• Ik zat te denken, we hebben een photo topic, maar daar word heel veel gekletst, als we nou híér over die dingen praten, zijn we meteen van off-topicen af ;'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Prudentia schreef:
    (...)

    Van wie is dat huis dan? Het enige huis dat ik kan bedenken is 'De Schelp' van Bill en Fleur...


    We wonen er ook nog niet zo lang, Ron en ik. Maar zegmaar tussen De Schelp en Het Nest in, zegmaar.
    :P xD


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Memphis schreef:
    Ja, ik ook, het is ook zo (: Maar @ Mummelwummel, heb je dat huis dan fictief voor jezelf en Ron verzonnen ofzo, haha (:


    Verzonnen ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patronum schreef:
    (...)

    Villa Vilijn uit GoF,
    enneehm...
    dat is het denk ik?

    Het Krijsende Krot?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mummelwummel schreef:
    (...)

    We wonen er ook nog niet zo lang, Ron en ik. Maar zegmaar tussen De Schelp en Het Nest in, zegmaar.
    :P xD


    Arme Hermione... wat heb je met haar gedaan?

    Prudentia schreef:
    (...)

    Arme Hermione... wat heb je met haar gedaan?


    She died... Mwuahaha :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb vandaag eindelijk Narcissa en Lucius Malfoy het huis uitgeschopt, waar Draco en ik nog lang en gelukkig zullen leven. :'D

    Was het maar waar, was het maar waar...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Prudentia schreef:
    (...)

    Arme Hermione... wat heb je met haar gedaan?


    Zij... zij heeft met Viktor!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    xRadio schreef:
    Ik heb vandaag eindelijk Narcissa en Lucius Malfoy het huis uitgeschopt, waar Draco en ik nog lang en gelukkig zullen leven. :'D

    Was het maar waar, was het maar waar...

    Omg, in dat huis wonen lijkt me geweldig, vooral in HP7. Zit Voldie in je woonkamer <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik krijg volgende week alle boeken van HP in het Engels ;D
    dan heb ik ze in 2 talen n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patronum schreef:
    Ik krijg volgende week alle boeken van HP in het Engels ;D
    dan heb ik ze in 2 talen n.n'

    Gaaf! Ik heb alleen deel 1 in het engels gelezen... En hoofdstuk 1 in het Latijn.

    Onder het eten had ik met mijn zus een ruzie over tovenaars, zij zei dat ze niet bestaan en ik antwoordde met "muggle". Daar werd ze boos over en toen we klaar waren met eten zei ik 'I throw my wand up in the air sometimes, saying "HEY HO, I LOVE DRACO!"' Die las ik net haha fail.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    RosaCullen schreef:
    (...)
    Gaaf! Ik heb alleen deel 1 in het engels gelezen... En hoofdstuk 1 in het Latijn.

    Onder het eten had ik met mijn zus een ruzie over tovenaars, zij zei dat ze niet bestaan en ik antwoordde met "muggle". Daar werd ze boos over en toen we klaar waren met eten zei ik 'I throw my wand up in the air sometimes, saying "HEY HO, I LOVE DRACO!"' Die las ik net haha fail.



    Wij hebben een deel van de eerste ook in het Latijn gelezen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omg dit topic gaat echt de sneue kant op :')


    -

    Patronum schreef:
    (...)


    Wij hebben een deel van de eerste ook in het Latijn gelezen ;D


    Kan je die boeken serieus in het Latijn krijgen? Welke levenloze idioot heeft die boeken zitten vertalen?

    @Genius; eigenlijk wel hea :P

    Prudentia schreef:
    (...)

    Kan je die boeken serieus in het Latijn krijgen? Welke levenloze idioot heeft die boeken zitten vertalen?

    @Genius; eigenlijk wel hea :P


    Jup
    Ik denk dat dat ook is om zo moderne teksten in het latijn ook te lezen,
    dan leer je er denk ik veel uit (:
    Ik vond bijvoorbeeld die tekst enorm makkelijk, omdat ik de boeken kende.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol en dan ga ik alles lezen hebben ze hetr over een supergaaf Harry Potterkamp en natuurlijk kan ik daar weer niet heen en is dit de laatste keer
    Nu ben ik echt gefrusteerd D:


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."