• Bestaat dat wel?
    Ik lees veel boeken waarin er jongens voorkomen met zwart haar en smaragdgroene ogen. (Harry Potter, Cam uit Fallen - Lauren Kate, ...)
    Maar dan schiet het me ook ineens te binnen dat ik echt geen enkel meisje/jongen met zwart haar en groene ogen ken. Alzeker niet wanneer het dan nog eens natuurlijk is.

    Dus hebben jullie foto's van jongens/meisjes met groene ogen en zwart haar? Het mag geverfd of met lenzen in zijn, maar niet gephotoshopt.

    edit: bedankt voor jullie foto's! Nu heb ik nog een vraagje: bestaan smaragdgroene ogen dan? Echt felgroen en niet slapjes groen vermengd met een andere kleur.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 16:40 ]


    Let the Night embrace you

    Nja, linkkie doet het niet.

    Zoek even op ModelMayhem, en dan zoeken op zwart haar en groene ogen. Easy as shit, en je krijgt een hoop resultaten.

    Oh, en trouwens. (Echt) Groene ogen komen zó weinig voor. (Daar was een heel onderzoek naar, geloof ik).

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:55 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.



    Shazaam!
    Pauley Perette.
    Het is niet felgroen ofzo, maar het zijn wel haar natuurlijke ogen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ken denk ik niet eens mensen met écht groene ogen. Blauw-groen, ja maar niet volledig groen hoor. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat is zo mooi!
    Ik dacht het wel, ik ga eens zoeken
    Ik had ene in een story van me, maar ik vind die story niet terug

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:59 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tuurlijk kan dat.Elke combinatie is mogelijk,maar sommige zie je niet zo vaak.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn zus heeft het ^^

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:55 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    @Dwaalspoor: ik zie hem niet. :x
    @Wishful: 't Is juist daarom ook voor een deel. Zelfs echt zwart haar zie je nooit bij een blanke persoon, maar toch is het zo populair in boeken en zo.
    In het boek 'Fallen' stond er echt duidelijk dat die jongen smaragdgroene ogen had en puur zwart haar, terwijl hij blank was...


    Let the Night embrace you


    NO PHOTOSHOP, just color change to green and sharpen.
    No airbursh, not tricks, just natural light from the large window and change the color tone slightly to green to give a cinematic feeling.
    Used a fan for the hair movement and the light was right from the sun with the help of a piece of cardboard covered with aluminum foil.
    I dyed my hair a little bit darker, yes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond net deze maar die kijkt eng..

    Edit: Oh Jennifer Connelly heeft wel zwart haar en groene ogen!

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 17:59 ]


    “Love is a contradiction.”

    Wishful schreef:
    Ik ken denk ik niet eens mensen met écht groene ogen. Blauw-groen, ja maar niet volledig groen hoor. (krul)

    Ik heb écht groene ogen. 8D Maar haha, je kent me niet eens. x)

    Anyways... Ik denk dat dat komt omdat dan de hoofdpersonen ook specialer worden? Aangezien het ook speciaal in het echt is, en dan er een nadruk op de personen in het verhaal wordt gelegd... Neem ik aan.
    Ik ken één jongen met zwart haar en groene ogen, trouwens. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kanon schreef:
    @Dwaalspoor: ik zie hem niet. :x
    @Wishful: 't Is juist daarom ook voor een deel. Zelfs echt zwart haar zie je nooit bij een blanke persoon, maar toch is het zo populair in boeken en zo.
    In het boek 'Fallen' stond er echt duidelijk dat die jongen smaragdgroene ogen had en puur zwart haar, terwijl hij blank was...

    Dat komt ook heel vaak voor,ik ken zelfs mensen die zwart haar hebben en blank zijn,en niet geverfd.
    Kijk maar:


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Een kat, lol nee oke. Geen idee, ik weet niet of het gephotoshopt is of niet..

    en ik weet nog wel een man die voor een film zijn haren zwart heeft geverfd en groene ogen heeft, maar daar zijn geen goeie foto's van. :l


    de achterste. Zie je niet echt goed maarja.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 18:01 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat komt ook heel vaak voor,ik ken zelfs mensen die zwart haar hebben en blank zijn,en niet geverfd.
    Kijk maar:



    Lol, no offense, maar Tuomas heeft meer grijze ogen, vind ik.


    En zijn haar is ook meer donkerbruin. ^^


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Dit is mijn zus, je ziet der ogen niet goed maar ze heeft echt zo gras groenen ogen en der haar is zwart.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse