• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik zeg het een beetje raar. 8D
    Maar ik bedoel dus dat als ik Amerikaans was, en een normale Tokio hotel fan, (in tegenstelling tot sommige Amerikaanse fans) echt kapot schamen.


    -

    (...)


    Ja, dat bedoel ik dus. Ik zou me, als Amerikaan, maar niet zó'n fan zijnde, dus echt kapot schamen.


    nou .. ik & m"n bestie zyn soms ook wl erg bezig, mr gwn .. ze zyn .. byna gefreakter dan WIJ Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ze komt ook uit die taxi stappen waar hij in zat he? k weet niet of jullie da ook gezien hebben maar ik wel maar ja k zie wel vaker ding of beeld dingen me in.


    http://dwergiie.blogspot.com/

    (...)
    nou .. ik & m"n bestie zyn soms ook wl erg bezig, mr gwn .. ze zyn .. byna gefreakter dan WIJ Ö


    Inderdaad. En ik vond mezelf in het begin al zo erg. x|


    -

    ze komt ook uit die taxi stappen waar hij in zat he? k weet niet of jullie da ook gezien hebben maar ik wel maar ja k zie wel vaker ding of beeld dingen me in.


    Wat bedoel je?


    -

    Liefords ik heb mijn zegje gedaan ^^ en kan niet meer volgen duz byebye
    ilu <3.


    -

    Ik zou het geweldig vinden moest iemand van Th een vriendin hebben.
    Maar ik denk wel dat ze haar zouden beschermen ooit aan gedacht hoeveel mensen haar dan zouden vermoorden ?
    En het kan ook dat het meisje gewoon een vriendin of iemand anders is die Georg kent.Of de vriendin van de camearman ofzo (;


    The soul needs autumn.

    Ik zou het geweldig vinden moest iemand van Th een vriendin hebben.
    Maar ik denk wel dat ze haar zouden beschermen ooit aan gedacht hoeveel mensen haar dan zouden vermoorden ?
    En het kan ook dat het meisje gewoon een vriendin of iemand anders is die Georg kent.Of de vriendin van de camearman ofzo (;



    Inderdaad. Zo zijn er 100en opties.
    Maar ik vind het echt ziek als ze mensen gaan vermoorden.


    -

    Begrijpen jullie wat ik bedoel?


    -

    Dat is zijn vriendin helemaal niet hoor..

    Georg is Single

    dat wijf was er ook bij toen Bill in de supermarkt was hoor...


    Ja dat was dezelfde...

    XxX BillGeiler


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Ik kijk het niet echt meer maar okay ik zal hem zo gaan kijken. Maar maak je geen zoren als onze Georg verliefd is be happy for him! Hij verdient het gewoon! En als ze lief is voor Georg is het toch goed? Nouja alle Georg-fans bekijk het zo; Georg zal jullie waarschijnlijk toch nooit zien staan want de kans dat hij jullie ziet uit een publiek vor meer dan 10000 mensen en je ook nog herinnert is heeel klein!

    -

    En dat meisje was er ook bij toen Bill ging winkelen -_-'' Ze doet me zwaar denken aan Kelly de styliste! Dus dont worry. Het is vast geen vriendin. De crew moet toch ook fun hebben?


    I do not hook up.

    Het zou kunnen, maar even serieus, als het zijn vriendin geweest was, en ze wisten dat ze gingen filmen..Dan had ze dr nooooooooooooooooooooooit bij mogen zijn..Toch? =)


    i need you like a heart needs a beat.

    Ach en dan? Dnek je nou écht dat jij hem zou krijgen? Sorry dat ik zo bot doe maar het is de normaalste zaak van de werled lieverd, geloof me. Georg zal ooit wel eens z'n ideale meisje tegenkomen net als Bill&Tom&Gustav en daar kunnen wij als fans niets aan veranderen. Eigenlijk is dat helemaal niet vaag maar leuk en mooi voor hem als hij een vriendin zou hebben. Wees blij voor hem en ga geen actie's tegen dat meisje oprcihten dat ze van 'Jouw' Georg moet afblijven ^^

    Heeft dat mens bruine botten...o.O'


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ik vond het ook al raar dat er iemad geschremd werd x_x


    Meschien hoort die genen helemaal niet bij TH en mocht ze dus ook niet op dat bandje en dan word je afgeschermd