• De stelling van vandaag luidt:
    Op het worden van moderator zou een minimumleeftijd moeten staan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Hoewel ik me ook niet graag laat becommanderen door een betweterige 12-jarige.


    Wat zij twee zeggen :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jah, maar soms is dat niet echt zo handig denk ik...

    ASDRFGLAME schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Hoewel ik me ook niet graag laat becommanderen door een betweterige 12-jarige.
    Wel door een betweterige 20-jarige dan (nerd)?

    @OT: Ik weet het niet zo goed. Er is inderdaad een verschil tussen je volwassen gedragen en gewoon een betweter zijn. En sommige mensen van 13 zijn misschien wel volwassener als mensen van 17/18, hangt puur van de persoon af. Maar het lijkt me inderdaad wel dat de meeste users mensen die gewoon ietsje ouder zijn wat sneller serieus nemen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Eens (bloos)


    -

    nou nee...

    Nee
    het licht aan het persoon of die zich volwassen kan gedragen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik vind van wel. Ook al mag zij zo goed kunnen spellen, dit betekent niet dat zij met alle situaties om kan gaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ja, je luistert toch sneller naar een ouder persoon.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 11:01 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik zou eigenlijk zeggen minstens 16. De meisjes op die leeftijd zijn meestal wel volwassen genoeg om die verantwoordelijkheid te dragen :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eens, als je ouder bent heb je [meestal] meer verantwoordelijkheids gevoel, en ga je daar dus beter mee om.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Mee eens, al ligt het ook een beetje aan de persoon zelf.. Hoe verantwoordelijk diegene is en hoe hij/zij zich opsteld tegenover bepaalde dingen.

    Kan me ergens wel vinden in de Quote: "Hoewel ik me ook niet graag laat becommanderen door een betweterige 12-jarige."


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Assassin schreef:
    Eigenlijk wel, maar aan wie is het om die leeftijd te bepalen? Sommigen zijn volwassen op een bepaalde leeftijd, anderen totaal niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Eens, iemand van een jaar of 17 zal niet zo snel luisteren naar een moderator van een jaar of 14


    Neem je dromen eens mee de dag in!

    Jup, eens.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen