• De stelling van vandaag luidt:
    Op het worden van moderator zou een minimumleeftijd moeten staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja. Vind ik wel. Iemand van 18 jaar die is volwassener dan iemand van 12 jaar en heeft daarmee ook een beter verantwoordelijkheidsgevoel. Kijk maar naar een baan. Iemand moet minstens 16 jaar zijn om te mogen werken. Dat is gewoon omdat je bij een jongere leeftijd minder verantwoordelijkheidsgevoel hebt. Iemand van 14 kan wel een krantenwijk nemen, maar als die zijn verantwoordelijkheid niet nakomt, dan is er geen man over boord. Als iemand voor de Albert Heijn spullen inkoopt en dat niet goed doet waardoor er veel geldverlies is, is dat erger.
    Natuurlijk moet er ook op gelet worden of iemand daadwerkelijk volwassen is in gedrag, maar ik neem aan dat dat wel gebeurd :')


    To live would be an awfully big adventure

    Nee. Ik ben bijv 13, maar ik ben wel redelijk volwassen voor mijn leeftijd


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    oneens en eens.
    Mensen kunnen heel kinderachtig zijn als ze volwassen zijn maar jonge kinderen(tieners) kunnen best volwassen zijn.Maar ik denk niet dat ik luister naar een irritante modenator van 11/12xD

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 18:01 ]

    Oneens, iedereen kan moderator worden ongeacht leeftijd. Sommige mensen zijn iets eerder volwassen. En iedereen kan een goede mod zijn, als ze er wat voor over hebben.

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Bwah maakt niet echt uit voor mij... Misschien is dat wel beter (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 18:11 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ja, ook al weet ik dat veertienjarigen ook best volwassen kunnen zijn, maar zo zijn er maar weinig.
    Dus ik zou zeggen minstens 16 jaar.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 19:03 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    hmm is wel vestandig maar ik wil dat niet want dan kan ik meschien geen modetator meer woorden. maar het lijkt mij logies dat je 14 ofzo zou moeten zijn...


    een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

    ASDRFGLAME schreef:
    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.

    Inderdaad.
    Hoewel ik me ook niet graag laat becommanderen door een betweterige 12-jarige.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Champagne schreef:
    Nah niet per sé op leeftijd, maar op volwassen gedrag & taalgebruik.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik vind eigenlijk van wel ja...


    Life is hard and then we die

    Ja, er moet absoluut een leeftijdskeuring komen. Sommigen zijn veel te jong om hun 'werk' hier goed te kunnen doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Eigenlijk wel, ik bedoel, iemand van 11 zou weinig geloofwaardig zijn. Maar mensen van die leeftijd worden het toch niet, oudere mensen zijn gewoon iets geschikter.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ligt er aan ;)


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)