• gosh, ik heb voor LO zo'n kei vieze man,
    precies een pedofiel.
    Hij houdt mij steeds zo vast enzu.
    en hij is er achter gekomen dat ik de nicht ben van naja, een leerling van hem en begon hij zo over mijn nicht dat da een lief meiske was en een mooi meiske enzu.
    Gosh, ik vind hem echt vies enzuu,

    && nog iets, wij hebben 2 gymzalen in onze school, maar 1 keer per week zitte wij in zo'n gymzaal zonder kleedkamer. en dan moeten meisjes EN jongens tegeljik hun omkleden enzuu en dié vieze pedoo staat dan zo heletijd nr ons te kijke enzuu. bah!

    Deze topic mag gesloten worden, ik zit op een andere school dus heb nu een andere LO-leerkracht, gelukkig :'D


    Some people make the world special just by being in it

    ga hem slaan. muwahahha!

    en ik heb ook zo'n soort LO-leraar, alleen hij doet het alleen bij mij. niet in de kleedkamer ofzo, hij zegt alleen altijd mijn naam als hij me in de gang ziet ofzo. en laatst legde hij een hand zomaar op mijn rug enzo. en hij ging ook 2 keer fakking naar me knipogen -en ik zweer dat doettie niet bij anderen-
    xxx

    Zeker aan je mentor vertellen, dat is niet normaan vindt ik xD bij ons is het een aparte kleedkamer voor jongens en een aparte voor meisjes, allbij met een slot erop...Wel raar dat jullie school dat heeft, maar praat er wel met je mentor over.. =S


    I'll Dry the tears You Hide :3

    ieuwwwll!!!! ik zou ni willen turnen!!


    ieuw ieuw ieuw
    bah bah bah
    wat een viespeuk


    Live your life now!

    Die van ons is Keigrappig :]
    Hij komt nooooooooooooooooooit bij ons in de kleedkamer.
    Maar IEEEEEEEW. die van jou. is VIES.
    AAANKLAGEN! :Y)

    Sorry :]


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    geen kleedkamer O_o ik ben niet preuts fzo maar ik ga nog voor geen MILJOEN omkleden bij jongens én een leraar

    ben je nog basisschool?


    We're the caitlins ><

    Ik ken ook zo'n Lo-Leraar ¬¬
    OMG! =[
    ik vindt hem eng,
    mijn broer had vorig jaar van hem les,
    en mijn broer vertelde mij dat hij een keer onder het hokje van een jongen uit z'n klas keek.

    GADVERDAMME! ¬¬
    oja en ik had vorig jaar ook van die gozer les =.=''
    Iehhw...

    mijn gymleraar was ook kei vies, hij keek alleen maar naar beneden en hij noemde mij en toen nog mijn beste vriendin ''mooie fotomodelletjes''
    maar gelukkig is hij nu weg :']


    I don't need words to feel those lips.

    omg hoe kan een gymzaal nou geen kleedkamer hebben =O
    wij hebben ook een vieze pedo hij geeft duits en hij kijkt alleen naar de meisjes en geeft alleen hun een hand als ze binnen komen en dat doet hij niet bij de jongens en ik ben zijn lievelingetje omdat hij de mentor van mijn broer is geweest

    xx

    IEEWL.
    Gedver.
    YACK.

    Ohmygoshh.

    OMG!!! wat erg!! wij hadden er zo een voor TC en dan moesten wij altijd van de speciale kleding aan, maar hij is ontslagen want hij heeft aan de Borsten van een leerling gezeten echt ERUG!!


    On The Other Hand, You have Different Fingers

    eehm wj hebben een concierge op sgool en ie gaat allemaal meisjes maseren en naar de borsten kyken en voel ielieliliel hij is ook zo'n gestoorde pedo

    mag deze topic gesloten worden ? > <
    die is eeuwen oud + ik zit in een andere school dus heb hem toch niet meer . :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Slaan die vetlap! x)


    Guys Like You Make Us Look Bad. Stupid Posers : /

    1. zeg dat hij z'n mond moet houden over je nicht(?)
    2. ga uit protest je niet omkleden of ga je in de wc's omkleden :Y)