• Op een andere site zag ik eens een topic staan waarin ze gingen proberen om 1000 redenen te bedenken waarom Harry Potter beter is dan Twilight. Dus toen dacht ik: "Hé, dat kunnen wij ook."
    So here it goes.

    1. Harry Potter telt zeven delen, de Twilight Saga maar vier.


    Felix

    239 Over Harry Potter kun je nadenken, het verhaal zit slim in elkaar en is goed uitgedacht.
    240 Op Hogwarts hebben ze bewegende trappen -awesome-
    241 Emma Watson ziet er niet altijd uit alsof ze stoned is. kuchKristenStewardkuch


    I was an angel living in the garden of evil

    242. HP heeft schattig acteus (film 1), maar in Twiligh zijn ze allemaal bijna bejaard.

    Pfoe, als iemand van Twilight dit zou lezen... We zijn gemeen!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oppugno schreef:
    242. HP heeft schattig acteus (film 1), maar in Twiligh zijn ze allemaal bijna bejaard.

    Pfoe, als iemand van Twilight dit zou lezen... We zijn gemeen!

    Dude, ik lees Twilight en ik vind dat je het niet met elkaar kan vergelijken. Het gaat over twee hele andere dingen


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Pemberley schreef:
    219. Omdat er gewoon een plaatje is van Snape die Edward vermoord omdat hij een gay,sparkling monster is.



    groter

    Dat vat het wel even samen, dat plaatje. :Y)

    243. CrazyChicken heeft met plezier alle zeven boeken gelezen, terwijl ze één boek van Twilight wel weer genoeg geslijm vond.
    244. Twilight is alleen leuk als je heel slijmerig verliefd bent, HP kun je altijd lezen.
    245. CrazyChicken heeft alle HP-films gezien. Bij Twilight ging ze na deel 2 op de parodies over. (:

    (stiekem zijn dit self-centered redenen:Y))

    [ bericht aangepast op 27 juni 2011 - 15:28 ]


    Felix

    246 : In TW komt er meer gezeur voor dan actie of iets leuks(krul)


    =

    BlondDevil schreef:
    de meeste van deze kloppen wel, maar toch ga ik ff zeuren
    @ StJimmy hoezo klopt harry potter met de echte verhalen??? Ik bedoel, ik heb nog nooit een tovenaar gezien en er worden ook niet ontzetten veel mensen vermoord met een rare doodoorzaak? of wel

    Ik bedoel de originele oude sage en folklore. In geen enkel verhaal komt een glinsterende vampier voor of een weerwolf die uit zichzelf kan veranderen.Maar de verhalen van tovenaars,trollen enzo kloppen met HP.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    347. omdat er in harry potter heeeeeeel veel mensen spelen en je toch iedereen kent terwijl je bij twilight de hele tijd de draad kwijtraakt (ik wel:Y))


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.



    Linkje :3

    Sorry ik kon het niet laten. Ik zag deze en ik moest gelijk aan dit topic denken ^^


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Je mocht het niet laten! Da's goed voor mijn story!


    Define "good".

    Tragically schreef:



    Linkje :3

    Sorry ik kon het niet laten. Ik zag deze en ik moest gelijk aan dit topic denken ^^


    owned _O_


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    wa betekend PWNED? xd


    =

    No idea?


    Define "good".

    xRidiculus schreef:
    wa betekend PWNED? xd


    PotterOwned fso? geen idee xd


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    ?


    Define "good".

    Het is eigenlijk hetzelfde als 'Owned'!
    en ik gebruik het als synoniem voor Buuuuuuuuuuuuuuurn ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.