• Ik ben veel veranderd. Van het vrolijke meisje, ben ik nu het meisje met problemen geworden. Ik haal geen hoge punten meer doordat ik bijna niets meer geef op school. Toch zijn er ook nog betere punten, ik durf nu mooiere kleren te dragen, enzovoort.

    Hoeveel zijn jullie veranderd?
    Staat de topic wel op de juiste plek?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:41 ]


    <3

    Quixotic schreef:
    Ik hoop dat ik wijzer ben geworden. Maar ik heb waarschijnlijk wat meer lesjes geleerd en misschien meer mijn gevoelens kunnen plaatsen. Kledingstijl is ook veranderd, iets dan. En ik zie alles een beetje mooier nu.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben nu zelfverzekerder Durf mijn eigen kleren te dragen. draag make-up en heb een eigen muziek stijl :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volwassener geworden door heel veel shit. Wel snel depressief. Ik denk beter over dingen na en heb andere toekomst dromen. Qua uiterlijk... ben meer op de skaterstyle over gegaan. Maar nog steeds erg casueel en soms meisjes achtig. Verschilt.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Defensive schreef:
    Ik ben van jong, kinderlijk en onbezonnen naar wat ouder, volwassener en verstandiger gegaan. Ik ben het afgelopen jaar volgens mij aardig wat veranderd :')

    + afstandelijker, zelfverzekerder, blijer, spontaner.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Kweenie, moet je niet aan mij vragen >,<


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Kdenk nie echt dat ik veranderd ben, kwas nl altijd al snel verveeld en brutaal enzo. Ma de klassen waarin int eerste jaar braaf, en luisterde altijd naar de leerkracht. Maar nu schelden elke dag wel een leerkracht uit, recht in dr gezicht. :S
    Veel strafstudie... (N)


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Ik verander super veel,constant want ik ben een heel druk en bezig persoon, ik verander graag en ik probeer graag nieuwe dingen en ik houdt ook van veel verschillende dingen, dusjaa.


    Love is louder.

    ik durf meer van me af te bijten, dat kon ik vroeger ook al, maar nu meer.
    mijn obsessie voor azië is gegroeid en dansen is mijn nieuwe hobby. (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik heb wat meer Zelfvertrouwen gekregen en durf sneller m'n mond open te trekken


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben ontzettend veranderd. Ik weet nu dat als ik echt iets wil, ik ook er voor wil gaan, ik schuif het niet meer voor me uit. Ik wil mijn dromen waar gaan maken, omdat ik nu weet hoe het is om dingen niet meer te kunnen door mijn ziekte. Ik draag nu ook geen alternatieve kleren meer, maar gewonere dingen, omdat het niet meer bij me past. Ook ben ik nog volwassener geworden.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    A lot :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ben van bruin haar, naar bijna zwart met paarse gloed - foutje, naar rood gegaan ;D


    To infinity and beyond •

    Ik ben alternatiever gekleed nu en ik heb veel meer vrienden. Ook woon ik niet meer bij mijn vader en zo.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn beugel is uit en ik ben socialer geworden


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik ben sinds vorig jaar april heel erg veranderd, vooral omdat ik mijn 2 beste vrienden en mijn vriendje kwijtraakte. Nu ben ik geslotener geworden en ik laat minder snel iemand toe in mijn leven. Maar ik denk dat ik ook ergens positief ben veranderd. Ik ben dan wel stiller, maar ook wijzer, denk ik.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42