• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:34 ]

    Niet doen!

    Probeer er weer mee te stoppen negeer al het commentaar.
    Het is misschien nogal lastig, maar probeer het.

    Volgens mij kunnen wij je niet echt helpen, en moet je professionele hulp gaan zoeken. Want dit is niet niks denk ik

    De mensen die er gelukkig er uitzien die plegen zelfmoord. De mensen die het zeggen of om hulp vragen doen het niet. Omdat ze het niet kunnen.


    Some angels have no wings.

    Vooral niet doen! Het is het niet waard. Probeer jezelf er vanaf te zetten, want later kan je terugkijken op deze mensen en denken 'ik heb het toch maar mooi gedaan!'
    Dus, vooral niet doen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Je moet sws niet gaan springen, samen of niet. Dit gaat niet goed zo. Kan je met iemand praten?


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Joh, heb nou toch eens gewoon schijt daaraan =S Jij hebt toch een vriendje waar jij gelukkig mee bent?


    ars moriendi

    Louisaaa schreef:
    De mensen die er gelukkig er uitzien die plegen zelfmoord. De mensen die het zeggen of om hulp vragen doen het niet. Omdat ze het niet kunnen.


    ik kan het niet, maar dat van mijn zusje is dan ook echt de énige reden.

    Hoezo sámen met je vriendje? Dan maak je hem toch ook meteen af?
    Ik weet dat het hard is om het te negeren enzo. Inderdaad, het is geen goed idee. Vooral als je je zusje gaat missen. Probeer er met mensen over te praten, sluit het niet in je op. Ga een keer naar een bos in de buurt en schreeuw het uit. Barst in huilen uit. Het mag allemaal. Je moet met positieve gedachten in het leven kijken, niet met negatieve.


    We accept the love we think we deserve.

    sleep je vriendje er aub niet in mee :l
    stop ermee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik kan zelfmoord niet uitstaan, sorry.
    Gewoon niet doen, punt uit!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Joker schreef:
    sleep je vriendje er aub niet in mee :l
    stop ermee.

    Dat stoppen gaat niet zo snel hoor, ik spreek uit ervaring.
    Het moet langzaam opgebouwd worden, en dat gaat niet echt als mensen 'stop ermee' zeggen.


    We accept the love we think we deserve.

    Broach schreef:
    Hoezo sámen met je vriendje? Dan maak je hem toch ook meteen af?
    Ik weet dat het hard is om het te negeren enzo. Inderdaad, het is geen goed idee. Vooral als je je zusje gaat missen. Probeer er met mensen over te praten, sluit het niet in je op. Ga een keer naar een bos in de buurt en schreeuw het uit. Barst in huilen uit. Het mag allemaal. Je moet met positieve gedachten in het leven kijken, niet met negatieve.


    omdat hij het voorstelde & nog focking meer problemen heeft dan mij.

    Je moet nou even niet zoveel zelfmedelijden hebben en doorgaan met je leven.

    Je bent nu 13, en dus nog een kind. Als je nu al "zelfmoord" wilt plegen (wat ik niet geloof, want iemand die daar écht voor kiest, zet dat niet op internet en doet het gewoon. Ik spreek uit ervaring in mijn omgeving), hoe moet dat dan als je straks in de puberteit zit?

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:26 ]


    ars moriendi

    Of terwijl je vriend wild zelfmoord plegen en sleurt jou mee? Sorry maar dat noem ik je vriend niet.


    Some angels have no wings.

    Probeer zoveel mogelijk goede dingen te bedenken in je leven.
    Je zusje is punt 1.


    Happy Birthday my Potter!