• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)Sorry, maar die fans zijn zo krankzinnig dat ze niet nadenken met wat ze doen. Ik vind dat die fans de doostraf dan verdienen hoor

    dan zyn we eig nii beter dan degene dii haar doodsloegen ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    aaah ik hoop het voor hem ik zou egt blij zijn !!
    maar het kan natuurlijk ook alleen maar een vriendin ofzo zijn van Georg. Da weet hij alleen xD.

    en als het zijn lief ZOU zijn dan gun ik het hem en ben ik ook héél blij voor Georg.

    en ook begrijpelijk dat ze geschermt worde of ze worden anders onmiddelijk aangevalle door gestoorde fans :S.

    (...)Sorry, maar die fans zijn zo krankzinnig dat ze niet nadenken met wat ze doen. Ik vind dat die fans de doostraf dan verdienen hoor

    idd ze zijn soms nog erger dan haters ;S
    Zeikerds die zelf slagen, zijn echt like grrr! Waar gaan we naartoe? ;S


    -

    (...)
    Naar het schijnt is ze dood..ik weet niet of het zo is ;S

    ik hoop vn nii Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    aaah ik hoop het voor hem ik zou egt blij zijn !!
    maar het kan natuurlijk ook alleen maar een vriendin ofzo zijn van Georg. Da weet hij alleen xD.

    en als het zijn lief ZOU zijn dan gun ik het hem en ben ik ook héél blij voor Georg.

    en ook begrijpelijk dat ze geschermt worde of ze worden anders onmiddelijk aangevalle door gestoorde fans :S.


    jha ..
    tis maar om te wetn wat jullie denken :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    dan zyn we eig nii beter dan degene dii haar doodsloegen ..

    Jawel, wij slagen toch niet?
    Enkele fans, niet iedereen dus (:


    -

    (...)
    Jawel, wij slagen toch niet?
    Enkele fans, niet iedereen dus (:

    jha, mr als wy hen de doostraf gevn zyn wy nii beter he ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    jha, mr als wy hen de doostraf gevn zyn wy nii beter he ..

    Ahn zo bedoeld. Neen inderdaad niet, maar ze verdienen gewoon niet beter..;S het is hun eigen schuld dan (: Ze moeten leren nadenken voor ze iemand slaan!


    -

    (...)
    Ahn zo bedoeld. Neen inderdaad niet, maar ze verdienen gewoon niet beter..;S het is hun eigen schuld dan (: Ze moeten leren nadenken voor ze iemand slaan!

    jha dat is waar ..
    m"n buurjongn is al even erg xS


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)

    ik denk dat er eigenlijk wél veel mensen in staat zijn om haar te vermoorden ;S
    Hoeveel fans zijn er wel niet jaloers als ze foto zien van georg met fan ofzo?
    Corina ofzo is naar het schijnt doodgeslagen ;S
    [Dat is dat meisje dat op podium mocht komen in dvd van th].. ze is in elkaar geslagen, in coma geraakt en later overleden. Naar het schijnt ;S Wat moet dat dan wel niet zijn als ze vriendin hebben?


    omg bedoel je egt dat ene meisje van op de zimmer 483 live dvd ?? :O
    hare naam was zoiets van Roemena ofzo iets denk ik.
    maar da da meisje daarom is doodgeslage da vind ik er egt over !!
    die hysterische fans zyn ng gestoorder ofzo iets dan de th haters !!
    omg ja wa gaan die hysterische fans dan wel ni doen als één van de jongens of alle vier een vriendin hebbe ??

    Over dat meisje:

    Iedereen kan wat zeggen, verhalen verzinnen en wat dan ook. Je moet het eerst zeker weten voordat je het gaat geloven. Over mijn achternicht, die ook een TH fan is, werd gezegd dat ze in elkaar geslagen is door een hysterische fan. Echt zóó niet waar dus. =,='

    Maar ik kijk niet raar op als het geen roddels zijn.
    De fans zijn niet normaal meer. Zeker die Amerikaanse niet.


    -

    [/mening]


    -

    (...)

    omg bedoel je egt dat ene meisje van op de zimmer 483 live dvd ?? :O
    hare naam was zoiets van Roemena ofzo iets denk ik.
    maar da da meisje daarom is doodgeslage da vind ik er egt over !!
    die hysterische fans zyn ng gestoorder ofzo iets dan de th haters !!
    omg ja wa gaan die hysterische fans dan wel ni doen als één van de jongens of alle vier een vriendin hebbe ??

    iets vreselijk ..
    namelijk moordn wss :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Over dat meisje:

    Iedereen kan wat zeggen, verhalen verzinnen en wat dan ook. Je moet het eerst zeker weten voordat je het gaat geloven. Over mijn achternicht, die ook een TH fan is, werd gezegd dat ze in elkaar geslagen is door een hysterische fan. Echt zóó niet waar dus. =,='

    Maar ik kijk niet raar op als het geen roddels zijn.
    De fans zijn niet normaal meer. Zeker die Amerikaanse niet.

    alleen het gille al Ö
    oke, wij gille ook, maar zij .. Ö


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    alleen het gille al Ö
    oke, wij gille ook, maar zij .. Ö



    Ja, dat bedoel ik dus. Ik zou me, als Amerikaan, maar niet zó'n fan zijnde, dus echt kapot schamen.


    -