• Ik ben veel veranderd. Van het vrolijke meisje, ben ik nu het meisje met problemen geworden. Ik haal geen hoge punten meer doordat ik bijna niets meer geef op school. Toch zijn er ook nog betere punten, ik durf nu mooiere kleren te dragen, enzovoort.

    Hoeveel zijn jullie veranderd?
    Staat de topic wel op de juiste plek?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 0:41 ]


    <3

    haha ik was eerst zo'n emo :') maar nu ben ik zo'n huppelkutje ofzo. ik ben wel blij met mijn verandering want als ik er naar terug kijk schaam ik me echt kapot xD maar in die tijd van mijn leven had ik wel bakken vol vrienden om me heen. en ik ben veel meer om school gaan geven.(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Ik ben best veel veranderd, denk ik. Eerst ging het prima op school, vervolgens haalde ik alleen maar onvoldoendes en had ik veel meer ruzie thuis dan normaalgesproken. Nu gaat het gewoon weer goed met school en weet ik dat je altijd moet blijven lachen. :'D
    En mijn kledingstijl is toch ook wel heel anders dan een jaar geleden.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben volwassener geworden (nerd)
    Mijn muzieksmaak is heel erg veranderd (beter geworden) en ik ben me ook normaler gaan kleden lol


    As travars

    Dit jaar niet zo heel veel. Meer problemen gekregen, meer verdriet, maar ook meer plezier. Veel muziek en veel meer schrijven.
    Ik ben meer veranderd 2 jaar terug.
    Bril weg; lenzen. Haar langer, make-up, andere kleding, minder verlegen. In 2 jaar ben ik echt zo veel veranderd. Als oude klasgenoten we terug zouden zien, zouden ze me haats niet herkennen, denk ik.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik ben heel veel van uiterlijk en innerlijk veranderd, dat is toch wat mensen me zeggen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    eerst was ik heel verlegen, en nu durf ik al wat meer zegmaar, ik heb ook mijn haar geverfd, dat is heel wat voor mij (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Heel veel, als ik heel eerlijk ben, vind ik dat ik volwassener ben geworden. Dat word je sowieso, natuurlijk, maar volwassener dan een 'normaal' iemand van mijn leeftijd. Ik ben ook stiller, terwijl mijn kledingstijl juist vrolijker is geworden. (:


    everything, in time

    Het wisselt nog steeds veel, maar over 't algemeen gezien ben ik wel spontaner geworden, durf ik meer en ook socialer. Maar ik heb nog steeds m'n momenten waarop mijn zelfvertrouwengehalte weer omlaag gaat en ik weer heel verlegen ben. Qua kleding, ik durf meer mijn eigen smaak naar voren te laten komen in mijn kleding :'D Ehm, ik weet beter waar ik aan toe ben, heb doelen voor de toekomst. Ik zit af en toe nog wel in de knoop met mijn eigen identiteit, maar beetje bij beetje leer ik mezelf kennen (: O, en ik stap nu veel eerder op een vreemde af :'D Al heb ik soms nog wel 't gevoel dat ik toneelspeel, maar da's ook weer een manier van verbloemen :'))


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben heel hard veranderd. Te hard, misschien.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik heb dit jaar vooral veel over relaties geleerd en besef nu dat ik me veel te erg heb laten doen. verder is mijn muzieksmaak erg vebetert en ben ik vijf kilo afgevallen (':


    Fooled ya!

    Vorig jaar voelde ik me niet goed in mijn vel, was stil in de klas. Dit jaar durf ik veel meer te zeggen en voel me al veel beter. Nog steeds niet altijd even goed, maar toch beter dan vorig jaar.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben een stuk drukker, nepper en begin helaas een t(r)ut te worden.
    Ik kwets mensen gauw zonder er spijt van te hebben
    Ook ben ik een stuk brutaler, boeit niet tegen wie.
    Ik ben ook een stuk emotioneler en ben het liefst alleen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    C18 schreef:
    Volwassener geworden. Dat komt voornamelijk door mijn HBO. Ik kreeg al gauw door dat als ik dingen voor mekaar wilde krijgen ik m'n mond open moest trekken. Ook als ik het er ergens niet mee eens was. Zelfverzekerder, harder in een bepaald opzicht.

    dat heb ik ook xd en in uiterlijk ben ik ook erg veranderd..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ben volwassener geworden, wat inhoudt dat ik beter over dingen nadenk en zelfverzekerder ben geworden. Al is er nog een hoop werk te doen (no_chears)


    -

    Veel. Aan het begin van het jaar ging alles goed, en nu niet meer. Ik voel me echt slecht.
    Maarja...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.