• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen moeten kunnen meebeslissen over de abortie van hun (ex-)vriendin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Cthulhu schreef:
    Nee, mannen moeten helemaal niet mee kunnen beslissen over de abortus van een vrouw.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Eens


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Oneens. Mannen kunnen zich denk ik gewoon niet voorstellen hoe dat werkt, die hoeven niet na 9 maanden een ontzettend pijnlijke behandeling te ondergaan om vervolgens ook nog voor een constant huilend en kotsende en poepende baby te zorgen. Misschien kunnen ze wel meeleven, maar mannen kunnen zich gewoon niet inleven.


    dude, i can move my toes

    Moeilijk. Aan de ene kant ja, want zonder hem was er ook geen kind verwekt. Aan de andere kant nee, het is het lichaam van de vrouw en die moet uiteindelijk het laatste woord hebben over wat zij met haar lichaam wilt.


    To infinity and beyond •

    Progeny schreef:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Progeny schreef:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Abortus is moord,maar als het om een bepaalde reden toch weg moet,dan vind ik dat de vrouw meer het recht heeft om te kiezen,want het kind zit tenslotte in haar lichaam. Als de vriend het weg wil en zij niet,dan vind ik niet dat hij haar mag dwingen. Haar lichaam,haar kind,haar keus ^^

    Ik vind dat ze er samen over moeten praten, maar uiteindelijk beslist de vrouw. De man kan uiteraard dan weer wel beslissen of hij bereid is het vaderschap op te nemen of niet, zeker als ze nog niet getrouwd zijn (hoewel ik niet vind dat getrouwde koppels abortus mogen plegen voor een ongewenste zwangerschap)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    ja, maar als de vrouw het kind wil houden moet ze dat doen


    ik hou van donuts

    Miracle08 schreef:
    Meebeslissen? Nee dat mag een man wat mij betreft totaal niet. Zijn mening geven wel.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    het is wel dat de man het kind heeeft gemaakt, als het onbewust was, dat het een ongeluk was; zou ik hem mee laten beslissen, als het bewust was, terwijl jij niet wou, dan zou ik hem niet mee laten beslissen.


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Progeny schreef:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.


    Agree with that.


    Are you lost?

    Mahoromatic schreef:
    Jawel, het is ook hun kind, je kunt er voordat het geboren is al een emotionele connectie mee hebben en sowieso, abortie is moord.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik vind dat de man er niets over te zeggen heeft. Het klinkt misschien hard, maar, wij, vrouwen moeten een kind 9 maanden dragen etc.


    There is nothing more badass than being yourself

    Progeny zei op 3 juni 2011 - 0:03:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.


    Ben ik het mee eens ^^


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein