• okee, ik & xjustxmyself zyn er dus van overtuigd dat Georg een vrindin heeft. Als jullie Tokio Hotel TV volgen, moeten jullie is goed naar episode 42 kijke.
    Daar zit een meisje naast Georg, & haar gezicht word geschemert. & als hij dan in San Fransisco aan het rondlopen is, dan word er een meisje met witte pull, jeans & bruine botten de hele tijd geschemert, als ze voorby loopt, & dat is vaak!!
    & als je ons dan nog nii gelooft --> de andere voorbijgangers worden niet geschemert kijk zelf & oordeel mee !
    http://nl.youtube.com/watch?v=Sa6PUkEJ91k

    Love, Abrikoosjj & xjustxmyself

    Update -> Als je gaat zeggn dat we izlug zijn, dan ga je maar weg ! We willn gwn wetn wa jullie ervan denke !
    <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)

    Inderdaad. Die fans worden steeds erger. Ze willen TH zelfs in Amerika laten wonen. xS
    idd, alsof hun dat willen

    omg, laten we maar snel een haat actie maken xD
    Grapje hé, en niet kwaad bedoelt hé ^^

    Misschien heeft het meisje er zelf voor gekozen ^^ of ja, misschien is het zijn vriendin, wie weet =D

    hehe jha ^^
    & dan iedereen op mn kop kryge xd
    zie ik nog gebeure :P
    ben bly voor hem :D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    En misschien wilt dat meisje inderdaad privacy ^^ straks is ze vermoord door hypere fans ofzo..zoals iemand anders hier zei. Je moet niet meteeen het ergste ofzo denken. (:
    Het kan evengoed een vriendin zijn ofzo.
    Maak je niet druk ^^
    En moest het zijn lief zijn, ja gun het hem gewoon en begin [zoals ik in vorig berichtje zei] niet te zeiken (:

    jaman maar sommige fans zijn zo doorgedraaid dat ze haar zo zouden vermoorden als ze zn vriendin is..
    gelukkig niet veel maarja. x'D
    abuhuh.
    boeiend ook toch?


    AAP

    (...)

    Njha .. ik ben helemaal happy voor Georg, maar ik vind het gewoon vaag, dat ze er niets over zegge ..
    ik bendoel maar, het zijn gewone jongens, ze kunnen verliefd worden. Oke, ze zijn iets meer gewild dan de gewone buurjonge, mr tog he ..


    Jaa maar weet je. Ze gaan het niet uitschreeuwen als ze vriendin hebben hoor .. (:


    -

    (...)idd, alsof hun dat willen
    ze wille gwn by hun vriende & familie wone, zolas iedereen. In Duitsland dus :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)

    Jaa maar weet je. Ze gaan het niet uitschreeuwen als ze vriendin hebben hoor .. (:

    Bill zei tog dat hy zyn vrindin nooit zou verstoppe?
    wrm Gigi dn wel?
    Gigi is Georg & Gustav xD


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    jaman maar sommige fans zijn zo doorgedraaid dat ze haar zo zouden vermoorden als ze zn vriendin is..
    gelukkig niet veel maarja. x'D
    abuhuh.
    boeiend ook toch?

    hehe ^^
    ik vind het nii erg hoor, dat hy n vrindin heeft :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    jaman maar sommige fans zijn zo doorgedraaid dat ze haar zo zouden vermoorden als ze zn vriendin is..
    gelukkig niet veel maarja. x'D
    abuhuh.
    boeiend ook toch?


    ik denk dat er eigenlijk wél veel mensen in staat zijn om haar te vermoorden ;S
    Hoeveel fans zijn er wel niet jaloers als ze foto zien van georg met fan ofzo?
    Corina ofzo is naar het schijnt doodgeslagen ;S
    [Dat is dat meisje dat op podium mocht komen in dvd van th].. ze is in elkaar geslagen, in coma geraakt en later overleden. Naar het schijnt ;S Wat moet dat dan wel niet zijn als ze vriendin hebben?


    -

    (...)ze wille gwn by hun vriende & familie wone, zolas iedereen. In Duitsland dus :P
    idd. Ik bedoel ik kan nu ook zeggen dat ze in NL moeten wonen, doen ze toch ook niet?

    (...)

    ik denk dat er eigenlijk wél veel mensen in staat zijn om haar te vermoorden ;S
    Hoeveel fans zijn er wel niet jaloers als ze foto zien van georg met fan ofzo?
    Corina ofzo is naar het schijnt doodgeslagen ;S
    [Dat is dat meisje dat op podium mocht komen in dvd van th].. ze is in elkaar geslagen, in coma geraakt en later overleden. Naar het schijnt ;S Wat moet dat dan wel niet zijn als ze vriendin hebben?

    aawww ö dat is wl héél pijnlijk ..
    oke, mss tog beter dat ze haar laten schemeren ..
    tot iedereen hett mss een beetje gewend is nzo ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    (...)
    Bill zei tog dat hy zyn vrindin nooit zou verstoppe?
    wrm Gigi dn wel?
    Gigi is Georg & Gustav xD


    Dat weet ik niet ^^ maar ze gaan het niet uitschreeuwen denk ik hoor ^^
    volgens mij gaan ze eerlijk antwoorden als in interview die vraag word gesteld. Maar ze gaan niet aan fan dat voor hun stapt zeggen van 'hej ik heb een vriendin.'
    Snap je? ^^


    -

    (...)
    aawww ö dat is wl héél pijnlijk ..
    oke, mss tog beter dat ze haar laten schemeren ..
    tot iedereen hett mss een beetje gewend is nzo ..

    voila ^^


    -

    (...)idd, alsof hun dat willen


    Je moet misschien even op deze link klikken. xo

    [url]http://tokiohotelnederland.web-log.nl/tokio_hotel/2008/09/verhuizen-bill.html
    [/url]


    -

    (...)

    ik denk dat er eigenlijk wél veel mensen in staat zijn om haar te vermoorden ;S
    Hoeveel fans zijn er wel niet jaloers als ze foto zien van georg met fan ofzo?
    Corina ofzo is naar het schijnt doodgeslagen ;S
    [Dat is dat meisje dat op podium mocht komen in dvd van th].. ze is in elkaar geslagen, in coma geraakt en later overleden. Naar het schijnt ;S Wat moet dat dan wel niet zijn als ze vriendin hebben?

    OMG, dan klagen ze over de haterz ze doen et zelf

    (...)

    Dat weet ik niet ^^ maar ze gaan het niet uitschreeuwen denk ik hoor ^^
    volgens mij gaan ze eerlijk antwoorden als in interview die vraag word gesteld. Maar ze gaan niet aan fan dat voor hun stapt zeggen van 'hej ik heb een vriendin.'
    Snap je? ^^

    jha, k"heb em :)
    tjha .. mss beter dat ze het gewoon zeggn ..
    mr tog .. meestal vragen ze niks aan Georg & Gustav ..
    Achjha ..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California