• Bestaat dat wel?
    Ik lees veel boeken waarin er jongens voorkomen met zwart haar en smaragdgroene ogen. (Harry Potter, Cam uit Fallen - Lauren Kate, ...)
    Maar dan schiet het me ook ineens te binnen dat ik echt geen enkel meisje/jongen met zwart haar en groene ogen ken. Alzeker niet wanneer het dan nog eens natuurlijk is.

    Dus hebben jullie foto's van jongens/meisjes met groene ogen en zwart haar? Het mag geverfd of met lenzen in zijn, maar niet gephotoshopt.

    edit: bedankt voor jullie foto's! Nu heb ik nog een vraagje: bestaan smaragdgroene ogen dan? Echt felgroen en niet slapjes groen vermengd met een andere kleur.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 16:40 ]


    Let the Night embrace you

    het bestaat, er was een stam waarin bijna iedereen dat had... hoe heten die ookalweer?
    Er is zo'n meisje op een bekende foto die dat heeft. Ze was erg arm en ziet er veel ouder uit dan ze is. Ik denk door de zorgen die ze heeft:(


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder


    "I shut my eyes in order to see.'

    Een vriendin van me heeft groene ogen, maar bruin haar. Maar ik vind dat zó mooi, een blanke met natuurlijk zwart haar, iemand die ik ken heeft dat ook (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    StarWind schreef:
    het bestaat, er was een stam waarin bijna iedereen dat had... hoe heten die ookalweer?
    Er is zo'n meisje op een bekende foto die dat heeft. Ze was erg arm en ziet er veel ouder uit dan ze is. Ik denk door de zorgen die ze heeft:(

    De Pathanen?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb donkerbruin (iedereen vind het zwart ik blijf bij donkerbruin) haar en groene ogen ;3


    dream, dare, fly!

    Wishful schreef:
    Ik ken denk ik niet eens mensen met écht groene ogen. Blauw-groen, ja maar niet volledig groen hoor. (krul)


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik ken niet eens mensen met groene ogen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, een aantal vrienden van mij hebben het ook. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn zus heeft dat. Ze heeft een getinte huid, zwart haar en felgroene ogen.
    De Marokkanen bij ons hebben dat. Zwart haar, groene ogen/lichtbruine ogen/blauwe ogen enz.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Kanon schreef:
    @Dwaalspoor: ik zie hem niet. :x
    @Wishful: 't Is juist daarom ook voor een deel. Zelfs echt zwart haar zie je nooit bij een blanke persoon, maar toch is het zo populair in boeken en zo.
    In het boek 'Fallen' stond er echt duidelijk dat die jongen smaragdgroene ogen had en puur zwart haar, terwijl hij blank was...


    Dat is niet waar. Mijn zus heeft ook zwart haar en die is van nature net zo blank als dat ik het ben. Bij mij in de familie zitten volop zwartharigen die toch echt Nederlands/blank zijn. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Dat kan, iemand op deviantart heeft het ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Dat kan, iemand op deviantart heeft het ;]

    Maar zij heeft de ogen gephotoshopped las ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm, volgens mij niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Joker schreef:
    (...)Maar zij heeft de ogen gephotoshopped las ik.


    Valentina Killas heeft volgens mij groen/blauwe ogen van nature. Ze bewerkt haar foto's vaak gedeeltelijk om ze aan te passen aan de kleuren van haar kleding of omgeving.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn broer heeft zwart haar en groene ogen. Dus kan wel denk ik.