• Bestaat dat wel?
    Ik lees veel boeken waarin er jongens voorkomen met zwart haar en smaragdgroene ogen. (Harry Potter, Cam uit Fallen - Lauren Kate, ...)
    Maar dan schiet het me ook ineens te binnen dat ik echt geen enkel meisje/jongen met zwart haar en groene ogen ken. Alzeker niet wanneer het dan nog eens natuurlijk is.

    Dus hebben jullie foto's van jongens/meisjes met groene ogen en zwart haar? Het mag geverfd of met lenzen in zijn, maar niet gephotoshopt.

    edit: bedankt voor jullie foto's! Nu heb ik nog een vraagje: bestaan smaragdgroene ogen dan? Echt felgroen en niet slapjes groen vermengd met een andere kleur.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 16:40 ]


    Let the Night embrace you

    Antichrist schreef:



    Heeft Tarja Turunen dat niet?

    Ze heeft bruine wenkbrauwen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Reindeer schreef:
    Nja, linkkie doet het niet.

    Zoek even op ModelMayhem, en dan zoeken op zwart haar en groene ogen. Easy as shit, en je krijgt een hoop resultaten.

    Oh, en trouwens. (Echt) Groene ogen komen zó weinig voor. (Daar was een heel onderzoek naar, geloof ik).

    Hé, die site is best handig voor fotos bij stories!


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Ik heb écht groene ogen, maar wel bruin haar ;X


    To infinity and beyond •

    Mijn moeke en vader hebben beiden zwart haar van nature en groene ogen maar meer zo bruin-groen (de zogenaamde 'kattenogen')


    All my life I've been waiting for something that never came.

    mijn moeder, heeft zwarte haren en groene ogen


    (Be)lieve in (you)rself

    ik heb groene ogen (A)
    maar roodbruin haar


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het bestaat wel, een meisje van zomerkamp vorig jaar had dat, alleen heb ik er geen foto van.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Mijn ex had zwart haar, en groene ogen!


    Bad decisions make good stories.