• Na het vinden van dode RPG's en het praten over skyland;

    Het broeikaseffect heeft toegeslagen; maar niet zoals de wetenschappers hadden verwacht. Delen van de wereld missen en alles ligt nu uit elkaar. De aarde bestaat enkel uit stukken land, die ergens los rond vliegen. Één man – de corrupte Tjerkov- probeert, na zijn succesvolle wereldovername, macht over het hele universum te krijgen. Er is waternood, armoede en er dreigt een nog grotere economische crisis te komen. Een paar mensen, voegen zich bij het verzet. Zij heten ‘Skypirates’( of S.P.O. (SkyPirates Official)). S.P.O. is begonnen door de nu oude man; Jake Menson. Maar zodra Jake vermist is, komt er niks meer van. De Skypirates blijven aan de grond tot meer mensen zich aansluiten en ze overhalen Jake te redden.


    Invullen:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    géén beroemdheden.
    Taak: Bijvoorbeeld - Skypirate of werknemer bij Tjerkov
    Extra's:


    Skypirates - Addison - JamieLynn - Catheryn - Tholomew en Daniels -
    Spheres (Mensen van Tjerkov)- James- Alessandrio - Ashlee - Paige- Lola - Drake
    Random andere mensen -






    Het hoofdschip van de skypirates heet; Saint Nazaire


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:28 ]


    We're all mad here.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik was bang dat Drake ons achterna was gekomen en ieder moment tevoorschijn kon komen, maar hij kwam niet, nóg niet. Ik zweeg maar en liep mee terug naar mijn cel, met tegenzin liep ik terug naar binnen. Ik miste de wind nu al. Aangezien ik vrij weinig kon doen ging ik op mijn rug op mijn bed liggen, starne naar het plafond. Ik wou dat ik een dagboek had of iets dergelijks, dan kon ik schrijven en had ik altijd wat te doen. Kon ik mijn hart luchten.. Maar daar zou ik niet aan kunnen komen vreesde ik.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik zuchtte.
    "Ik kom straks nog even terug, nu is het te gevaarlijk om hier te blijven," zei ik nog voor ik de cel weer op slot deed.
    Oh, wat haatte ik die kerel.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Paige Emily Dawn. ~ The Sphere, gevangene.
    Ik vroeg me af of hij echt terug zou komen of dat hij me maar voor de gek hield, nu aardig deed en me straks keihard liet vallen. Ik rolde op mijn zij, ik had gewoon moeite met het vertrouwen van personen. Nog wel. Na een tijdje sloot ik mijn ogen, ik was vreselijk moe en wilde even slapen. Dat vond ik altijd vervelend, als ik sliep konden er zomaar mensen mijn cel binnenkomen terwijl ik niks doorhad, maar een mens kon nou eenmaal niet zonder slaap. Binnen no time viel ik in een diepe, droomloze slaap, even alles om me heen vergetend.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Addison Black

    Ik knikte vriendelijk naar Jamie en rende toen weer weg, naar de plek waar ik net de hyperion had neergelegd toen we op tholomew en Jamie afstormde. Tijdens het rennen bond ik mijn haar in een staart en binnen no time had ik de hyperion opgestart en vloog ik door de lucht. ''Zo te zien is er niemand'' mompelde ik zachtjes in mezelf nadat ik een tiental meters gevlogen had. Ik maakte nog even snel een rondje in de lucht om te kijken of er iets vloog, maar toen ik zag dat er niks was glimlachde ik even, we hebben nog tijd, en vloog daarna weer terug. Ik zette de hyperion weer bij de andere en stapte eraf...


    Trust me. I'm the doctor

    Waar is iedereen toch? :Y) Er zijne cht weinig mensen online vandaag :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Laat maar, ik snap het weer :3

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:07 ]


