• Ik ben veel veranderd. Van het vrolijke meisje, ben ik nu het meisje met problemen geworden. Ik haal geen hoge punten meer doordat ik bijna niets meer geef op school. Toch zijn er ook nog betere punten, ik durf nu mooiere kleren te dragen, enzovoort.

    Hoeveel zijn jullie veranderd?
    Staat de topic wel op de juiste plek?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:41 ]


    <3

    echt ongelofelijk veel!!!
    van een meisje dat altijd stil in een hoekje van de klas zat, ben ik nog steeds het meisje dat stil in een hoekje van de klas zit>__<

    nee grapje...

    ik doe nu mijn mond meer open in de klas!! yeehj!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Mijn hele leven ligt sinds precies een jaar compleet overhoop en er is niks wat dit ooit nog kan veranderen. Hierdoor ben ik qua karakter veel veranderd maar ook in de manier waarop ik denk en tegen het leven aankijk. Ik vervloek nog steeds de dag die hiervoor gezorgd heeft.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik ben spontaner en drukker geworden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ben volwassener geworden (soms) =)
    En ik leer mijn eigen te accepteren hoe ik ben..


    Stop wishing, Start doing..

    Euh, ik ben van 'alternatief' naar 'normaal' gegaan, qua kledingstijl & haar & make-up en zo. Ik ben volwassener geworden, maar ook nog veel en veel meer onzekerder dan ik was en vooral heel gesloten en dat was ik eerst niet zo. En verder? Tsja, minder vrolijk, hoor ik weleens? Serieuzer?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    uhmm ik wass vorig jaar altijd heel druk.
    en nu ben ik heel rustig.
    Nouja bij vriendinnen niet ofzo daar ben ik soms nog best druk.


    Ivar Oosterloo.

    VEEEL! HEEL VEEL!

    Ik ben veel vrouwelijker geworden, ik let veel meer op wat ik draag & ik zit veel beter in mijn vel :) Ook heb ik een ander, leuker baantje gevonden en ben ik tegenwoordig nog veel drukker en vermoeider :P


    Life is hard and then we die

    Ik ben ouder geworden. (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 20:45 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik weet niet precies hóe ik veranderd ben, maar wel dát ik veranderd ben.
    Volgens mij ben ik meer emo/scene/ weet ik veel wat.


    Food.

    Ik ben slanker geworden, ik ben zelfverzekerder geworden, het gaat beter op school, en veel wijzer XD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Brutaler en impulsiever geworden


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Tranquillity schreef:
    Ik durf meer met mijn haar en qua kledij enzo, maar ik ben onzekerder en jaloerser geworden. Dat klinkt tegengesteld, maar zo door mijn uiterlijk te veranderen op een positieve manier, probeer ik mijn innerlijk te verbergen voor anderen. Ook ben ik wat meer verbitterd geraakt en durf ik wel eens snel grof antwoorden tegen mensen, zonder echte reden. Ik ben van gewoon onzeker naar heel onzeker gegaan. Vroeger had ik nog vrolijke momenten, nu heb ik wel iedere dag een 'depressief' moment


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik weet niet meer 100% wie ik ben, ik geef geen ene fuck meer om school, of buiten school. Ik snauw mijn ouders te vaak af, heb te vaak een grote bek tegen hen, ben onzekerder. Heb 24/7 ruzie met m'n broertje en tja..
    Het leven ziet er gewoon heel saai en duf uit. (in mijn ogen).
    Ik ben écht te veel veranderd.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 21:13 ]


    Keep it simple.