• Op die mensen die eens per jaar een familie dag hebben.
    Bijna iedereen die ik ken heeft wel een familie dag.
    En ik, ik heb nog nooit een familie dag mee gemaakt. Ik heb namelijk een totaal geen hechte familie. De helft heb ik meer dan 6 jaar niet gezien. -cries


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik ben er juist blij om ik ga anders echt gek worden met me zeer christelijke kant van de familie :Y)(ik ben neit gelovig dus) echt serieus ik ga echt gek worden van dat bidden toespraak god dingens --'


    Shoganai i ne~

    Ik heb een mini- familietje.

    Me oom,tante,vader,moeder,opa,oma,neef,nicht en broer


    Firm believer of all that is magic

    Ik ben juist blij dat ik een kleine familie heb, hoef ik nooit naar saaie verjaardagen waar je alleen moet opzitten en pootjes geven.
    Ga zelf ook liever met vrienden op vakantie op m'n verjaardag dan dat ik thuis blijf wachten op saaie mensen. :')


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Trouwens, misschien kan je met je moeder of vader of zo overleggen om zo iets te organiseren? Dat je bijvoorbeeld bij jullie thuis iedereen uitnodigt ofzo (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    familiedag? wtf :') ik zie ze al genoeg op verjaardagen.. en ik moet toegeven dat ik er vaak van kots, al die regeltjes en braaf zijn. t is altijd zo standaard.. mja, ik snap het wel.. al pikt quizlet stiekem jouw familie gewoon in


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ruilen? Ik vind alleen m'n 3 neven leuk, de rest mag je hebben.


    It's time to be happy again.

    Ik zie ze echt allemaal té vaak.
    Seriously, ik heb geen moment rust.

    Wij zijn een grote familie, en wonen er een deel in Spanje de ander weer in Indonesie en wéér eem ander deel in Suriname. Dus het is bijna onmogelijk om zo'nn dag te organiseren, maar eigelijk boeit me zo'n familie dag niet echt ben al blij dat ik een familie heb :')


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    'k Zat met m'n neef in de brugklas xD Verder zie ik iedereen wel zo'n beetje elke week ;'p
    Maar mijn familie is zo mega... Dat mijn opa 150 directe neven en nichten heeft xD
    En de helft woont in het buitenland, maar die komen ook om de drie maanden naar ons... Want wij in Nederland verkopen wel kaas ^^ Maar verder weet ik echt niet wie wie is, het zijn gewoon te veel mensen )x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm, wel kut als je dat graag wil. Ik weet wel een beetje hoe het voelt, denk ik. Lol. Ik heb echt absoluut geen hechte band in het gezin, we wonen onder hetzelfde dak maar voor de rest ziet of spreekt niemand in dit huis elkaar echt. Ik word dan altijd zooo jaloers op de mensen die je dan zo goede band ziet hebben met zijn familie. (":


    Numbers.

    Same Here (;


    Only those who listen can hear

    Wij hebben ook geen familiedag. ;P Ik zie ze alleen wel in het weekend en bij verjaardagen. Oh, en we zijn een keer op vakantie naar Turkije geweest, maar dat was omdat mijn opa en oma zoveel jaar getrouwd waren. (:


    Opgeven is geen optie.

    als ik een familie dag zou hebben, zou ik 3 voetbal velden moeten hebben(cat) ik heb een hele grote familie(:
    Maar de helft zie ik toch bijna nooit


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Wij hadden familiedagen, maar die waren te saai voor woorden en hebben we ze afgezegd (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb maar een familie (alle personen die ik vaker dan 1 jaar zie) van 9 mensen =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...