• De stelling van vandaag luidt:
    Op het worden van moderator zou een minimumleeftijd moeten staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jep.

    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Your make-up is terrible

    Naja leeftijd bepaald niet de volwassenheid van iemand. Maar eigenlijk ben ik het er wel een beetje mee eens. Mensen die ouder zijn worden over het algemeen ook serieuzer genomen enzo (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    It's time to be happy again.

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.

    Inderdaad.
    Hoewel ik me ook niet graag laat becommanderen door een betweterige 12-jarige.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ja.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Het zou vervelend zijn voor degene die wel serieus/volwassen genoeg zijn, maar het is wel beter, in mijn ogen dan. Eens dus.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Lemonworld schreef:
    Naja leeftijd bepaald niet de volwassenheid van iemand. Maar eigenlijk ben ik het er wel een beetje mee eens. Mensen die ouder zijn worden over het algemeen ook serieuzer genomen enzo (:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    We accept the love we think we deserve.

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.