• Bestaat dat wel?
    Ik lees veel boeken waarin er jongens voorkomen met zwart haar en smaragdgroene ogen. (Harry Potter, Cam uit Fallen - Lauren Kate, ...)
    Maar dan schiet het me ook ineens te binnen dat ik echt geen enkel meisje/jongen met zwart haar en groene ogen ken. Alzeker niet wanneer het dan nog eens natuurlijk is.

    Dus hebben jullie foto's van jongens/meisjes met groene ogen en zwart haar? Het mag geverfd of met lenzen in zijn, maar niet gephotoshopt.

    edit: bedankt voor jullie foto's! Nu heb ik nog een vraagje: bestaan smaragdgroene ogen dan? Echt felgroen en niet slapjes groen vermengd met een andere kleur.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2011 - 16:40 ]


    Let the Night embrace you

    Ik vind groene ogen sowieso heel mooi, mooier dan blauwe ogen. Zelf heb ik bruine ogen en donkerblond haar. Ik ken eigenlijk ook niemand met groene ogen en zwart haar..


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Vengenz schreef:
    (...)

    Valentina Killas heeft volgens mij groen/blauwe ogen van nature. Ze bewerkt haar foto's vaak gedeeltelijk om ze aan te passen aan de kleuren van haar kleding of omgeving.


    Ik dacht al dat ze groen/blauwe ogen had, maar het is wel logisch dat ze haar foto's aanpast :Y) Op sommigen heeft ze ook bruine ogen, waarschijnlijk gekleurde lenzen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat ze groen/blauwe ogen had, maar het is wel logisch dat ze haar foto's aanpast :Y) Op sommigen heeft ze ook bruine ogen, waarschijnlijk gekleurde lenzen.


    Ik heb haar heel lang gevolgd toen ik zelf actief op dA zat, haar natuurlijke ogen zijn groen/bruin, maar ze gebruikt inderdaad ook wel eens lenzen. Rood, zwart, of photoshop. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Haha, ik volg der ook :Y) Samen met zo'n tig andere mensen, mijn DA mailbox zit nogal vol :X


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, ik zat de hele tijd na te denken over iemand die ik zelf kende met zwart haar en groene ogen, maar nu weet ik opeens wel iemand. Mijn moeder. Zij is blank, heeft krullend zwart haar en groene ogen, allemaal van nature. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mavado schreef:
    Dit is mijn zus, je ziet der ogen niet goed maar ze heeft echt zo gras groenen ogen en der haar is zwart.



    Dat is niet zwart, meer donkerbruin. xD En het lijkt ook geverfd. (A)


    Some people feel the rain, others just get wet.



    Heeft Tarja Turunen dat niet?

    Volgens mij had Tarja het geverfd. Not sure, though.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat komt ook heel vaak voor,ik ken zelfs mensen die zwart haar hebben en blank zijn,en niet geverfd.
    Kijk maar:




    Ik ben blank en heb zwart haar echt donker donker zwart. Is dat raar dan?
    ik heb ook zwarte ogen, maar je kan net nog een beetje bruin zien aan de onderkant.

    @Hierboven: Met donkere ogen in combinatie is het best normaal, geloof ik.


    Some people feel the rain, others just get wet.

    ik heb dat
    en ik weet het de foto ziet er niet uit...
    http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1895832677388.2093745.1288729274

    men haar ziet er bruin ut maar het is zwart(ik stond in een tent...)


    when angels die forever,I will rise.

    Ik ken iemand met heel groene ogen. Sterker nog, een heel gezin gevuld met groenogigen. Alleen dan met bruin haar. En in bushgarden zag ik ook mensen met zwart haar en felgroene ogen.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik heb groene ogen, maar ik ben wel blond..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mijn vader heeft het ook!
    Zwart haar en groene ogen, srsly.
    Hij is zeldzaam, hehe. (cat)

    Junns schreef:



    Shazaam!
    Pauley Perette.
    Het is niet felgroen ofzo, maar het zijn wel haar natuurlijke ogen.


    Altijd als ik haar zie moet ik denken aan Jessie J. Andersom ook.(H)


    There is nothing more badass than being yourself