    Let it come and let it be

    Drake Porter Dawn
    'Alessandrio,' zei ik, terwijl ik hem tegemoet kwam lopen. Hij wierp me een dodelijke blik. 'Traver, de man die bij jullie stond, schijnt het aan iemand te hebben verlinkt, een bewaker van de gang hier om de hoek. Hij interesseert me geen flikker wat jij d'r wilt doen, maar pas op. Het heeft me bijna een eeuwigheid gekost voordat ik het uit de kop van die bewaker wist te krijgen, want anders wist het hele schip over een uur wat jij Paige toestaat,' waarschuwde ik hem. Ik begreep eerlijk gezegt niet waarom ik ze hielp, Paige mocht ik niet en Alessandrio zou ik dolgraag overboord gooien. Ach, het maakt ook niet uit. Ik wilde niet afwachten tot Alessandrio's antwoord en draaide me al om, om weg te lopen.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik bleef even met mijn mond vol tanden staan. Die rat van een Traver zou nog wat meemaken. Maar waarom deed hij zo'n moeite om dit stil te houden?
    "Drake!"
    Ik wenkte hem terug dichterbij en sloeg mijn armen over elkaar.
    "Bedankt. Maar waarom heb je de moeite genomen om die bewaker om te praten? Ik weet dat je Paige haat. En van mij ben je ook niet direct een grote fan,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    Ik wist dat die vraag zou komen, maar ik kon het zelf niet beantwoorden. 'Ik ging af op mijn gevoel, en...' Ik zag dat Alessandrio zijn wenkbrauw optrok bij 'en', hij wist dat nu de waarheid zou komen. 'Ik wil Paige niet echt "dood" zien, en toekijken hoe jij bezwijgt onder druk is ook niet alles' mompelde ik verder.


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik kon een geamuseerd lachje niet onderdrukken en keek hem zelfvoldaan aan.
    "Oké, ik ga proberen dat laatste te negeren. Maar om het kort te houden, je geeft dus om zusjelief,"
    Ik grinnikte even.


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    'Noem haar niet zo,' snauw ik. 'Ze is niet eens mijn echte zus, haar vader en mijn moeder lieten ons allebij achter, mijn vader ontmoette toen haar moeden, en veranderde onze achternamen in Dawn, om een 'familie-band' te creeëren.' Ik geef niet om haar, nee toch?


    Let it come and let it be

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik keek hem grijnzend aan.
    "Och jongen, doe niet onnozel. Je geeft om Paige, dat weet je zelf ook,"


    Nobody ever said I was sane, my love.

    Drake Porter Dawn
    'Ja, kijk, mijn naam is "Drake", niet "Alessandrio". Ik ken Paige amper, alles wat ik weet is dat sinds zij bij de 'familie' werd betrokken de glazen band met mijn vader opnieuw is gebroken. Ik zie geen reden om, om haar te geven, jij wel?'


    Let it come and let it be

    Ashlee Tanya Tjerkov

    Bijna blind van woede storm ik naar mijn vaders kamer. Ik let niet op de andere leden die er zitten, maar ga recht voor mijn vader staan. Afwachtend kijkt hij me aan.
    'Die Drake vliegt eruit!' gil ik. Mijn vader kijkt me een tikkel verbaasd aan en schiet dan in de lach. 'Heb je soms ruzie?' vraagt hij. Ik knik. 'Da's niet grappig, hij eruit, of ik eruit!' Mijn vader schudt zijn hoofd en tikt op zijn knie. Braaf, maar nog steeds met een boos gezicht, ga ik daar zitten. Liefkozend streelt hij een lokje haar uit mijn gezicht. 'Prinses, liefje, ik heb er een hekel aan dat je ruzie met hem hebt en ik weet zeker dat dat dan ook zijn schuld is. Maar ik kan Drake er niet uitgooien, we hebben hem nodig.' 'Maar..-' 'Geen gemaar,' zegt mijn vader streng, waardoor ik niet meer tegen durf te spreken. 'Ik zal wederom met hem praten, maar daar blijft het bij. En nu weg, want papa is bezig.'
    Nog steeds niet tevreden been ik opnieuw weg. Omdat ik Lola nergens kan vinden, besluit ik naar mijn kamer te gaan. Tot mijn verbazing ligt James daar en ik ben gelijk een beetje minder boos, als ik zie hoe schattig hij aan het slapen is. Zo stilletjes mogelijk kruip ik naast hem en druk een kusje op zijn neus.


    everything, in time

    Alessandrio Hector - The Sphere
    Ik deed een stap dichterbij en keek hem strak aan.
    "Ten eerste, wat je ook insinueert, it's not. En ten tweede, als je niet om haar gaf, had je die bewaker niet omgepraat. En je zegt het zelf, je kent haar niet. Dan kan het geen kwaad om haar te léren kennen, toch?"
    Ik stond er versteld van dat ik Paige zo verdedigde. Hij had ongelijk over mij en Paige. Althans, dat hield ik mezelf toch voor.


    Nobody ever said I was sane, my love.