• De stelling van vandaag luidt:
    Mannen moeten kunnen meebeslissen over de abortie van hun (ex-)vriendin.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HeffronDrive schreef:
    Ik vind dat de man er niets over te zeggen heeft. Het klinkt misschien hard, maar, wij, vrouwen moeten een kind 9 maanden dragen etc.


    je ziet er over heen dat wij mannen wel onze chromosomen doorgeven, en dus zodoende ook bepalen hoe het kind wordt ;o (haarkleur, etc.)

    je moet er samen uitkomen....


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mahoromatic schreef:
    Jawel, het is ook hun kind, je kunt er voordat het geboren is al een emotionele connectie mee hebben en sowieso, abortie is moord.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    3AM schreef:
    Hangt er vanaf. Als je bijvoorbeeld zwanger bent geraakt door een verkrachting, dan moet de man zijn mond houden. Maar als je per ongeluk zwanger bent van je vriendje, moet je het er tenminste samen over hebben. Maar ik vind dat de vrouw het laatste woord heeft.


    Simple, but effective.

    Ik vind wel dat vrouwen de baas moeten kunnen zijn over hun eigen lichaam, maar er zijn grenzen. Wanneer ze het kind houdt, verandert ook het leven van de man.
    Als die man ervandoor gaat zodra hij hoort dat ze zwanger is, dan heeft ze uiteraard zelf de keuze.

    Wanneer de man de ex van de vrouw is of wanneer de vrouw zwanger is geraakt door verkrachting vind ik dat de man geen woord mag zeggen over de abortus.
    Maar wanneer het je vriend/echtgenoot is en jullie samen zijn vind ik dat je moet kunnen overleggen.
    Maar punt blijft dat de vrouw het meeste te zeggen heeft en als zij het kind niet wil houden kan de man haar niet tegenhouden het weg te laten halen. Het blijft haar lichaam en de vrouw heeft, vooral in de eerste jaren, de meeste zorg aan het kind.


    I'm hard to remember, but imbossible to forget.

    Als je een relatie hebt moet je het wel overleggen, maar vrouw moet bepalen.
    En als het je ex is, heeft de man gewoon niks in te brengen


    Today will be Girl's Day party with you~

    baas van eigen buik! moeten zij jou maar niet bezwangeren --'


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik vind dat je eigenlijks hele maal geen abortus mag doen;)

    Maarja dat is mens eigen keuze:Y)
    maar dan vind ik dat de vrouw alleen mag kiezen wat ze wil!
    behalve als ze niet hele maal 100% is


    Uiteindelijk word je toch wie je zelf bent(A)

    Ik vind van wel. Het is wel het lichaam van de vrouw, maar even goed het kind van de man en hij kan er ook om geven. Anders kun je ook zeggen dat vaders hun kinderen helemaal niet mogen opvoeden, want dat de vrouw ze ter wereld heeft gebracht.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2011 - 21:03 ]


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Mahoromatic schreef:
    Jawel, het is ook hun kind, je kunt er voordat het geboren is al een emotionele connectie mee hebben en sowieso, abortie is moord.


    Be weird...Be Kawaii!!

    oneens.


    ask her if she wants to stay a while

    Progeny schreef:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Progeny schreef:
    De man mag zeker zijn mening geven, maar de uiteindelijke beslissing is toch echt aan de vrouw.

    Tuurlijk wel! Het is ook hun kind, anders is het discriminatie


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nee, zij moeten het niet dragen, oke, ze zijn de vader maar zij zitten er dan niet mee opgescheept he.. :X


    Keep calm and love Zayn Malik =)