• Zijn er hier nog mensen buiten ik die Lesbisch of Bi zijn? Waarom ben je dat dan? Sinds wanneer?

    Voor zover ik weet ben ik hetero :Y)

    Maar ik heb eigenlijk nog niks uitgevoerd -ook niet met jongens- dus ik kan net zo goed Bi of Lesbisch zijn x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik ben niet Bi of Lesbi. Just Hetero. Alleen het kan me geen bal schelen als je Bi of Lesbi bent.

    Ik neem aan dat je toch ook een mens bent ofnie. ')


    xx


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Ik ben gewoon Hetero

    Maar ik ken veel meiden die lesbisch zijn of Bi enzo.

    Hetero.
    De enige ofzo? 8D


    ok

    Bi =D


    If You Don't Dance You Hate Your Parent's (R).

    Bi, ongeveer een jaar. Want ik ben door een meisje op de bek gepakt maar ik vond jongens nog steeds leuk. En I guess dat ik Bi ben, weet je wel. (:


    You move me ......... Kurt

    Voor zover nog hetero.
    Maar ik vind het niet erg om een meisje te zoenen. 8)


    -

    en ik ben een twijfelaar :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    i guess hetero? :p


    -

    Ik Ben zelf hetero, Maar Om mij met een Meisje te zien is Eigenlijk Heel normaal, n_____n


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    ik ben hetro. denk ik :|
    Ik ben nooit echt verlieft geweest, maar iets in de buurt van verlieftheid voel ik dan meer voor jongens dan meiden xD
    Maar, is het niet moelijk om lesbi of bi te zijn?
    Zoveel mensen zijn geloof ik niet bi/lesbi :X *voelt zich dommig*


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    BxHeartsx3 schreef:
    Ik heb hetero, maar ik heb vriendinnen die Bi en Lesbies zijn, en ik heb respect voor ze dat ze ervoor uit kunnen komen!

    xx


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Bi voor zover ik weet.
    Misschien wel lesbisch, maar ik twijfel echt erg. Ik heb in een relatie liever een meid dan een jongen. Maar jongens zijn ook weer zo leuk. Aldus, ik weet het nog niet helemaal.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    idon'tknow, ik denk gewoon hetero.
    maar zoals Billie Joe Armstrong zegt:
    "Ik denk dat ik altijd al biseksueel ben geweest. Ik bedoel, het is iets waar ik altijd al in geïnteresseerd ben geweest. Volgens mij is iedereen als biseksueel geboren maar zorgen de maatschappij en onze ouders ervoor dat het een taboe is. Het is in ons hoofd ingeworteld dat het iets slecht is terwijl dat helemaal niet is. Het is zelfs iets heel moois!"

    i think he's right!


    nothing's ever built to last

    Bi & ben er trots op. Mijn ma iets minder .. --'


    Don't be a drag, just be a queen.