• De stelling van vandaag luidt:
    Op het worden van moderator zou een minimumleeftijd moeten staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens. Misschien niet echt een leeftijdsgrens maar wel iets waar op gelet moet worden. Een kind kan dit niet zo goed doen,dus er moet wel gelet worden op volwassenheid. En meestal zijn jonge kinderen nog niet echt volwassen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mee eens.

    Eens. Ik ben 18, en ik zou me sowieso niet laten commanderen door iemand jonger dan 17.
    En er ook echt niet heengaan voor hulp ofzo, dan zou ik toch eerst uitzoeken wie de oudste moderator is, en dan daarheen gaan.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ja en nee.
    Ik vind dat wanneer iemand volwassen gedrag toont en een normale taalgebruik heeft dat diegene wel MOD kan zijn.
    Maar, ik heb geen zin om mij te laten commanderen door iemand van 12 jaar..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nee joh, geen bepaalde leeftijd om een moderator te worden..


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Eens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eens, hoe volwassen die gene ook mag zijn.. ik laat me eerder commanderen door een minimaal 16 jarige [ik ben trouwens 17] dan door iemand van 12 of zo.. .


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    LALALALALA schreef:
    Eens. Ik ben 18, en ik zou me sowieso niet laten commanderen door iemand jonger dan 17.
    En er ook echt niet heengaan voor hulp ofzo, dan zou ik toch eerst uitzoeken wie de oudste moderator is, en dan daarheen gaan.

    Dat ben ik als ik me niet vergis ;). 20 jaar.=)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Eens


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Keep it simple.

    Lemonworld schreef:
    Naja leeftijd bepaald niet de volwassenheid van iemand. Maar eigenlijk ben ik het er wel een beetje mee eens. Mensen die ouder zijn worden over het algemeen ook serieuzer genomen enzo (:


    The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.

    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet


    If people are trying to bring you down, it means you're above them.

    Nee
    Want hoe kan je bewijzen dat je echt zo oud bent?
    Beter op je volwassen gedrag en taalgebruik & hoe goed je met mensen omgaat


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.