• Op die mensen die eens per jaar een familie dag hebben.
    Bijna iedereen die ik ken heeft wel een familie dag.
    En ik, ik heb nog nooit een familie dag mee gemaakt. Ik heb namelijk een totaal geen hechte familie. De helft heb ik meer dan 6 jaar niet gezien. -cries


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik moet er niet aan denken om een familiedag te hebben

    Ahwww.. ik heb wél ieder jaar familie dag, met de ene kant van de familie, de andere kant zijn wij niet echt hecht mee D:
    En we gaan ook één keer in de zoveel tijd met de hele familie een weekendje weg, ofzo ;'D

    [ bericht aangepast op 14 juni 2011 - 9:43 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ik heb één keer familie dag gehouden. Maar ik heb zó'n grote familie, dat het eigenlijk gewoon echt niet te doen is.(krul)
    Mijn familie van mijn moeder zie ik regelmatig omdat we elke zomer op dezelfde watersport vereniging zitten met ons vakantiehuisje, en de familie van mijn vader zie ik voornamelijk op de verjaardag van mijn oma. Ik zie ze allemaal wel vaak. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je mag wel gaan in mijn plaats...
    Ik hààààt familiefeestjes.
    Dan moet ik onder ogen komen hoeveel debielen er in mijn familie zitten -.-"
    Blegh...njha ik hou niet echt van mijn familie.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    me to:S
    vriendinnen hebben bijna drie keer per jaar een bijeenkomst..
    en bij mij is het zo dat als de ene komt komt de ander niet.
    zo kinderachtig, is zelfs op verjaardagen zo...


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik zie de familie van mijn moeders kant soieso op eerste kerstdag, en de meeste ook op verjaardagen.
    Ik zie de familie van mijn vaders kant zowat niet, alleen mijn oma zie ik op mijn verjaardag.. die familie wil namelijk ook op eerste kerstdag kerst vieren, maar dan zitten wij al bij de andere familie x)

    Maar, anders organiseer jij eens wat? =D

    Can relate to that. Mijn familie woont over de hele wereld, probeer dan maar eens een familiedag te organiseren. Mijn zus heb ik acht jaar niet gezien, m'n pa zie ik eens per jaar, mijn tantes en andere familieleden in de Filippijnen zie ik eens per vier jaar.
    Yeah, familiedag? It'd be about time.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hebben 1x per jaar een groot familiefeest, maar 'mijn familie' (tantes & nichtjes) zie ik gelukkig wel vaker. (;


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik heb ook geen familiedag hoor. :3
    ik ken ook niemand die dat wel heeft. x'D
    mijn familie is... mwahh... ook niet echt hecht, maar ik zie ze wel vaker dan om de 6 jaar. ;}


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Ik heb totaal geen behoefte aan een familiedag.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik ben juist blij dat ik ze niet hoef te zien ö


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik heb geen ooms en tantes, dus er zit geen familiedag in. Want ja, me ouders zijn gescheiden en anders is het dus gezin-dag.


    We're all mad here.

    ik heb niet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik ook niet. Can't even find a fuck to give.

    Hahaha, de enige familie die ik heb is mijn zus en mijn moeder. Voor de rest hebben wij nooit van die familiebijeenkomsten en al die shit...
    Daar ben ik best blij om want het maakt dat ik me nòg onafhankelijker voel en vrijer om te doen wat ik wil. :')


    Where there is a sea there are pirates...