• Ik ben veel veranderd. Van het vrolijke meisje, ben ik nu het meisje met problemen geworden. Ik haal geen hoge punten meer doordat ik bijna niets meer geef op school. Toch zijn er ook nog betere punten, ik durf nu mooiere kleren te dragen, enzovoort.

    Hoeveel zijn jullie veranderd?
    Staat de topic wel op de juiste plek?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:41 ]


    <3

    ik ben veel veranderd. Op een positieve en negatieve manier haha (:

    Pfoeh... Veel. Ten eerste is er letterlijk 17 cm. aan lengte bijgekomen, ook wat gewicht (damn), maar vooral ben ik veel opmerkzamer geworden. En veel harder, sinds deze kutwinter ):


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    uiterlijk:
    ~ eerst heel veel afgevallen, nu weer iets aangekomen
    ~ langer haar
    ~ ben een jaar geleden make-up gaan dragen
    ~ een paar cm gegroeid

    innerlijk:
    ~ onzekerder geworden, nu weer ietsje minder onzeker
    ~ nieuwe interesses ontdekt (schrijven, kunstgeschiedenis)

    vast nog wel meer waar ik zo snel niet op kom...


    Alis volat propriis

    Progeny schreef:
    Heel veel, als ik heel eerlijk ben, vind ik dat ik volwassener ben geworden. Dat word je sowieso, natuurlijk, maar volwassener dan een 'normaal' iemand van mijn leeftijd. Ik ben ook stiller, terwijl mijn kledingstijl juist vrolijker is geworden. (:


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik durf meer met mijn haar en qua kledij enzo, maar ik ben onzekerder en jaloerser geworden. Dat klinkt tegengesteld, maar zo door mijn uiterlijk te veranderen op een positieve manier, probeer ik mijn innerlijk te verbergen voor anderen. Ook ben ik wat meer verbitterd geraakt en durf ik wel eens snel grof antwoorden tegen mensen, zonder echte reden. Ik ben van gewoon onzeker naar heel onzeker gegaan. Vroeger had ik nog vrolijke momenten, nu heb ik wel iedere dag een 'depressief' moment

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 18:14 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben volwassener geworden. Andere kleding, make-up. anders kwa karakter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    vroeger was ik een lief en verlegen meisje, en nu ben ik een stoer en lief meisje, en een meisje dat zich niet laat doen xd, maar niet echt iets negatief dat nu in me opkomt.

    Ik nog steeds gewoon het zelfde.:)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Ik ben heel erg veranderd.
    Eerst droeg ik zwarte kleren, luisterde screamo en metal, was enkel met muziek enzo bezig.
    en nu ben ik het tegenovergestelde..
    Ik luister nu klassiek, maar dat niet alleen, mijn hele karakter is veranderd. Ik ben echt heel perfectionistisch en ik vind school ontzettend belangrijk..
    Ik vraag me af wat mijn volgende 'fase' is..


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Ik begin makkelijker aan dingen. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben echt, niet normaal, veel veranderd.

    1. mijn innerlijk, ik was eerst heel erg verlegen. Maar dat is nu helemaal weg, en daar ben ik wel blij mee.

    2. mijn uiterlijk, die is echt heel erg veel veranderd sinds vorig jaar!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Progeny schreef:
    Heel veel, als ik heel eerlijk ben, vind ik dat ik volwassener ben geworden. Dat word je sowieso, natuurlijk, maar volwassener dan een 'normaal' iemand van mijn leeftijd. Ik ben ook stiller, terwijl mijn kledingstijl juist vrolijker is geworden. (:

    Ik ben het eens met Progeny, maar mijn kledingstijl is wel meer rock/chic achtig iets, en niet veel vrolijker.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb wel ongeveer het zelfde als jou ;$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    ik ben ook verandert van vrolijk enzo naar problemen en opeens onzekerder enalles, ik haal gelukkig nog wel goede punten.


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Ik ben meer gesloten dan vorig jaar, en vaak depressief.


    Let us die young or let us live forever.