• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 20:34 ]

    Shuffle schreef:
    (...)

    omdat hij het voorstelde & nog focking meer problemen heeft dan mij.

    Ahw. Ik leef echt heel erg met jullie mee, geloof me. Met mij gaat het ook niet zo lekker, en ik begrijp precies wat je bedoelt. Ik ben er nu wel een beetje vanaf. Maar dat komt vooral van alle steun die ik heb gehad. Je moet met mensen praten meis. Het helpt echt. Nu heb ik echt spijt dat ik heb gedacht aan zelfmoord. Ik bleef mezelf maar zeggen: 'Niks gaat goed komen.' Mensen moeten je steunen, en desnoods doe ik dat wel. Er schijnt een licht achter die wolken. Als je lang genoeg volhoudt, zal dat licht je langzaam bereiken.


    We accept the love we think we deserve.

    Hallo je bent 13!
    Geloof me de pubertijd is voor iedereen lastig, en je trekt je meer aan van dingen, die eigenlijk achteraf best wel mee vallen. Geloof me dit is een fase waar je even door heen moet bijten, dat moet namelijk iedereen. Voor iedereen is deze periode van je leeftijd lastig, Je denkt misschien dat je klasgenoten het niet moeilijk hebben, maar stiekem zitten zij ook wel ergens mee!

    En daarbij, Waarom zou je er andere mee betrekken ?
    Ik bedoel, je wil samen springen met je vriendje, daar heb je niet alleen je familie mee, maar ook de conducteur, en de andere mensen in de trein. En wie moet het allemaal opruimen ? juist de brandweer. Kortom de brandweer en de conducteur hebben dan een trauma, Je doet je familie verdriet, oftewel je schiet er helemaal niets mee op.

    Als je het echt moeilijk hebt, Praat met een van je ouders er over, of een ander familielid die je vertrouwd.

    meer heb ik er niet over te zeggen.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2011 - 18:40 ]

    Ik denk dat iedereen zo'n periode meemaakt in de puberteit. Wel veel mensen, in ieder geval. Gewoon niet doen, je hebt al één reden en als je beter nadenkt, vind je er vast meer.
    Als ik mijn mening mag geven, vind ik zelfmoord plegen om zo'n reden echt zwak. Sorry.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Niet lullig bedoeld, maar waarschijnlijk durf je het toch niet te doen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Dat is heel stom en heel erg vervelend.
    ik had er ook last van nu niet meer want nu heb ik geen vriendje meer. door het geroddel enz.
    maar je moet gewoon sterk zijn en gewoon doen alsof het je niets boeit.
    sommige mensen moeten gewoon hun kop dicht houden en zijn de moeite niet waard ! ;)
    sterkte


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Positive schreef:
    Volgens mij kunnen wij je niet echt helpen, en moet je professionele hulp gaan zoeken. Want dit is niet niks denk ik


    To infinity and beyond •

    Harold schreef:
    Niet lullig bedoeld, maar waarschijnlijk durf je het toch niet te doen.


    To infinity and beyond •

    Néé, je mag niet springen. Ik weet hoe je je voelt, dus ik weet ook hoe moeilijk je het hebt. En ik weet ook dat springen geen oplossing is. Probeer er met mensen die je écht vertrouwt over te praten en concentreer je vooral op de mooie dingen in het leven. Je zal zien dat na een tijd alles weer goed gaat. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou op school hulp gaan zoeken, zij kunnen er wat aan gaan doen, jij alleen duidelijk niet ;x.
    Ik heb die stap ook gezet en sindsdien loop ik heel wat vrolijker het jaar door.


    I am an idiot, I move.

    Serieus, of zoek hulp, of hou op met aandacht trekken.
    - ik wil hier geen ruzie mee bereiken.


    your eyes are like stars in the night.

    Denk je echt dat voor de trein springen al je problemen oplost?
    Denk je echt dat het íets uitmaakt als jij je gaat snijden om wat ánderen zeggen?

    Snijden is geen oplossing net als doodgaan. Na een slechte tijd komt altijd een betere.
    En trek je niet zoveel aan van wat anderen zeggen. Het is jou leven en jij bent gelukkig met je vriend. Daar gaat het om! Het gaat niet om de goedkeuring van anderen. Het gaat om je eigen geluk.
    Ik weet waar ik over praat. Been there, done that.


    #WWED - What Would Emma Do?