• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik eb et oowk gezien, vaag jom

    Ik kijk er neit naar, maar als hij in love is is het juist leuk voor hem??


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    t zal wel koel zijn als hij een vriendin had nouja ik weet het niet wat ik wel weet is dat georg gailer is zonder staartje. x'D


    AAP

    Waarom hier gelijk een heel topic over maken? Ik snap hier het nut niet van hoor. Wees blij voor Georg. Gun hem zn privacy.


    -

    Vind je het gek dat ze geschemert wordt? Anders is ze de volgende dag vermoord door een gefreakte fan.
    Ja, ik zag het. Of het is gewoon een goede vriendin met rijke ouders die haar een tripje US gaven(fantasie)

    ik vond het ook al raar dat er iemad geschremd werd x_x


    when words fail, music speaks.

    omg, laten we maar snel een haat actie maken xD
    Grapje hé, en niet kwaad bedoelt hé ^^

    Misschien heeft het meisje er zelf voor gekozen ^^ of ja, misschien is het zijn vriendin, wie weet =D

    Ik zou het wel leuk voor hem vinden, maar goed.
    xxx


    Tears are crashing out of my eyes

    Sow? ^^
    Of georg nu verliefd is, of een onbekend iemand. Iedereen is het toch eens. Wat maakt het uit ^^
    Moest het zo zijn, laat het dan. En begin niet te zeiken van ow ow georg is verliefd. -_-'
    Slaagt nergens op (:
    Ik zeg niet dat jij zo bent ofzo, maar hmpf hiervoor een topic openen..komen waarschijnlijk wéér ruzies over. Alles wat te maken heeft met th/jb draait uit op ruzie, of toch meestal.
    Laat het gewoon langs je liggen. Mensen merken het zo wel op zonder deze topic .D
    Sorry als je het niet eens met me bent ofzo, boeid niet eigenlijk. ^^
    <3.


    -

    Sow? ^^
    Of georg nu verliefd is, of een onbekend iemand. Iedereen is het toch eens. Wat maakt het uit ^^
    Moest het zo zijn, laat het dan. En begin niet te zeiken van ow ow georg is verliefd. -_-'
    Slaagt nergens op (:
    Ik zeg niet dat jij zo bent ofzo, maar hmpf hiervoor een topic openen..komen waarschijnlijk wéér ruzies over. Alles wat te maken heeft met th/jb draait uit op ruzie, of toch meestal.
    Laat het gewoon langs je liggen. Mensen merken het zo wel op zonder deze topic .D
    Sorry als je het niet eens met me bent ofzo, boeid niet eigenlijk. ^^
    <3.


    -

    Sow? ^^
    Of georg nu verliefd is, of een onbekend iemand. Iedereen is het toch eens. Wat maakt het uit ^^
    Moest het zo zijn, laat het dan. En begin niet te zeiken van ow ow georg is verliefd. -_-'
    Slaagt nergens op (:
    Ik zeg niet dat jij zo bent ofzo, maar hmpf hiervoor een topic openen..komen waarschijnlijk wéér ruzies over. Alles wat te maken heeft met th/jb draait uit op ruzie, of toch meestal.
    Laat het gewoon langs je liggen. Mensen merken het zo wel op zonder deze topic .D
    Sorry als je het niet eens met me bent ofzo, boeid niet eigenlijk. ^^
    <3.


    -

    Sorry voor dubbelpost Ö
    it isn't my fault


    -

    Vind je het gek dat ze geschemert wordt? Anders is ze de volgende dag vermoord door een gefreakte fan.
    Ja, ik zag het. Of het is gewoon een goede vriendin met rijke ouders die haar een tripje US gaven(fantasie)


    Inderdaad. Die fans worden steeds erger. Ze willen TH zelfs in Amerika laten wonen. xS


    -

    Sow? ^^
    Of georg nu verliefd is, of een onbekend iemand. Iedereen is het toch eens. Wat maakt het uit ^^
    Moest het zo zijn, laat het dan. En begin niet te zeiken van ow ow georg is verliefd. -_-'
    Slaagt nergens op (:
    Ik zeg niet dat jij zo bent ofzo, maar hmpf hiervoor een topic openen..komen waarschijnlijk wéér ruzies over. Alles wat te maken heeft met th/jb draait uit op ruzie, of toch meestal.
    Laat het gewoon langs je liggen. Mensen merken het zo wel op zonder deze topic .D
    Sorry als je het niet eens met me bent ofzo, boeid niet eigenlijk. ^^
    <3.


    Njha .. ik ben helemaal happy voor Georg, maar ik vind het gewoon vaag, dat ze er niets over zegge ..
    ik bendoel maar, het zijn gewone jongens, ze kunnen verliefd worden. Oke, ze zijn iets meer gewild dan de gewone buurjonge, mr tog he ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En misschien wilt dat meisje inderdaad privacy ^^ straks is ze vermoord door hypere fans ofzo..zoals iemand anders hier zei. Je moet niet meteeen het ergste ofzo denken. (:
    Het kan evengoed een vriendin zijn ofzo.
    Maak je niet druk ^^
    En moest het zijn lief zijn, ja gun het hem gewoon en begin [zoals ik in vorig berichtje zei] niet te zeiken (:


    -