• Op die mensen die eens per jaar een familie dag hebben.
    Bijna iedereen die ik ken heeft wel een familie dag.
    En ik, ik heb nog nooit een familie dag mee gemaakt. Ik heb namelijk een totaal geen hechte familie. De helft heb ik meer dan 6 jaar niet gezien. -cries


    "Ignite, my love. Ignite."

    Met één kant van de familie heb ik met iedereen ruzie :') en de andere kant zie ik vaak genoeg op verjaardagen en feestjes. Mijn opa en oma organiseren altijd iets bijzonders op hun trouwdag, dus dat zijn eigenlijk een beetje onze familiedagen ;)


    ars moriendi

    Niet jaloers zijn, het is kut. Ik heb mijn zusje (van acht) altijd aan me gekleefd op zo'n feest en iedereen vraagt me; 'en, Maarten, heb je nou onderhand al een vriendinnetje?'
    vooral die tantes van mij, falen heel hard. Sorry tante Tessie.....


    Ik leef om te schrijven, maar ik schrijf niet om te leven.

    Ik heb een gedeelte ook iets van 5 jaar niet gezien(op de crematie van mijn moeder het laatst) niet eens een kaart op mijn verjaardag. Maar ik vind het wel best zo ik mag ze toch niet. Stom mens.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Wij hebben ook nooit familiedag, hoor. Alleen saaie verjaardagen waarop al mijn ooms en tantes van rond de 50/60 gezellig gaan kletsen, heel gezellig -_-
    Zo vaak als ik kan kom ik eronderuit.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Buiten één tante zie ik de rest van m'n familie ook niet meer (familieruzie)

    mij boeit het niet
    ik ben niet zo hecht met me familie.
    ik deed nooit leuke dingen met me opa en oma ja soms met 1 naar het strand maar dat is ook maar 1x geweest.
    en de enige familie waar we eigenlijk contact mee hebben is de zus van me moeder enzo en me nicht en neef dan.
    verder is het allemaal verwaterd.
    mij maakt het ook niet zoveel uit!
    mijn familie is tog heel scheinhijlig en kan best zonder ze!
    ik kan alleen niet zonder me: papa mama broer nicht neef tante(H)


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Hebben wij ook niet.
    En wij hebben een hele kleine familie.

    Ik heb een hele grote familie, we hebben zolang ik weet altijd familie dag gehad. Alleen een paar jaar geleden vonden mijn ouders he teveel geld kosten dus deden we niet meer mee, ik ben dus benieuwd of we dit jaar wel meedoen.


    <3

    Ik heb één keer een familiedag gehad, was wel leuk maar niet bijzonder. Met mijn directe ooms en tantes, neven/neefjes nichten/nichtjes, opa en oma en overgrootopa hebben we wel contact maar alle achterdingen niet, en ik vind het wel goed zo (:


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik heb het een keer gehad, maar ik ken de naam van de helft niet eens.


    Food.