetzelfde als hij of zij was in zijn jeugd.

    Tokio Hotel heeft volgens mij nog steeds hun eigen stijl, want je kan ze nog steeds niet in een hokje plaatsen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik denk dat het een beetje komt omdat de meeste fans er zijn uitgegroeid. En de fans die er niet zijn uitgegroeid, hebben ze een beetje afgeschrikt door hen een beetje te verwaarlozen (sorry dat ik het zo grof stel) en dan heb je natuurlijk de mensen die nu nog steeds fan zijn en ik respecteer die mensen enorm.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Hingucker schreef:
    Omdat die 'fans' meeliepen met de hype en daarom het geduld niet meer hadden om een jaar te wachten op Humanoid.
    Daarbij werden de jongens ook volwassen en daar konden sommigen dan blijkbaar ook niet tegen, want bij iedere verandering schreeuwde ze de hele boel bijeen dat het niet goed was. >.<
    Sorry, maar als je volwassen wordt, is het volkomen gewoon om te veranderen en je een beetje anders te gaan gedragen. Niemand blijft helemaal hetzelfde als hij of zij was in zijn jeugd.

    Tokio Hotel heeft volgens mij nog steeds hun eigen stijl, want je kan ze nog steeds niet in een hokje plaatsen. (:
    Ja dat is normaal dat ze veranderen. Maar dat wil niet zeggen dat je het zelf nog goede muziek vindt, en daarom haken mensen nu eenmaal af..
    Het is niet omdat je ze niet kunt plaatsen dat het nog dezelfde stijl is, er is een verschil tussen de verschillende albums.


    Get outta my head!

    Courtesan schreef:
    Ik vind dat ze van hun kern zijn afgedwaald en dat de echte ziel in hun vorige nummers nu vrij ver te zoeken is. Ze zijn een beetje mainstream geworden, wat best wel jammer is. They lost themselves on their road to glory.


    Sorry, maar dat is dikke zever.
    Vrije meningsuiting, dus voel je niet beledigd alsjeblieft. Ik heb geen zin in een tijdverspillende discussie die toch niks oplevert, want ik blijf in dit geval echt bij mijn standpunt.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Sorry, maar dat is dikke zever.
    Vrije meningsuiting, dus voel je niet beledigd alsjeblieft. Ik heb geen zin in een tijdverspillende discussie die toch niks oplevert, want ik blijf in dit geval echt bij mijn standpunt.


    Juist en dat van mij was ook mijn mening, dus hoef je niet te zeggen dat het 'dikke zever' is. Ik zie het zo en van mij mag je je eigen standpunt behouden, maar dan moet je mij niet aanvallen er mee en vervolgens zeggen dat je geen discussie wilt. Zeg er dan helemaal niks over.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Juist en dat van mij was ook mijn mening, dus hoef je niet te zeggen dat het 'dikke zever' is. Ik zie het zo en van mij mag je je eigen standpunt behouden, maar dan moet je mij niet aanvallen er mee en vervolgens zeggen dat je geen discussie wilt. Zeg er dan helemaal niks over.


    Oké, sorry.
    Ik had beter gezegd dat ik het er helemaal niet mee eens ben.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Reloaded schreef:
    (...)Op wat slaat dit? Fan betekent niet dat je eeuwig naar hetzelfde bandje blijft luisteren. Als de band van muziekstijl verandert, wilt het niet zeggen dat je het zelf ook moet doen, dat is meer meeloperij.
    En ze raken niet per se fans kwijt door hun uiterlijk, maar de fans worden ook ouder, en de band ook. Iedereen wordt volwassener en smaken veranderen nu eenmaal.
    Ook blijven hun cd's lang uit, je kan er niet op blijven wachten..
    Minder populair zijn is absoluut geen reden om fan 'af' te zijn. Luister naar de laatste cd, en vergelijk die met de eerste. Een totaal verschil, niet?

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat slaat nergens op.
    Ik was echt fan,vanaf het alle eerste begin,dus vanaf schrei. Alleen zij en ik zijn verandert,hun muziek en mijn smaak is gewoon verandert.
    Als fan gaat het toch om de muziek,niet om de personen,toch? Als je de muziek niet meer leuk vind ben je dus geen fan meer,of ben ik nou gek?

    Ik zei dat over de meeste fans, daarom niet op jullie --'


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Ik zei dat over de meeste fans, daarom niet op jullie --'
    Mijn punt is dat je dat niet kan weten. tuurlijk er zullen wel niet echte fans zijn maar met z'n muziek als th maak(te) zie je dat niet zo snel denk ik. Omdat dat nogal alternatief is en je geen leven heb/had als je fan bent/was.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)Mijn punt is dat je dat niet kan weten. tuurlijk er zullen wel niet echte fans zijn maar met z'n muziek als th maak(te) zie je dat niet zo snel denk ik. Omdat dat nogal alternatief is en je geen leven heb/had als je fan bent/was.

    Geen leven????


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Vivere schreef:
    (...)

    Als je naar actieve topics gaat, zie je het (: zo ben ik hier ook terecht gekomen?


    They fell in love, didn't they?

    Alcatraz schreef:
    (...)
    Geen leven????

    Ik bedoel het commentaar en gepest enzo.
    Geloof me ik heb het mee gemaakt en het kan best erg zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik bedoel het commentaar en gepest enzo.
    Geloof me ik heb het mee gemaakt en het kan best erg zijn.

    Ah,
    Ik dacht dat je het op fans had. -fieuw-


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Mensen, alsjeblieft geen ruzie maken. Laten we het netjes houden, als je iets zegt geef dan ook een goed argument en ga niet zomaar losse leuzen roepen.


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.

    ik ben nog altijd fan maar die nieuwe liedjes zijn nu ja zo als je al zei té.
    ze hebben zichzelf echt verloren. en ook zouden ze wat meer moeten optreden in europa enzo.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.