• Ik heb vanavond een feest met het thema 'hippy'. Wat moet ik aan? En wat moet ik met mijn make-up doen? D:


    your eyes are like stars in the night.

    zon lange wijde breok en dan een blouse die wijd is met van die groote kettingen. haar wild doen. make up ook wild


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Een peace ketting om doen? Veel 'flowerpower' woorden of tekens zetten?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    kleurtjes(krul)


    Shoganai i ne~

    doe een wolle muts op met een bloemen brouche-ga snel naar de feestwinkel en koop zo'n rond brilletje met roze/gele/blauwe glazen,doe een wijde jeans aan die desnoods van je vader is met er een gevlochten bruine riem.Make-up zo neutraal mogelijk en niet te vergeten,kijk zo stoned mogelijk en doe naar iedereen die je tegen komt:peace man.


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Een haarband om je hoofd. Dat is echt hip! En veel bloemetjes :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    BePretending schreef:
    kleurtjes(krul)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    BePretending schreef:
    kleurtjes(krul)


    Not all those who wander are lost.

    USB schreef:
    doe een wolle muts op met een bloemen brouche-ga snel naar de feestwinkel en koop zo'n rond brilletje met roze/gele/blauwe glazen,doe een wijde jeans aan die desnoods van je vader is met er een gevlochten bruine riem.Make-up zo neutraal mogelijk en niet te vergeten,kijk zo stoned mogelijk en doe naar iedereen die je tegen komt:peace man.


    I wish I could write as mysterious as a cat - Edgar Allan Poe

    BloodyGum schreef:
    Een haarband om je hoofd. Dat is echt hip! En veel bloemetjes :Y)


    Felix

    Neem een gitaar en een joint mee, ga zitten en speel relaxte muziek. Als het een hippiefeest is gaan er vanzelf mensen in een kring bij je zitten :P
    Lol jk.
    Haarband, haar NIET wassen, fleurige en wijde kleding, slippers/geen schoenen. En een peace-ketting.
    Klaar :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    BePretending schreef:
    kleurtjes(krul)


    Moonshine, take us to the stars tonight ~


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    SaintAnger schreef:
    Neem een gitaar en een joint mee, ga zitten en speel relaxte muziek. Als het een hippiefeest is gaan er vanzelf mensen in een kring bij je zitten :P
    Lol jk.
    Haarband, haar NIET wassen, fleurige en wijde kleding, slippers/geen schoenen. En een peace-ketting.
    Klaar :D



    Ik denk dat het feest onderhand wel afgelopen is. :')


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.